Xornada de portas abertas

Xornada de portas aberta

XORNADA DE PORTAS ABERTAS CURSO 24/25

Xa temos data para a nova Xornada de portas abertas, dirixida ao novo alumnado do próximo curso 2024/2025!!

Esperamos a vosa visita!!

XORNADA DE PORTAS ABERTAS PARA AS FAMILIAS DE NOVA MATRICULACIÓN

INFORMAMOS DE QUE O DÍA 8 DE FEBREIRO ORGANIZAREMOS A XORNADA DE PORTAS ABERTAS PARA AQUELAS FAMILIAS QUE QUEIRAN MATRICULAR AS SÚAS CRIANZAS NO NOSO CENTRO.

CHAMA AO TELÉFONO 886111080 E PIDE CITA

Benvidos ao CEIP BALAÍDOS

Benvidos á nosa escola! Neste vídeo poderedes ver todo o que facemos nela e o ben que o pasamos. Somos un centro de Educación Infantil e Primaria de liña dúas, con 18 unidades en total, dende 4º de Educación Infantil ata 6º de Educación Primaria. Ademáis de todas as ensinanzas recollidas na lei no noso centro levamos a cabo diferentes proxectos e iniciativas que complementan o traballo que se fai nas diferentes áreas e materias. Cabe destacar o proxecto de Educación Emocial para axudar a desenvolver alumnado emocionalmente competente, diferentes proxectos relacionados co uso da tecnoloxía educativa como Edixgal en 5º e 6º ou o proxecto de Introducción da robótica en Infantil e Primaria. Tamén son moi relevantes proxectos relacionados co fomento da vida activa, como os patios dinámicos ou a milla diaria, así como proxectos de horta escolar relacionados co coidado da natureza.

Neste vídeo poderedes ver unha pequena mostra da gran familia que somos no CEIP Balaídos.

XORNADA DE PORTAS ABERTAS 2020/2021

O CENTRO ORGANIZA AS VISITAS PARA QUE AS FAMILIAS INTERESADAS POIDAN COÑECER O NOSO CENTRO, AS SÚAS INSTALACIÓNS E A NOSA MANEIRA DE TRABALLAR

NON DUBIDEDES EN VISITARNOS!!!!

XORNADA DE PORTAS ABERTAS:

MARTES 18 de FEBREIRO de 16:00 a 18:00