Benvidos

Telf.: 988 23 85 50

E-mail: cee.mino@edu.xunta.gal

HUGO

Onte pola mañá achegámonos ao auditorio con un grupo de alumnas e alumnos para ver a obra HUGO, da compañía Os náufragos.

Gañadora do premio María Casares ao mellor espectáculo para público infantil e familiar en 2022, aborda o trastorno do espectro autista na infancia desde a empatía e a sensibilidade, fala da diversidade, da convivencia  e da beleza de ser diferentes.

8 MARZO

Que todos os días sexan 8 de Marzo.

Vivan as nosas mulleres!!!!

RADIO VELLE CELEBRA O DÍA DA MULLER

Hoxe 8 de Marzo celebramos no cole o día da muller e dende Radio Velle realizamos unha serie de entrevistas para coñecer un pouco máis as nosas compañeiras e os diferentes traballos que desenvolven día a día no noso cole, coidadoras,cociñeiras, equipo médico, fisioterapia, equipo directivo e mestras como non.

TALLER DE PINTURA CON MANUEL PENÍN. PARTE II

Aquí vos deixamos un vídeo resumo coa actividade do Taller de Pintura con Manuel Penín, que repite por segunda vez para traballar e explorar tódalas posibilidades das cores co noso alumnado. Decir que lles escantou quédase curto!!!Marabilla de actividade. Grazas por facelo posible Manuel e esperámoste noutras ocasións!!!

Día de Rosalía

O pasado venres celebramos na biblioteca do centro o Día de Rosalía a través dun mural conxunto co retrato da autora. Pasámolo pipa!!