Día contra a Violencia de Xénero:

Hoxe, para conmemorar o Día contra a violencia de xénero, o Equipo de Normalización ten preparadas as seguintes actividades:

• Mesas nos recreos para pintar as unllas de violeta.
  • Performances dirixidas pola profesora Norma coas alumnas de segundo de ESO no patio cuberto.
  • Tarxetas para colocar nun lugar visible.
  • Unha montaxe cunha simboloxía relacionada coa violencia nas relacións da nosa xuventude no pasillo da planta baixa, cunha tríade que se repite ao longo da parede, formada por 3 elementos que teñen inscrita unha palabra dentro:
    • a bolboreta leva dentro respecto porque a bolboreta é un insecto delicado ao que hai que coidar como hai que coidar que una relación se basee no respecto entre ámbolos dous membros da parella
    • o paxaro leva inserta a palabra liberdade, non  é posible vivir nunha relación na que non haxa liberdade para ser ti mesmo ou ti mesma (o paxaro é, tradicionalmete, símbolo da liberdade)
    • o corazón leva a palabra amor e está en último lugar porque non poder haber un amor sano sen respecto e liberdade

Por outra parte o alumnado de Música de 2º de BAC, coordinado por María Varela, ten preparada unha actividade (lectura de textos, cancións...) en Usos Múltiples a 5ª (2ESOA e 1BACB) e 6ª hora (2ESOA, 2ESOC)