INSCRIPCIÓN SOCIOS E ALQUILER DE TAQUILLAS - 01/06/2023

NOVAS ALTAS/RENOVACIÓN COTA DE SOCIO:

On-line, a través do enlace: https://forms.gle/cGSkQDr74DCuquNS6

No caso de irmáns/irmás no instituto, hai que cubrir un formulario para cada un.

A cota de socio é 15€ por familiae curso a ingresar na conta da ANPA “A Galera”:

ABANCA: IBAN  ES15 2080 0065 3130 4000 9370

IMPORTANTE:  Indicar apelidos e nome do alumn@/s no concepto.

Enviar copia do recibo de pago ao correo electrónico apaagalera@yahoo.es ou meter no buzón da ANPA (no vestíbulo do instituto).

No caso excepcional de que NON poidan facer a matrícula e pago on-line, pidan cita a través do correo apaagalera@yahoo.espara vir en persoa á oficina da ANPA.

ALQUILER DE TAQUILLAS

É condición indispensable para o alquiler de taquilla ser SOCIO da ANPA para o curso 2023-24.

* PARA A RENOVACIÓN DE TAQUILLA:

TAXA DE RENOVACIÓN:  5€

DATA LÍMITE: o día da recollida de chaves, como moi tarde, o 21 de XUÑO

PASOS:

- cubrir e enviar o formulario de inscripción de socio:  (VER ARRIBA)

- pagar cota socio e renovación taquilla: 15 + 5 = 20€

- e enviar xustificante de pago a : apaagalera@yahoo.es

O alumno/a NON necesita devolver a chave, sempre que renovase cota socio e alquiler antes do día que recollemos as chaves. Xa quedaría coa chave para o seguinte curso.

* PARA DAR DE BAIXA A TAQUILLA:

ENTREGA DA CHAVE E RECUPERACIÓN DA FIANZA: no local da ANPA, na data que se indicará, sempre antes do 21 de xuño.

Por favor, comprobade que a taquilla quede totalmente baleira.

* PARA ALQUILER DE NOVA TAQUILLA: (para alumn@s que NO TEÑAN TAQUILLA do curso pasado):

- cubrir e enviar o formulario de inscripción de socio: (VER ARRIBA)(indicando que se quere unha taquilla)

- pagar cota socio: 15€  e enviar xustificante de pago a: apaagalera@yahoo.es

Entrará nunha lista de reserva de taquillas, que serán asignadas en setembro, ao comezo do curso, por orden preferente de pago de cota de socio

Unha vez reciban comunicación por correo electrónico da asignación da súa taquilla (en setembro), faise o pago e reciben a chave.

Custo do alquiler inicial de taquilla: 10€ (dos que 3€ son fianza,recuperables ao devolver a chave).

De tódolos xeitos, en setembro, e ao longo de todo o curso, poderase alquilar taquillas según haxa disponibilidade.

Para dúbidas ou outros casos, póñanse en contacto con nós a través do correo electrónico:  apaagalera@yahoo.es