Libros e Material Escolar de Educación Infantil 2015/2016

Recordarvos que o alumnado de Infantil non debe mercar ningún libro de texto nin material escolar ata setembro.

Ao incorporarse a mestra destes cursos poñerémonos en contacto con vós para indicarvos o que precisades.

Desfrutade do verán! Xa queda menos para vernos!!

Libros de Texto 2015/2016

Por fin temos a listaxe de libros para o vindeiro curso 2015/2016.

Recordade que o alumnado de 3º e 5º de Primaria non terá que comprar libros xa que o centro llos proporcionará.

Iso si, hai que coidalos moito porque ao rematar o curso deberedes devolvérnolos.

Podedes descargar a listaxe en formato .pdf clicando AQUÍ

Tamén podedes pasar polo centro a recoller unha copia ou indicarnos unha dirección de email á que enviala.

Recordarvos ademais, que se debe mercar o libro de Relixión ou o de Valores Sociais e Cívicos, en ningún caso os dous, dependendo de cal destas dúas áreas teñades escollido nas vosas matrículas.

Excursión Ortigueira (12.06.2015)

O pasado venres fomos de excursión a Ortigueira.

Estivemos na biblioteca, no museo, no teatro, no muíño da Torre e ata no parque de auga!!

Pasámolo xenial!!

E o encargo do Trasno Trouleiro quedou así... (maio 2015)

Bueno, pois xa temos listo o traballiño que nos encargo o Trasno Trouleiro.

Cada clase traballou algún conto con animais como protagonistas (bueno, algúns máis de un) e logo fixeron unha manualidade sobre él.

Ollade o resultado!

Os pequenos e pequenas de Infantil traballaron cos contos de "A que sabe a Lúa?" e "A Ratiña Fachendosa"

Os nenos e nenas de 1º e 2º coñeceron o conto de "A galiña dos ovos de ouro" e os nen@s de 3º e 4º o de "Gerónimo Stilton"

Os nenos de 5º e 6º andiveron "Buscando a Nemo" e se ve que o atoparon...

QUEDOU BEN, EH?

Letras Galegas (18.05.2015)

Durante toda a semana pasada celebramos as Letras Galegas aprendendo e descubrindo cousas sobre o autor homenaxeado este ano: Xosé Fernando Filgueira Valverde.

Para rematar, tivemos unha actividade de percusión con material de refugallo a cargo da compañía "Tía de Alquiler", na que aprendemos que con ben pouco se pode facer música.

E coma sempre, o Concello de Cerdido regalou a cada nen@ do cole un libro, como non, en galego. Graciñas!!!

Primaveraaaaaaaaa (maio 2015)

Os nenos e nenas de infantil estamos a traballar moitísimo!!

Esta vez deunos por decorar a nosa clase coa temática da primavera... ata con flores e plantas de verdade!!

Mirade a ver que vos parece!

A Ratiña Fachendosa (maio 2015)

Os nenos e nenas de Infantil, tal e como nos dixo o Trasno Trouleiro, seguimos a traballar con contos.

Nesta ocasión tocounos A Ratiña Fachendosa, que estamos a facer con coadores.

A próxima semana faremos a exposición das nosas manualidades... estade atent@s!!

Árbores lectoras (maio 2015)

As nosas arboriñas lectoras, co bo tempo que está, non paran de botar novas follas e flores... recordades que cada unha delas é un libro que limos?

Listaxe definitiva de admitidos para o curso 2015/2016

Todos os nenos e nenas que solicitaron praza no noso cole para o vindeiro curso, resultaron admitidos/as.

Recordade que a formalización de matrícula realizarase entre o 18 e 0 30 de Xuño

Aquí podedes ver a listaxe de admitidos/as:

4º de Educación Infantil:

• Martínez Santalla, Noa
  • Otero Castro, Thiago