PATIO DINÁMICO_MES DE OUTUBRO: o xogo tradicional.

A segunda PROPOSTA LÚDICA do noso Proxecto

"OUTRO PATIO É POSIBLE. No patio de xogos divertímonos tod@s",

para este mes de outubro está sendo O XOGO TRADICIONAL,

aquel que vén herdado de xeración en xeración e que moitas veces non se practica por descoñecemento.

Os Patios dinámicos, neste mes de outubro, serven de preludio á primeira festividade escolar en PATIO: o Magosto. Máis ben, O SAMAGOSTÍN, pois o patio énchese, dende hai varios anos, no último día de mes, de castañas e personaxes terroríficos. Animado con xogos tradicionais e música.

No seguinte video tendes unha visión do que foi a oferta de xogos tradicionais:

E estreamos unha sección de BIBLIOPATIO, onde se poden ler comics, xornais, revistas...

Tamén continuamos coa sección de XOGOS DE MESA con oca e parchís.

Estamos a proceder esta semana a coñecer o parecer do alumnado sobre as dúas ofertas lúdicas que veñen de vivenciar en setembro (XOGOS DE BENVIDA) e outubro (XOGOS TRADICIONAIS), co obxectivo de que a seguinte proposta e sucesivas sexan o máis integradoras e diversificadas posible para que ninguén quede sen xogar, sen gozar do tempo de recreo.

NO COLEXIO CREMOS QUE ESTE É O BO CAMIÑO !!!!!!

E VÓS QUE OPINADES ????