Información á comunidade educativa de CEIP Anexa-Lugo

Calendario Escolar para o curso 2014/15

Libros de Texto para o curso 214-2015

Os alumnos de sexto realizaron esta excelente actividade sobre Conocimiento Comunidades Autónomas.

No corredor das súas aulas están expostas tódalas postais e cartas recibidas, e un mural coa situacón dos remitentes. Merece a pena visitalo.

-Ler máis sobre o traballo

-Ver traballo enviado desde Cáceres.

-Video da Linguaxe do Silbo enviado desde La Gomera.

Os alumnos de sexto fixeron unha exposición de traballos basados en circuitos electricos. Están na planta principal do Centro. Aqui podedes ver as fotografías.

Desde aquí podedes acceder ao album de fotos das Seccións Bilingües.

Podedes ler o "Mochilín nº 7 facendo clic aquí

"Na educación de calquera escolar, a práctica do fútbol, como a de calquera outro deporte, debe servir para integrar valores importantes que nos farán mellores en calquera faceta que desenvolvamos logo na vida"

Quique Setién nunha entrevista realizada por Xabi de 6º B.....Pódese ler completa facendo clic neste enlace

Nestes días, os alumnos de Educación Infantil e os do Primeiro Curso de Educación Primaria están a realizar as plantacións propias da primavera no horto escolar.

Menuda colleita imos ter.....!

Aquí pódese acceder ao Álbum de fotos do horto escolar