Vídeo visita escola

Despois da sesión de videoconferencia deste martes e tras coñecer o interese das familias que asististes por poder visitar o noso centro e, despois de ter decidido que este ano non fariamos sesións de portas abertas, consideramos atender a vosa petición realizando este vídeo- visita para que vos podades facer unha idea de como é o noso centro. Non saen todas as dependencias, porque senón o vídeo extendíase moito.

Gustaríanos anotar que o vídeo foi gravado en grande parte ao finalizar a xornada e por iso veredes algúns espazos non de todo recollidos, pero pareceunos tamén importante que virades os espazos tal e como son, sen preparación a maiores.

Estrañaravos ver na biblioteca tanta mesa e as tablas de pranchar e as mesas con louza, pero é que estamos a realizar uns obradoiros de corresponsabilidade e temos as cousas preparadas alí. Seguro que, con preparación os espazos podían saír máis bonitos, pero este é o noso cole ao remate dunha xornada escolar.

Esperamos que vos guste e esperamos vervos como parte da nosa comunidade educativa neste vindeiro curso 2021- 2022.