Datos do centro

Vídeo visita escola

Despois da sesión de videoconferencia deste martes e tras coñecer o interese das familias que asististes por poder visitar o noso centro e, despois de ter decidido que este ano non fariamos sesións de portas abertas, consideramos atender a vosa petición realizando este vídeo- visita para que vos podades facer unha idea de como é o noso centro. Non saen todas as dependencias, porque senón o vídeo extendíase moito.

Gustaríanos anotar que o vídeo foi gravado en grande parte ao finalizar a xornada e por iso veredes algúns espazos non de todo recollidos, pero pareceunos tamén importante que virades os espazos tal e como son, sen preparación a maiores.

Estrañaravos ver na biblioteca tanta mesa e as tablas de pranchar e as mesas con louza, pero é que estamos a realizar uns obradoiros de corresponsabilidade e temos as cousas preparadas alí. Seguro que, con preparación os espazos podían saír máis bonitos, pero este é o noso cole ao remate dunha xornada escolar.

Esperamos que vos guste e esperamos vervos como parte da nosa comunidade educativa neste vindeiro curso 2021- 2022.

Imaxes das nosas instalacións

Fachada principal do colexio

Vistas ría desde as aulas

Fachada traseira do colexio                                                                                                        Patio de infantil

Patio de primaria.

Pista polideportiva

Aulas infantil          Aulas Primaria

Localización

O Ceip de Abelendo é un centro educativo de carácter público situado no concello de Moaña e adscrito ao IES Paralaia.

Rúa Abelendo s/nº. 36954 Moaña-Pontevedra

Tlfno: 886110256//Fax: 886110260//c.e.: ceip.abelendo@edu.xunta.es

Departamento de Orientación: 886110258

Premede  na imaxe para ver onde estamos:

Información Xeral

O C.E.I.P. Abelendo está situado no barrio de Abelendo de Moaña, nunha zona alta e de privilexiadas vistas de Moaña, da ría e da cidade de Vigo. Sérvenlle de marco un entorno rural, verde, espacioso e con vivendas unifamiliares. Empezou a súa andadura en setembro de 1983.

Desde o centro, pretendemos que este ambiente agradable que nos rodea se repire tamén no interior. Con esta finalidade tratamos de potencia-los valores que fagan que este  colexio público camiñe hacia unha integración social e educativa dos alumnos-as e tendo como máximo obxectivo a súa formación integral como persoas.

EQUIPAMENTO

- Superficie do recinto escolar : 6.000 m2

- Zonas de xardín e gran variedade de árbores.

- Horto escolar e invernadoiro.

- Parque infantil, pista polideportiva con gradas, patio cuberto , ximnasio.

- Aula de Plástica.

- Aula de Informática.

- Aula de idiomas con canón de vídeo.

- Aula de música con canón de video e pizarra dixital.

- Ordenadores en todas as aulas conectados a internet.

- Pizarras dixitais en Educación Infantil e Primaria.

- Biblioteca con canón de video.

ASPECTOS XERAIS

- Centro con xornada de 9:10 a 14:10 hs.-

- Servicio de comedor e transporte escolar.

- Lingua de aprendizaxe : castelán e galego, atendendo á normativa.

- Idiomas extranxeiros : Impartese inglés desde 3 anos.

- Sección bilingüe de Plástica en  4º  e 5º de Primaria.

- Pedagogía terapeutica

- Audición e linguaxe.

- Actividades extraescolares que se tratan de adaptar cada curso á demanda dos nenos-as