Proxecto A Mariña Emprende. Próximas actividades

Os próximos días 18 e 19 de febreiro de 2014 desenvolveranse catro actuacións de sensibilización no marco do proxecto A Mariña emprende en colaboración coa Fundación Alcoa e El Progreso dirixidas a alumnado de bacharelato e ciclos formativos.

18 de febrero:
CIFP Porta da Auga. Ribadeo. Participará alumnado de bacharelato e ciclos formativos. De 9:30 horas a 11:30 horas.
Empresarios participantes:

- D. Ramón Leivas Lavandeira. Garaje San Andrés, S.A. Presidente A Mariña Federación

- D. Roberto Ramos Piñeiro. Eciman, S.L. Secretario de A.C.I.S.A.

IES de Foz. Foz. Participará alumnado de ciclos formativos. Das 12:00 horas ás 14:00 horas.
Empresario participante:

- D. José Carlos Paleo. Suministros Veipa. Presidente de A.C.I.S.A

19 de febrero
IES María Sarmiento. Viveiro. Alumnado de bacharelato e ciclos formativos do do IES Maria Sarmiento, IES Marqués de Sargadelos e IES Illa de Sarón. De 9:30 horas a 11:30 horas.
Empresario participante:

- D. Alejandro Rellán García. Rodabell. Cervo

Casa da Cultura de Burela. Alumnado de bacharelato e ciclos formativos do IES Monte Castelo e IES Perdouro. Das 12:00 horas ás 14:00 horas.
Empresaria participante:

- Dona  Dolores Santos Rey. Talleres Garsan. Burela

As charlas estarán impartidas por persoal técnico do IGAPE e contarán coa presenza dun emprendedor/a que compartirá co alumnado a súa experiencia persoal.

- Máis información sobre o proxecto