A MÚSICA CLÁSICA CHEGA AO NOSO TEMPO DE RECREO PARA QUEDARSE!

Si! Afirmativo!

Coa chegada dunha nova proposta lúdica (a terceira), froito da recolleita dos resultados da enquisa pasada a todo o alumnado e profesorado de Primaria sobre cales eran os xogos máis apetecibles e que mellor podían encher este tempo de recreo do cole de Balaídos, tamén facemos realidade un dos obxectivos proxectados no comezo de curso pola Comisión Dinamizadora de Patios: a PRESENZA DA MÚSICA CLÁSICA.

Dende esta semana, e xa diariamente, o alumnado sairá ao patio escolar nos recreos (e voltará ás aulas, rematado este) ao son de fermosas pezas da musica clásica universal. Isto non sería posible se non contasemos coa colaboración da mestra de Educación Musical, Bea, quen foi e será a encargada de procurar aquelas pezas e fragmentos musicais máis acaídos á idade dos nosos nenos e nenas.

Cada mes iremos cambiando os compositores e músicos. Neste mes de Novembro escolleu Bea, a VIVALDI E SAINT-SAËNS.

Aquí vos deixamos os carteis e se pinchades neles podeeredes escoitar as pezas musicais: "O outono" de Vivaldi, e "O entroido dos animais" de Saint-Saëns.