Skip to Content

Secretaría

SOLICITUDE BECAS NEAE 2024/25

No BOE do 12 de abril saiu a convocatoria de axudas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo. Poderedes solicitar esta beca no caso de que o fillo/a asista o próximo curso 24/25 a algún gabinete privado para reeducación pedagóxica ou da linguaxe e que lles supoña o abono dunha cuota mensual.

As familias que o soliciten deben tramitalo por internet na seguinte dirección

 https://sede.educacion.gob.es/sede/login/inicio.jjsp?idConvocatoria=2109


  • Deberán acceder co DNI e contrasinal.
  • Se é a primeira vez que solicitan beca deberán rexistrarse, se é posible, co DNI do alumno/a.

prazo para solicitar as becas vai do 30 de abril ata o 13 de setembro. A documentación presentarase no colexio xunto co informe do gabinete no que van solicitar terapia así como o impreso co número de conta do alumno/a facilitado pola entidade bancaria onde se ingresará o importe da beca. 

Adxúntase o texto da convocatoria. Para calquer dúbida consultar co Departamento de Orientación os mércores e xoves.

HORARIO DO CENTRO 23/24

 

LUNS

MARTES

MÉRCORES

XOVES

VENRES

8:40

9:25

HORARIO ATENCIÓN FAMILIAS 

 HORARIO ATENCIÓN FAMILIAS 

 

 

 

9:25

10:10

 

 

 

 

 

10:10

11:00

 

 

 

 

 

11:00

11:30

 RECREO

  RECREO

  RECREO

 RECREO

 RECREO

11.30

12:00

PLAN LECTOR 

PLAN LECTOR

PLAN LECTOR

PLAN LECTOR

PLAN LECTOR 

12:00

12:50

 

 

 

 

 

12.50

13:40

 

 

 HORARIO ATENCIÓN

FAMILIAS

 HORARIO ATENCIÓN

FAMILIAS

 HORARIO ATENCIÓN 

FAMILIAS

 

 

 

 

 

 

16:00

17:00

 

TITORÍAS

 

 

 

ADMISIÓN ALUMNADO PARA O CURSO 2024-25

O prazo de  presentación de solicitudes será do 1 ao 20 de Marzo

As familias poderán cumprimentar as solicitudes de admisión de xeito manual ou a través da aplicación.

            -A través da aplicación: Entrando en https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado con certificado de identidade e sinatura dixital ou sistema de usuario e clave como a Chave 365, cubrindo a solicitude (Modelo ED550B) e presentandoa na sede electrónica da Xunta.

             -PresencialNa secretaría do centro poderán presentar o impreso ED550B cuberto a man ou a ordenador. Facilitaráselles na Secretaría do Centro. Tamén poden descargalo, cubrilo e /ou imprimilo. Atópase anexado nesta publicación.

 

Documentación a presentar:

             -Modelo de solicitude ED550B cuberto. 

             -Documento acreditativo do requisito de idade do/da alumno/a (fotocopia do DNI ou da folla correspondente do libro de familia).

            -Certificado de matrícula do curso actual (agás para 4º de Ed. Infantil).

            -Convenio regulador ou resolución xudicial de separación ou divorcio, se é o caso.

 

VACANTES PARA O CURSO 2024-25:

 

 4º E. Infantil 

    20* 

5º E. Infantil

   11

6º E. Infantil 

   3

1º Primaria 

     10* 

2º Primaria 

  15

3º Primaria 

   10

4º Primaria 

   8

5º Primaria 

   5

6º Primaria 

  9

 

  * Alumnado con NEAE: tal como establece a lexislación, do total hai que reservar  3 postos escolares por unidade para a escolarización de alumnado con necesidades específicas de atención educativa nos niveis de 4º de Ed. Infantil e 1º de Primaria.

