Eduemprende Atrévete Ourense 2015

O programa consta de actividades de fomento do emprendemento para Educación Primaria e de xornadas de fomento do emprendemento para Educación Secundaria Obrigatoria. Está organizado pola Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria e a Asociación de Empresarios Polígono de San Cibrao.

As actividades de fomento do emprendemento para Educación Primaria celébranse no CIFP A Farixa e as xornadas de fomento para Educación Secundaria Obrigatoria na sede da Asociación de Empresarios Polígono de San Cibrao.

Nesta convocatoria participaron un total de 210 alumnos e alumnas pertencentes as seguintes centros educativos:

• CEIP Rosalía de Castro
  • CEIP Plurilingüe de Seixalbo
  • IES Francisco Daviña Rey
  • CPR Divino Maestro
  • CPR María Auxiliadora

Colaboraron diferentes empresas da Asociación de Empresarios Polígono de San Cibrao:

- Adolfo Domínguez
- Grupo Aníbal Blanco