I MIÑO MILLA POLA PAZ

18/01/2024

Co gaio do día da Paz, o vindeiro martes 30 de xaneiro, desde o CPI Castro Baxoi queremos convidar as familias a participar na I Miño Milla pola Paz.

Este día o noso alumnado acudirá ao Centro no horario normal e baixarán a rúa Estremeiro co profesorado, onde estará disposta toda a infraestrutura para levar a cabo a actividade.

Cando cheguen deixarán o alimento non perecedoiro que traían como “inscrición” nas mesas habilitadas a tal efecto e recollerán o dorsal para a carreira, a continuación esperarán a súa quenda onde lle digan as organizadoras/os.

A actividade contará con 4 carreiras organizadas por idades, do seguinte xeito:
Tendo en conta que unha milla son 1608 metros, o que equivale a 268mx6 largos da rúa Extremeiro, segundo estará acotada, as carreiras serán:

Infantil → ½ volta (1 largo = 268m)
1º a 3º Primaria → 1 volta (2 largos = 536m)
4º a 6º Primaria → 2 voltas (4 largos = 1072m)
ESO/ Profesorado/Familias → 3 voltas (6 largos = 1608m)

Estas carreiras serán secuenciais, é dicir, unha despois de outra para evitar accidentes. Mentres non toque facer a nosa carreira, esperamos na zona indicada polos organizadores/as, e unha vez rematada a nosa proba, recolleremos o diploma, a medalla e o avituallamento doado polas empresas colaboradoras. E acudiremos a zona indicada para ver o resto de probas.

Esta actividade estará aberta as familias do alumnado que queiran participar, que o farán no formato do alumnado da ESO, e para facelo tan só terán que traer un alimento non perecedoiro como “inscripción”. Animámosvos a participar!!!

A duración da actividade a marcará o ritmo das probas, pero remataremos no horario do Centro.

Para esta actividade contamos coa colaboración da ANPA, do Concello, Policía Local, Protección Civil, Eroski, Gadis, Día (Miño) e Clube de Atletismo Paula Mayobre.