 

SOLICITUDES DE ADMISIÓN

(só para novos alumnos)

Do 1 ao 20 de Marzo

 

PRESENTACIÓN DE DOCUMENTACIÓN XUSTIFICATIVA NOS CASOS EN QUE HAXA MÁIS DEMANDA QUE OFERTA DE POSTOS

 

Do 21 de Marzo ao

11 de Abril

RESOLUCIÓN PROVISIONAL DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS

25 de Abril

RECLAMACIÓNS ás listas provisionais

Do 26 de Abril ao 4 de Maio

RESOLUCIÓN E LISTAS DEFINITIVAS

15 de Maio

IMPUGNACIÓN DAS LISTAS DEFINITIVAS

UN MES a contar desde o 16 de Maio

FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA

 

Do 20 ao 30 de Xuño

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

CONVIDÁMOSVOS A VISITAR O CENTRO O LUNS 19 DE FEBREIRO, EN HORARIO DE:

MAÑA: DE 11:00 A 11:30H.

TARDE: DE 16:00H A 16:30H.

PREVIA CITA NO TFNO. 886 151 972

 

MATRÍCULA DO 1 AO 20 DE MARZO

AGARDÁMOSVOS!

PROGRAMACIÓNS 2023/2024

Enlace para consultas as programacións didácticas do curso 23/24:

 https://abalarbox.edu.xunta.gal/index.php/s/tLAcEE4qdbW2me9

 

RESERVA DE PRAZA DO ALUMNADO DE 6º DE PRIMARIA PARA O CENTRO ADSCRITO (IES AS BIZOCAS)

Dende o día 15 de xaneiro de 2024 e ata o 5 de febreiro iníciase o proceso de admisión de alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que imparten ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, educación primaria,  educación secundaria obrigatoria e bacharelato, reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación, para o curso 2024/2025.

Neste prazo, os responsables do alumnado de 6º de primaria que vaia continuar a súa escolarización o curso vindeiro no noso centro de secundaria adscrito* (I.E.S. As Bizocas) terá que cumprimentar a solicitude de reserva de praza, ben de xeito manual - solicítase ao tutor-  ou ben facelo de xeito electrónico a través da aplicación informática (https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/).

Para a tramitación deste procedemento consultaranse automaticamente os datos de documentos de identidade, renda…etc., a non ser que as familias se opoñan a esta consulta. Neste caso indicarase no apartado correspondente do anexo e achegaranse os documentos necesarios.

 

Coa entrega do ANEXO I, segundo a normativa ao respecto, deberá achegarse:

-         Copia do DNI do solicitante e membros computables da unidade familiar (se denegaran a súa consulta).

-         Documento acreditativo da representación.

- Copia do libro de familia

-         Convenio regulador ou resolución xudicial de separación ou divorcio (se é o caso).


*A circunstancia de que o centro estea adscrito ao IES As Bizocas supón que o alumnado do centro terá prioridade para a admisión.

 

No caso de que o alumnado vaia continuar os seus estudos nun IES diferente ao adscrito non deberán entregar esta reserva e agardarán a próximas comunicacións.

DOCUMENTACIÓN DO CENTRO

Inclúese adxunta a documentación do centro.

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA PARA O CURSO ESCOLAR 2023/2024

Nos vindeiros días poñerémonos en contacto coas familias que solicitaron plaza neste centro para o vindeiro curso, para formalizar a matrícula.

 

O plazo para a formalización da matrícula é dende o 20 ata o 30 de xuño.

 

Os documnetos que se deben achegar son os seguintes:

- Impreso de formalización de matrícula. Anexo III (entregarásevos no centro).

- Impreso Autorización Imaxe (entregarásevos no centro).

- Impreso Relixión/Valores Sociais e Cívicos (entregarásevos no centro).

- Enquisa Lingua materna (só para 3 anos) (entregarásevos no centro).

- Fotocopia do libro de familia

- Fotocopia DNI dos pai/titores legais.

- Fotocopia tarxeta sanitaria.

- Fotocopia calendario vacinas ou Informe médico.

- Informe de alerxias ou problemas de saúde relevantes (se é o caso).

- Volante de empadroamento (ten que aparecer o alumno/a e as persoas que conviven con el).

- Sentenza de divorcio ou separación na que acredite a custodia do alumno/a (se é o caso).

 

A documentación presentada na reserva de matrícula non é necesario volver a presentala.

LISTAXE LIBROS DE TEXTO 2023/2024

PARA O  ALUMNADO DE 3º E 4º DE E. PRIMARIA RECOMÉNDASE NON MERCAR NINGÚN LIBRO DE TEXTO ATA SETEMBRO.

