Procedemento de Admisión e Matrícula para o curso 2016/2017

NORMATIVA REGULADORA DO PROCEDEMENTO:

  • Decreto 254/2012, do 13 de Decembro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten as ensinazas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei Orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (Pódese ver clicando aquí).
  • Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan as ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei Orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (Pódese ver clicando aquí).
  • Instruccións da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos sobre o proceso de admisión de alumando en centros sostidos con fondos públicos para o curso académico 2016/2017 (Pódese ver clicando aquí).
  • Instruccións para os centros sostidos con fondos públicos da Xefatura Territoria da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria da Coruña sobre o proceso de admisión de alumnado para o curso 2016-2017 (Pódese ver clicando aquí).

 

POSTOS ESCOLARES OFERTADOS PARA O CURSO 2016/2017.

 

 

curso

ordinarios

reservados n.e.a.e.

total

educación infantil

4º (3 anos)

22

3

25

5º (4 anos)

20

-

20

6º (5 anos)

17

-

17

educación primaria

19

3

22

21

-

21

20

-

20

19

-

19

21

-

21

18

-

18

 

SOLICITUDE DE ADMISIÓN E DOCUMENTACIÓN REQUERIDA.

O prazo para presentar solicitude de admisión será durante os días 1- 29 de Marzo. A solicitude será única e de carácter vinculante, presentándose no centro que se solicite praza en primeiro lugar.

Deberá presentarse a seguinte documentación:

  • Solicitude de admisión (anexo II) debidamente cumprimentada e asinada por ambos proxenitores. Poderase solicitar o impreso na dirección do centro (ou descargar aquí).
  • Libro de familia.
  • DNI dos proxenitores e do alumno/a, se dispón del.

O prazo para a presentación acreditativa do baremo, será dende o 1 ao 10 de abril. Isto sería únicamente necesario se houbera unha demanda de prazas superior á oferta.

 

PUBLICACIÓN DE ADMITIDOS/NON ADMITIDOS.

Listaxe provisional: antes do 25 de abril. As reclamacións resolveranse no prazo de cinco días hábiles, contados a partires do día seguinte á publicación desta listaxe.

Listaxe definitiva: antes do 15 de maio.

 

FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA.

O prazo para a formalización da matrícula será entre os días 20-30 de Xuño.

Deberase presentar a seguinte documentación:

  • Solicitude de matrícula (anexo III-1) debidamente cumprimentada, a cal se poderá solicitar na dirección do centro (ou descargar aquí).
  • 4 fotos tamaño carné do alumno/a.
  • Fotocopia das tarxetas sanitarias dos proxenitores do alumno/a.
  • Fotocopia do boletín de vacinas do alumno/a.
  • Certificado de empadroamento dos membros da unidade familiar.
  • Certificado médico do alumno/a no que se explicite que padece ou non enfermidades graves e/ou contaxiosas.

 

CENTROS ADSCRITOS E DE ADSCRICIÓN.

Adscritos: non temos.

De adscrición: I.E.S. Punta Candieira, en Cedeira.

 

ÁREA DE INFLUENCIA DO CENTRO.

Abrangue as 3 parroquias do concello de Cerdido, A Barqueira, Cerdido e Os Casás. As áreas limítrofes serían os concellos de Cedeira, As Somozas, Moeche, Valdoviño e Ortigueira.

 

SERVIZOS COMPLEMENTARIOS.

O centro oferta de maneira complementaria os seguintes servizos:

  • Transporte escolar, regulado pola Instrucción 3/2015 da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, do 1 de Xuño, sobre a xestión do servizo de transporte escolar no curso escolar 2015-2016 (Pódese ver clicando aquí), salvo instruccións posteriores ao respecto.
  • Comedor escolar, regulado polo Decreto 132/2013, do 1 de Agosto, polo que se regulan os comedores escolares dos centros docentes públicos non universitarios dependentes da consellería con competnecias en materia de educación (Pódese ver clicando aquí) e pola Instrución 1/2015 da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, do 14 de xuño, sobre funcionamento dos comedores escolares de xestión directa no curso escolar 2015-2016 (Pódese ver clicando aquí), salvo instruccións posteriores ao respecto.

O alumnado que desexe facer uso destes servizos deberá expresalo debidamente tanto na súa solicitude de admisión como na conseguinte formalización de matrícula.

 

 

Calquera dúbida ao respecto, será aclarada na dirección do centro, preferentemente en horario de 10:00 a 11:00.

Xuntanza alumn@s, ex-alumn@s e mestr@s do CEIP da Barqueira

Estudas ou estudache no CEIP da Barqueira?

Fuche mestr@ neste centro?

Simplemente queres recordar vellos tempos ou volver contactar con antigos coñecidos?

Anímate a vir xantar con nós o vindeiro domingo 6 de marzo, pasarémolo xenial!

E de paso axudarasnos a recadar fondos para a excursión de fin de curso dos nosos pequenos e pequenas.

Contacta con nós por teléfono ou correo electrónico para que te apuntemos antes do 26 de febreiro.

 

 

Reserva de praza no IES Punta Candieira para o alumnado de 6º de EP no curso 2016/2017

O alumnado de 6º de Educación Primaria que desexe continuar os seus estudos no IES Punta Candieira (Cedeira) deberá cumprimentar o Anexo I da Orde do 12 de Marzo de 2013 (DOG do 15 de marzo de 2013) e entregalo neste centro ata o 15 de Febreiro. Dito anexo está dispoñible na dirección do centro ou pódese descargar aquí.

