Alumn@s de Xeoloxía en Santiago

O pasado martes 4 de abril o noso alumnado de Xeoloxía de 2º de Bacharelato viaxou a Santiago, acompañado pola profesora Magaly Barreiro Ponte, para realizar dúas actividades: un paseo petrolóxico pola cidade e unha visita á Facultade de Bioloxía da USC. Nesta última, tiveron ocasión de coñecer a biblioteca e tres dos seus laboratorios: Xeoloxía e Edafoloxía, Bioloxía Funcional e Microbioloxía e Parasitoloxía, onde tiveron unha pequena toma de contacto coa investigación.

Dende a comunidade educativa do IES Manuel García Barros queremos agradecer a magnífica atención e acollida dispensada por Antonio Segura, decano da Facultade, e polas profesoras Teresa Taboada, Mª Isabel Santos e Eva Candal.

Bioloxía3_1.jpg