Probas específicas para a acreditación das competencias dixitais do alumnado

A Consellería de Educación publicou a Resolución pola que se ditan instrucións para a acreditación das competencias dixitais do alumnado que curso ensinanzas de ESO e Bacharelato en Galicia no curso 2023/2024.

Alumnado que cursa 4º da ESO:

• Co graduado da ESO recibirá o certificado que acretide o nivel de iniciación.

• Poderá acreditar o nivel intermedio a través dunha proba específica que se celebrará no mes de maio no propio centro.

Alumnado que cursa 2º de Bacharelato:

• Co titulo de bacharelato acreditará as áreas de dominio 1, 2, 3 e 5 do nivel intermedio

• Poderá presentarse a unha proba específica para acreditar a área 4 do nivel intermedio, que se celebrará no mes abril no propio instituto.

Para solicitar participar nas probas, o alumnado interesado deberá presentar na secretaria do centro o anexo IV debidamente cuberto, con data: venres, 15 de marzo de 2024.

Máis información do Marco Galego de Competencias Dixitais nesta ligazón.