OS MAIOS NO CEIP ABELENDO

Un ano máis o noso colexio celebrou a Festa dos Maios. Alumnos, mestres e familias colaboramos na confección dun colorido Maio decorado con espadanas, xestas, ovos, fiuncho, pampullos, calas, ovos e laranxas. Os nenos traballaron moitísimo e fixeron unha verdadeira obra de arte pero sen lugar a dúbida foi a resulta dun traballo feito en equipo. Ao finalizar, os alumnos de 4º recitaron un poema e cantamos todos xuntos. Aquí tedes o resultado final, pero se premedes na imaxe veredes un vídeo con todo o proceso.

UN GABIÁN NO CEIP DE ABELENDO

O pasado martes un gabián aterrou ferido no patio do colexio. O coidamos con moito agarimo e chamamos ao centro de recuperación de aves. Aprendemos moitas cousas del e qué temos que facer cando atopemos un animal ferido. Foi moi divertido e educativo. Premede neste ENLACE para ver a nova no Faro de Vigo.

SLEEPY HOLLOW

Hoxe os alumnos de 6º de Primaria foron ao teatro do IES As Barxas a ver SLEEPY HOLLOW en inglés. Baseado nun clásico de Washington Irving e transformado nunha divertida comedia, lles fixo rir moitísimo. Aprenderon máis cousas da lingua inglesa e da súa cultura e literatura, coñeceron compañeiros do Insitituto do ano que ven e fixeron moito exercicio no camiño de volta!!

OBRADOIRO INICIACIÓN Á DOBRAXE

O próximo mércores 27 de Abril, os nosos alumnos desde 2º a 6º de Primaria asistirán a un obradoiro onde aprenderán as técnicas da dobraxe. Os alumnos de 4º xa empezaron a facer unha pequeña práctica e nós só pensamos nunha palabra...XENIALES!!

O HORTO ESCOLAR NO PROXECTO DE VOZ NATURA

Onte empezamos a preparar o invernadoiro para o que será o horto escolar do centro. Coa axuda dalgúns pais e nais dos nosos alumnos de 4 anos, estamos a organizar esta interesante actividade dentro do Proxecto de Voz Natura. Grazas pola vosa colaboración!.

OS ALUMNOS DE 3 ANOS INÍCIANSE NO XADREZ.

Os pequenos de 3 anos do colexio están a traballar nun proxecto sobre o xadrez. Premede na imaxe e xa veredes qué concentrados están!!.

EN ABRIL LIBROS MIL

Coa chegada de Abril a nosa Biblioteca anda que ferve. Ten organizadas un montón de actividades para os nosos alumnos. Aquí tedes unha pequena mostra.

CONCERTO DIDÁCTICO PARA OS ALUMNOS DE 5º E 6º DE PRIMARIA

Os alumnos e alumnas de Quinto e Sexto de Primaria asistimos ao Auditorio ABANCA para disfrutar do concerto didáctico “Estamos no verán!!!” de Xoán Curiel e a banda Son +2.

Saímos do cole e fomos andando ata o peirao para coller o barco. Cando chegamos a Vigo de camiño ao auditorio paramos a merendar na alameda da Praza de Compostela e ao rematar xogamos un pouco. Logo, fomos ao auditorio e disfrutamos do concerto de Xoán Curiel e a súa banda onde aprendemos os diferentes estilos musicais a través da súa música: Blues, Jazz, Reggae, Funky, Rock, Pop… Ao rematar o concerto, voltamos ao peirao de Vigo para coller o barco e subir nun autobús ata o cole, pero antes, como se retrasou o bus, puidemos ir ao parque un rato a xogar. Foi toda unha aventura!!

THE TIN SOLDIER

Hoxe os nosos alumnos de 1º a 4º de primaria, foron ver a obra de teatro "THE TIN SOLDIER" no  Auditorio de Cangas. Gustóulles moito, cantaron, riron e por riba aprenderon inglés. Fixádevos qué ben o pasaron!!

AS FLORES INUNDAN O CEIP ABELENDO!!

A primaveira chegou e os nosos alumnos coa axuda das súas familias,  deseñaron unhas bonitas flores coas que decoramos a entrada do noso colexio. Moitas grazas a todos pola vosa colaboración!!

Pais/Nais

« Maio 2016 »