Admisión, Descarga de documentos, Consello escolar. , Zona de escolarización., Documentos matrícula

Axudas para alumnado con NEAE curso 2024-25

No seguinte enlace, pódese consultar e descargar o extracto da Resolución do 12 de abril de 2024, da Secretaría do Estado de Educación, pola que se convocan axudas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo para o curso académico 2024-25.

Descarga aquí a resolución

Máis información sobre a tramitación no seguinte enlace: Becas e axudas

Calendario Escolar Curso 2024-25

Premendo no enlace, pódese descargar a ORDE do 12 de abril de 2024, pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2024/25 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia

Admisión de solicitudes 4º E.Infantil

Infórmase de que todas as solicitudes de admisión presentadas para 4º de E.Infantil - Curso 2024/25, están admitidas.

Asignación de prazas no IES Nosa Sra dos Ollos Grandes - Curso 2024/25

Infórmase de que todo o alumnado de sexto curso de EP que presentou a reserva de praza no centro de adscrición, IES Nosa Señora dos Ollos Grandes, para a  escolarización no vindeiro curso escolar 2024/25, está admitido e con praza asignada.

Zona de Influencia do Ceip Anexa

No ficheiro adxunto pódese consultar o listado de rúas e números.

Zona de influencia do Ceip Anexa

Membros Consello Escolar 2023/2024

CONSELLO ESCOLAR 2023/24

Presidenta M.ª Lucía Núñez Saavedra
Xefe de Estudos Iago Corral López

Representante do Concello  Felipe Rivas Jorge

Representantes do Profesorado Mª del Carmen Rodríguez López
  Alejandra Arias Rivera
  Emilio Vázquez Vázquez
  Mª Jesús López Casanova
  Óscar Díaz Queizán

Representante da ANPA Susana Muíña Fernández

Representantes de pais/nais Silvia Acitores Calvo
  Francisco Javier González Roca
  Bruno Real Veiga
  Mª José Fernández Lamas

Representante Adm. e Servizos Alfonso Pájaro Franco

Secretaría Mª Remedios Sanjurjo Gayoso

Autorizacións e xustificantes

DESCARGA DE DOCUMENTOS DE XUSTIFICACIÓN E/OU AUTORIZACIÓNS

• Cando veñen  buscar a un alumno/a en horario lectivo, os pais ou titores cubrirán unha xustificación de ausencia que entregarán ao profesor que nese momento esta co alumno/a.

Descarga de informe de PERMISO

• Cando se prevé que un alumno vai faltar ás actividades lectivas, debe comunicarse á dirección do Centro.

Descarga de informe de AUSENCIA

• Cando precise xustificar faltas de asistencia ou puntualidade (se falta máis de dous días debe acompañar xustifición médica) pódese utilizar o seguinte documento:

Descarga de XUSTIFICACIÓN DE FALTAS

• Se vostede autoriza a recoller ao seu fillo/a por unha persoa do seu entorno deberá cubrir e entregar ao titor/a o seguinte documento:

Descarga de AUTORIZACIÓN DE RECOLLIDA

• Se desexa que algunha persoa do seu entorno  recolla o boletín de notas, debe presentar este documento na Dirección do Centro.

Descarga de AUTORIZACIÓN DE RECOLLIDA DE DOCUMENTACIÓN

• Autorización para comunicar ao Centro que un alumno/a que vai ir e vir só habitualmente.

Descarga de AUTORIZACIÓN DE IR E VIR SO/SOA