Proxecto "outro patio é posible"__UNHA SEMANA DE PATIO ESCOLAR "EN MOLLADO"

Nesta semana o PATIO ESCOLAR vivenciou a súa versión “EN MOLLADO” (a choiva acompañounos os cinco días). A Comisión Docente de Patio puxo en práctica unha oferta e  distribución de espazos que deu un bo resultado, e que pendente dunha valoración en profundidade, non defraudou. Cómpre mellorala! Pois como todos ben sabemos o anteproxecto “OUTRO PATIO É POSIBLE. NO PATIO DE XOGO DIVERTÍMONOS TOD@S” vai medrando e correxíndose porposta a proposta, escoitando sempre á comunidade escolar.

Vaiamos pois ao PATIO “EN MOLLADO”:

Condicionado polo espazo que non supera o 30% da superficie total de patio nos días secos, a distribución foi a seguinte:

• No ximnasio xogaron o alumnado de 1º nivel, o resto de nen@s distribuíronse nos cubertos onde se lles ofertaron xogos BOLBORETA (de libre elección) con xogos que implicasen desprazamentos curtos e evitasen accidentes.
  • 3 zonas: unha con xogos de mesa (parchís, oca, damas, xadrez) con posibilidade de xogo para 50 alumnos; outra zona, de bibliopatio, onde se podía ler e charlar, con aforo de 20 alumnos; outra zona, recén estreada, de Debuxo con Ceras con posibilidade de xogo para 20 alumnos; outra ampla zona para lanzamento de Trompos e Yo-yós (cincuenta unidades); e unha, de combas individuais e zancos.
  • Existindo sempre a liberdade total de non xogar a xogos BOLBORETA e facer, paseo e xogo libre (sempre e cando non puxese en perigo ao resto de compañeir@s).

Deixámosvos algunha foto, ollade!

Máis fotos aquí: https://drive.google.com/open?id=1-6ltV32buIK2qLlngp_U4_RBpIszc7BJ

E a ver se hai sorte e volta o veraniño de San Martiño!!!!!

Xógase máis e mellor EN SECO  ca EN MOLLADO, nos recreos co colexio Balaídos.