O obxecto deste procedemento é o de reservar praza no IES adscrito ao noso centro, facendo prevalecer a  prioridade do noso alumnado na admisión. Publicada a listaxe definitiva de alumnado admitido e non admitido nese centro (maio), dita reserva terá carácter vinculante, co cal non se poderá solicitar a admisión noutro centro sen renunciar expresamente e por escrito a esta.

O conseguinte procedemento de formalización de matrícula, realizarase no centro de destino no mes de xullo, na forma que alí indiquen.

Calquera dúbida ao respecto atenderase na dirección do centro.

QUILÓMETROS DE SOLIDARIEDADE

Como algúns de vós xa saberedes, dende o CEIP da Igrexa e o Concello de As Somozas, están a organizar unha carreira popular coa finalidade de recaudar fondos para a organización "Save the children".

A carreira celebrarase o vindeiro domingo día 29 de Novembro, a partires das 10:30.

Ademais de noutros lugares, podedes facer a inscrición no noso colexio ata o día 23, que será de 1€ para o menores de 16 anos e de 5€ para os maiores de 16.

Haberá distintas categorías segundo as idades e as distancias a percorrer.

Dende o noso cole animámosvos a participar... é por unha boa causa!!

Para máis información podedes dirixirvos, ademáis de a este centro, a:

     CEIP da Igrexa, en As somozas.

     CEIP San Ramón, en Moeche.

     O Barbeiro, en As Pontes.

 

Samaín 26-29 Outubro 2015

Vaia semaniña máis atareada.... Como saberedes tocou celebrar o Samaín!

Dende o luns, estivemos preparando as nosas cabazas para que quedaran ben chulas!! Cando estiveron listas fixemos unha exposición na entrada.

 

 

 

Tamén decoramos as portas e os corredores... que ben nos quedaron!

 

 

 

Mirade o medo que da entrar na biblioteca!! E xa non vos conto dentro....

 

Tamén fixemos actuacións que nos deixaron aterrad@s!!

Aprendemos de onde ven o Samaín, por qué se celebra, o que se fai nestas datas noutros países...

O venres, viñemos disfrazad@s ao cole... Uns daban moito medo.... e outros non tanto!!

 

   

Tivemos ademais un menú especial... terrorífico!! Do que desfrutamos un montón!!

 

E finalmente entregamos os diplomas ás cabazas gañadoras.... parabéns rapaces!!

 

 

 

 

 

Cántoche un conto? 16.10.2015

Este venres veunos visitar de novo o noso amigo Luís Vallecillo, da compañía A Xanela do Maxín.

Nesta ocasión, cantounos uns contos que nos encantaron.

Bailamos, cantamos, rimos e sobre todo... desfrutamos!!

 

Excursión Fin de Curso 2016

 

Gústanche estas divertidas tazas? Por soamente 8,50 € poderás facerte co lote completo.

Ademais de ambientar a túa cociña para o Halloween-Samaín, axudarasnos a financiar a nosa excursión de fin de curso.

Anímate!! Colabora cos nosos pequen@s!!

 

Poderás reservalas, previo pago, en diferentes negocios do Concello de Cerdido (Área recreativa do Castro, Tropezón, Cooperativa...) ou no CEIP da Barqueira.

Non perdas a oportunidade! O prazo rematará o luns 26 de Outubro!

Informacións varias inicio do curso 2015/2016

 

Recordarvos que o comezo das clases será o vindeiro xoves 10 de Setembro.

Dende o primeiro día faremos horario completo, de 10:00 a 16:30, e haberá servizo de transporte e comedor da maneira habitual.

Non é preciso que os alumnos veñan ao centro o primeiro día cargados con todo o material e libros de texto, que o vaian traendo pouco a pouco para non mancar as costas.

Xa iremos informando ao alumnado de 3º e 5º sobre o material que lles proporcionaremos.

 

Aquelas familias que aínda non entregaron a autodeclaración para o pago do comedor, deben pasarse polo dentro canto antes para xestionalo.

 

Recordarvos ademais, que está aberto o prazo para a solicitude de bolsas para o alumnado con necesidade específica de apoio educativo (discapacidade, trastorno grave de conduta, altas capacidades intelectuais, reeducación pedagóxica e/ou de linguaxe). No centro porporcionarásevos a información necesaria.

 

Comeza a conta atrás... vémonos pronto!

 

Axudas para material escolar 2015/2016

Acaba de se publicar a orde do 25 de Agosto de 2015 pola que se convocan axudas para a adquisición de material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria ou educación especial en centros sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2015/16 (clica aquí para vela)

Está destinada ao alumnado de educación primaria cunha renda per cápita igual ou inferior a 5400 €, no exercicio 2013.

O procedemento é moi similar ao das axudas para a adquisición de libros de texto, polo que hai que cubrir un impreso (que podedes recoller no centro ou descargar na ligazón á orde que está máis arriba) co que se xerará un vale de 50 que poderedes canxear nas librerías únicamente por material escolar: libretas, cores, diccionarios, bolígrafos, carpetas...

O prazo de solicitude é dende o 2 de Setembro até o 1 de Outubro.

Documentación necesaria:

  • Copia do libro de familia (sempre).
  • Copia dos DNI de todos os membros computables da familia (soamente se non se autoriza a comprobación de datos).
  • Renda do exercicio 2013 (a de ambros proxenitores de ser o caso e soamente se non se autoriza a consulta de datos tributarios).
  • Acreditación de discapacidade do 33% ou superior de ser o caso (calquera membro da familia).
  • Acreditación de violencia de xénero se se dá esa circunstancia.

Prégase que difundades esta información entre aquelas persoas que poidan estar interesadas en facer a solicitude. Aos que non se acheguen polo centro antes do comezo das clases, enviaráselles a información a través dos alumnos/as.

Distribuir contido