Viaxe de estudios do alumnado de 4º ESO a Madrid

Acompañados dos profesores Alejandro Iglesias e María Teresa Iglesias, un total de 28 alumnos de 4º de ESO estiveron visitando a capital entre os días 5 e 9 de xuño de 2022.

Visitaron lugares e monumentos como a Plaza Mayor, o Mercado de San Miguel, o Palacio Real, a Catedral da Almudena, os Museos Reina Sofía, o Prado, o Instituto Cervantes, a Gran Vía, o Parque do Retiro, a Praza de Colón, o Barrio de Chueca, Atocha, o Congreso dos Diputados, a Cibeles, o Ayuntamiento, Praza de Neptuno…

Viaxaron en metro, en teleférico entre a Casa de Campo e o templo de Devod, en autobús ata Pinto onde pasaron unha xornada no Parque Warner disfrutando de todas as atraccións, remaron nas barcas do estanque do Retiro, asistiron a unha exhibición dos delfíns no Aquarium do Zoo de Madrid.

Tamén asistiron a unha obra de teatro,”Escape room” no teatro Fígaro- Adolfo Marsillach.

Pódense ver todas as imaxes neste álbum de Flickr.

Viaxe a Madrid 4ESO