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Inicio procedemento de admisión curso 24-25.

Inicio do procedemento de admisión do alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2024-2025.

 

Solicitude de reserva de praza (alumnado de 6ºEP):

- Do 15 de xaneiro ao 6 de febreiro.

Reserva de praza no centro adscrito

Anexo ED550A

 

Solicitude de admisión para novo alumnado:

- Do 1 ao 20 de marzo de 2024.

 

Horario da Secretaría do centro en días lectivos de luns a venres de 9:00 a 9:50h.

 

Nota informativa.

Mapa zonas educativas.

Baremo aplicable.

Anexo ED550B.

 

Enlace á aplicación admisionalumnado.

 

Están publicadas as listaxes provisionais de admitidos e non admitidos no taboleiro de novas no interior do centro.

Segundo a Orde de 21 de outubro de 2022 poderán formular reclamación no prazo de 5 días hábiles contados a partir do día 23 de abril ante o Consello Escolar do Centro (Art. 35.2).

 



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