Ayudas de libros

Publicada a ORDE do 27 de abril de 2016 da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria da Xunta de Galicia, pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado de educación primaria
 OLLO: prazo de presentación de solicitudes ata o 23 de xuño de 2016 (incluído)

Visita a policía.

Os alumnos e alumnas de 4 anos visitaron a xefatura da policía local de Vigo onde puideron coñecer da man dos policías a importante labor que realizan para manter a orde na cidade.

Excursión a Alazán.

Os nenos e nenas de 3 anos de infantil, os máis peques do cole, foron de excursión a Alazán, onde puideron montar a cabalo e coñecer todo sobre estes fermosos animais.

Exposición de instrumentos musicais.

No corredor principal da planta baixa do edificio de primaria está instalada unha exposición de instrumentos musicais feitos con elementos de refugallo, que foi realizada polos alumnas e alumnos de 6º.

Excursión a Apípolis.

Os nenos e nenas de infantil disfrutaron dun día na cidade das abellas "Apípolis" onde puideron coñecer todo sobre estes insectos. Puideron facer galletas de mel, fixeron velas coa cera da colmena, visitaron unha gran exposición, e incluso puideron poñerse traxes de apicultor para ver as abellas de preto.

apipolis - Kizoa Editar Videos - Movie Maker

Teatro negro: "Pérez Gómez, e a casa encantada".

Os alumnos e alumnas de 6º de educación primaria interpretaron unha obra de teatro negro creada por Ruth Bernárdez e titulada: "Pérez Gómez, na casa encantada".

O alumnado de 6º ofreceu un espectáculo incríble que puideron disfrutar todos os alumnos do cole. Como sempre foi moi importante a colaboración de Rogelio e de Carmen, así como a axuda de Ana e Rosa (encargadas do comedor) e o equipo docente do cole. Todo isto dirixido por Bea, a profe de música do centro, que como sempre, conseguíu sacar o mellor de todos os seus alumnos.

Merendamos leituga da nosa horta!

Onte venres, os alumnos e alumnas de infantil incluíron nas súas merendas follas de leituga que plantamos no nosa horta escolar. Xa fora en bocadillo, sandwich ou soa, puideron disfrutar deste vexetal tan san.

Para ver máis fotos pasade polos blogues de aula de infantil.

Enquisas sobre a biblioteca.

Xa é posible participar na mellora do noso plan de biblioteca, para poder contribuír só tedes que cubrir a seguinte encuesta:

- Para as familias.

- Para os alumn@s.

Animádevos e participade!!

Actividadede atletismo dos alumnos de 4º e 5º de primaria.

O alumnado de 4º e 5º de primaria, realizaron unha saída atlética, organizada dende a área de Educación Física. Foron convidados polo Clube Celta de Atletismo e no Estadio de Balaídos (de Atletismo) vivenciaron probas de salto de lonxitude, lanzamento de peso, proba de velocidade e unha de resistencia (400 metros, unha volta completa á pista, que fixo suar a todos e todas).

Podedes descargar as fotos premendo aquí.

A actividade de reciclaxe é noticia!

Onte levouse a cabo unha actividade sobre a reciclaxe á que asistíu o alcalde da nosa cidade e hoxe os medios de comunicación fixéronse eo da noticia:

Faro de Vigo.

Atlántico Diario