Información á comunidade educativa de CEIP Anexa-Lugo

Nivel Data Hora
Alumnado de Educación Primaria Xoves, 10 de setembro Desde as 10:00 ata as 11:30

-Cada alumno entrará á aula que ocupaba o pasado curso. O titor do presente curso acompañaráos á nova aula.

-Os alumnos de 2º A (1º A do curso pasado) entrarán polas porta das escaleiras Sur e sairán pola porta das escaleiras Norte (a máis cercana ao IES Nosa Sra dos Ollos Grandes).

Alumnos de 5º e 6º de Ed. Infantil

Venres, 11 de setembro Desde as 10:00 ata as 11:30

-Serán recollidos por cada titor/a no porche da ala Sur, que os acompañará á aula correspondente.

Nivel Data Hora
Alumnos de 4º de Educación Infantil Luns, 14 de setembro Desde as 10:00 ata o remate
-Entrarán pola porta da Rúa Pintor Corredoira. Alí serán recollidos pola Directora que fará a presentación das súas titoras.

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS FONDO DE LIBROS

3º E 5º DE EDUCACIÓN PRIMARIA 2015

PODES ACCEDER Á LISTA DEFINITIVA NESTE ENLACE:

LISTAXE DEFINITIVA

TODOS OS ALUMNOS FORON ADMITIDOS, CHAMAR PARA COMPROBAR OS LIBROS QUE LLES CORRESPONDEN DO FONDO SOLIDARIO

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2015/16

Neste enlace ábrese un pdf coa listaxe dos libros de texto para o vindeiro curso.

No DOG do día 1 de xuño 2015 publícanse as seguintes ordes:

-Orde do 21 de maio de 2015 polo que se regula o fondo solidario.... destinado aos alumnos de 3º e 5º de Educación Primaria.

a)Enlace á orde.

b)Enlace á instancia.

-Orde do 22 de maio de 2015...axudas de libros de texto...destinadas ao alumnado de 1º, 2º, 4º e 6º de Educación Primaria:

c)Enlace á orde.

d)Enlace á instancia.

Poden baixarse as instancias desde os enlaces anteriores ou ben solicitalas na secretaría do centro

Publícanse as listaxes definitivas dos alumno/as admitidos e non admitidos para o curso 2015/16.

-Contra a relación definitiva, as persoas interesadas poderán interpoñer recurso de alzada ante a persoa titular da xefatura territorial...

Poden consultarse arquivos pdf nos seguintes enlaces..

Admitido 4º de Educ. Infantil Admitidos 6º de Educ. Infantil Admitidos 4º de Educ. Primaria Non admitidos