Eduemprende

O emprendemento non só representa unha forza impulsora do crecemento económico, senón que tamén é un catalizador clave para a innovación, a xeración de emprego e o desenvolvemento social. O espírito emprendedor impulsa a creación de solucións innovadoras a desafíos existentes, alimenta a competencia e a diversidade nos mercados e contribúe á dinámica transformación das industrias.

Ademais, o emprendemento non se limita á creación de novas empresas, senón que tamén abarca a capacidade de innovar dentro de organizacións existentes, fomentando a adaptabilidade e a procura constante de melloras. No contexto actual, caracterizado por rápidos avances tecnolóxicos e cambios disruptivos, o emprendemento eríxese como un vehículo fundamental para abordar problemas sociais, económicos e ambientais.

A formación desempeña un papel crucial na construción dunha mentalidade emprendedora desde as etapas máis temperás da educación. É esencial cultivar entre o alumnado habilidades fundamentais que constitúen a base do emprendemento, tales como a creatividade, a iniciativa, a responsabilidade, a capacidade para afrontar riscos e a autonomía persoal. É esencial que recoñezan as amplas oportunidades que ofrece o mundo actual, incluíndo negocios, servizos e campos laborais que aínda están por explorar e que representarán unha opción para o seu futuro profesional.

Por tanto, traballar e potenciar as habilidades emprendedoras do alumnado repercute positivamente no mesmo, tanto a nivel persoal como profesional, pero ademais xera un impacto positivo na sociedade, aumentando a súa capacidade competitiva e xerando riqueza.

O Plan de Emprendemento do Sistema Educativo de Galicia, Eduemprende pretende sensibilizar a toda a comunidade educativa e favorecer a introdución do espírito emprendedor no alumnado desde idades temperás.

Para alcanzar estes obxectivos, Eduemprende articúlase ao redor dunha serie de programas educativos innovadores e dinámicos que proporcionan ao alumnado os recursos e as ferramentas necesarias para explorar, desenvolver e materializar as súas ideas. Ademais, busca estreitar a colaboración con líderes empresariais e emprendedores de éxito para enriquecer a experiencia educativa con perspectivas do mundo real.