Ed. Infantil

BLOG DE INFANTIL

Visitade o blog de E. Infantil para ver as nosas actividades.

ANXO MIÚDO

Visita do alumnado de 4º e 5º de Educ. Infantil ao Palacio da Ópera

Os nenos de 4º e 5º de Infantil asistimos o martes 4 de febreiro ao "Palacio da Ópera", ao concerto "De aquí par alá" de Lidia Botana; onde viaxamos a traves dos 5 continentes coñecendo ritmos e instrumentos musicais de moitos países. Pasámolo xenial.

5º de Educ. Infantil visita a Fundación Mª José Jove

O mércores 19 de febreiro a clase de 4 anos visitamos a fundación Mª José Jove, onde disfrutamos da súa maravillosa colección de arte, e fixemos diferentes actividades como meternos dentro dunha árbore e mesmo dun cuadro.
Encántanos ir ao museo!

O alumnado de 4 anos visita a Biblioteca do Castrillón

Este luns 25 de novembro os nenos e nenas de 4 anos fomos á biblioteca do Castrillon. Alí coñecimos á "OVELLA TECELÁ", que nos ensinou moitas cousas sobre a súa familia.

As bibliotecarias ensináronnos onde estaban os contos e limos un montón, ademáis nos prestaron un conto a cada un para levar a clase.
E hai que dicir que nos portamos moi ben. ¡Encántanos ir de excursión!

O alumnado de 4º e 5º de Educ. Infantil visita o CGAI

O xoves 14 de novembro os alumnos de 3 e 4 anos fixemos a nosa primeira SAÍDA do curso, fomos á sala CGAI para ver a película: "Ernest y Celestine",gustounos moito e portámonos xenial.

Rutas urbanas : Parque de Santa Margarita

O alumnado de 3 anos visitou o Parque de Santa Margarida, dentro do programa Rutas Urbanas do concello.

Raices no Palacio da Ópera

Visita ao Aquarium Finisterrae

O alumnado de Educación Infantil visitou o Aquarium Finisterrae.

Rutas Urbanas: María Pita

O alumnado de 5º de Infantil realizou unha visita didáctica á Praza de María Pita.

Telexornal 2019: Semana da Prensa

O alumnado de Educación Infantil presenta o seu Telexornal da Semana da Prensa, no que nos informan das novas acontecidas na nosa cidade.