ADMISIÓN ALUMNADO PARA O CURSO 2024-25

O prazo de  presentación de solicitudes será do 1 ao 20 de Marzo

As familias poderán cumprimentar as solicitudes de admisión de xeito manual ou a través da aplicación.

-A través da aplicación: Entrando en https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado con certificado de identidade e sinatura dixital ou sistema de usuario e clave como a Chave 365, cubrindo a solicitude (Modelo ED550B) e presentandoa na sede electrónica da Xunta.

-PresencialNa secretaría do centro poderán presentar o impreso ED550B cuberto a man ou a ordenador. Facilitaráselles na Secretaría do Centro. Tamén poden descargalo, cubrilo e /ou imprimilo. Atópase anexado nesta publicación.

Documentación a presentar:

-Modelo de solicitude ED550B cuberto.

-Documento acreditativo do requisito de idade do/da alumno/a (fotocopia do DNI ou da folla correspondente do libro de familia).

-Certificado de matrícula do curso actual (agás para 4º de Ed. Infantil).

-Convenio regulador ou resolución xudicial de separación ou divorcio, se é o caso.

VACANTES PARA O CURSO 2024-25:

4º E. Infantil

20*

5º E. Infantil

11

6º E. Infantil

3

1º Primaria

10*

2º Primaria

15

3º Primaria

10

4º Primaria

8

5º Primaria

5

6º Primaria

9

* Alumnado con NEAE: tal como establece a lexislación, do total hai que reservar  3 postos escolares por unidade para a escolarización de alumnado con necesidades específicas de atención educativa nos niveis de 4º de Ed. Infantil e 1º de Primaria.

SOLICITUDES DE ADMISIÓN

(só para novos alumnos)

Do 1 ao 20 de Marzo

PRESENTACIÓN DE DOCUMENTACIÓN XUSTIFICATIVA NOS CASOS EN QUE HAXA MÁIS DEMANDA QUE OFERTA DE POSTOS