Curso

Materia

Título libro

Editorial

Idioma

Edixgal

ISBN

1º EP

Globalizado

Vamos con todo 1 1º trim.

Anaya

Cast/Gal

Non

9788414317396

1º EP

Globalizado

Vamos con todo 1 2º trim.

Anaya

Cast/Gal

Non

9788469898475

1º EP

Globalizado

Vamos con todo 1 3º trim.

Anaya

Cast/Gal

Non

9788469898505

1º EP

Lingua Estranxeira: Inglés

Kids Can! 1 Essential Ab ePk

 

Macmillan E.L.T

Castelán

Non

9781380073389

 

2º EP

Globalizado

Vamos con todo 2 1º trim.

Anaya

Cast/Gal

Non

9788414317402

2º EP

Globalizado

Vamos con todo 2 2º trim.

Anaya

Cast/Gal

Non

9788469898574

2º EP

Globalizado

Vamos con todo 2 3º trim.

Anaya

Cast/Gal

Non

9788469898604

2º EP

Lingua Estranxeira: Inglés

Kids Can! 2 Essential Ab ePk

 

Macmillan E.L.T

Castelán

Non

9781380073402

 

3º EP

Lingua Estranxeira: Inglés

Kids Can! 3 Pb ePk

 

Macmillan E.L.T.

Castelán

Non

9781380072863

 

3º EP

Ciencias Sociais

Ciencias Sociais

Vicens Vives

Galego

Non

9788468252087

3º EP

Ciencias da Natureza

Ciencias da Natureza

Vicens Vives

Galego

Non

9788468250717

3º EP

Lingua Galega e Literatura

Lingua Galega e Literatura

Vicens Vives

Galego

Non

9788468271149

3º EP

Lingua Castelá e Literatura

Lengua Castellana y Literatura

Vicens Vives

Castelán

Non

9788468283944

3º EP

Matemáticas

Matemáticas

Vicens Vives

Castelán

Non

9788468282831

4º EP

Ciencias Sociais

Ciencias Sociais

Vicens Vives

Galego

Non

9788468292533

4º EP

Ciencias da Natureza

Ciencias da natureza

Vicens Vives

Galego

Non

9788468292502

4º EP

Lingua Estranxeira: Inglés

Kids Can! 4 Pb ePk

 

Macmillan E.L.T.

Castelán

Non

9781380072870

 

4º EP

Lingua Galega e Literatura

Lingua Galega e Literatura

Santillana

Galego

Non

9788491857051

4º EP

Lingua Castelá e Literatura

Lengua Castellana y Literatura

Santillana

Castelán

Non

9788414407387

4º EP

Matemáticas

Matemáticas

Santillana

Castelán

Non

9788414407691

AXUDAS MUNICIPAIS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2023-2024

A Concellaría de Servizos Sociais do Concello do Grove informa que a partir do día 1 de xuño ata o 30 do mesmo mes estará aberto o prazo de presentación das solicitudes de axudas municipais para a adquisición de libros e material escolar do vindeiro curso 2023-2024.

As axudas van dirixidas a Educación Infantil, Ensinanza Primaria e Ensinanza Secundaria Obrigatoria.

As axudas concederanse tendo en conta o nivel de ingresos familiares, e será requisito imprescindible cursar estudos en centros sostidos con fondos públicos do concello do Grove.

As solicitudes presentaranse acompañadas da seguinte documentación:

  • Fotocopia do DNI do solicitante.
  • Fotocopia do libro de familia (de todas as follas).
  • Volante de empadroamento familiar (será solicitado polo propio departamento de Servizos sociais)
  • Xustificante de ingresos de todos os membros da unidade de convivencia (preferentementedeclaración da renda do exercicio de 2022).
  • Xustificante de matrícula.
  • Contrato/recibo do aluguer do piso ou do pagamento da hipoteca.

A documentación deberá entregarse (despois de solicitar cita)

no SERVIZO de REXISTRO MUNICIPAL

(EdificioAdministrativodo Concello. Rúa Alcalde Xacobe Barral Otero nº 3, planta baixa).

 

*No anexo adxunto pódese consultar a información e descargar a solicitude.

 

 

Distribuir contido


by Dr. Radut