Benvida

CEIP CALVO SOTELO

COLEXIO PLURILINGÜE E ABALAR

Avda. de Compostela, s/n (Uceira) 32500 O Carballiño (OURENSE)

Tfno: 988271419

Correo-e: ceip.calvo.sotelo@edu.xunta.es

O blog do cole:ALVO SOTELO

Infantil

Actividades máis destacadas do quefacer diario dos nenos e nenas de 3, 4 e 5 anos.

Calvo Sotelo              Uceira            Campo da Feira

Suxerencias e actividades do Departamento de Inglés.

Recomendacións e realizacións do Equipo da Biblioteca Escolar.

Xornada de Convivencia de Fútbol-Sala

O mércores 25 de marzo, tivemos unha Xornada de Convivencia de Fútbol-Sala, no pavillón do colexio de Amoeiro.

Participaron os centros de Cambeo, Amoeiro e o noso de A Uceira. Levenxamos equipos en todas as categorías. Benxamín e alevín masculino e feminino, acadando magníficos resultados.

Felicitar a todos os participantes pola súa contribución a que a xornada deportiva se desenvolvese con espírito deportivo, xogo limpo e amizade.

Día da Árbore e da Auga

Os días 23 e 24 de marzo, celebramos o Día da Árbore e a Auga, participando nunha iniciativa promovida pola Deputación Provincial de Ourense, que nos proporcionou 6 acivros para plantar, unha unidade didáctica para traballar o tema e ademáis contos para todos os nenos e nenas de primaria e os de 5 anos de ed. infantil que levaron de agasallo o conto "A Palabra Máxica".

Inauguración da Exposición

O xoves, día 5 de marzo inaugúrase a exposición con todo o profesorado do centro.

E o venres, día 6, visitan a exposición os directores e alcaldes dos concellos que colaboran e participan de xeito activo, para que todo isto sexa posible:

A continuación unha pequena mostra dos stands, onde apreciaredes as diferentes temáticas que se expoñen:

A Memoria dos Obxectos na Galicia entre os anos 1936 e 1975

O Equipo de Actividades Complementarias e Extraescolares do CEIP Plurilingüe Calvo Sotelo está a levar adiante o proxecto: "A memoria dos obxectos na Galiza entre os anos 1936 e 1975". IDEA DO NOSO COMPAÑEIRO MONCHO PÉREZ, estará aberta a partires do día 2 de marzo.

Contamos co apoio e colaboración de todos os centros da comarca, particulares que doan obxectos en concepto de préstamo, e das achegas económicas de establecementos comerciais, dos Concellos de O Carballiño, Beariz e Maside e tamén da Consellería de Educación e Cultura da Xunta de Galicia.

OBXECTIVOS

Facer memoria, a través dos obxectos, documentos gráficos e escritos, despertando emocións e sentimentos en xeracións anteriores ao recordar os obxectos que formaron parte da súa vida.

Apreciar que a riqueza do léxico que integra a nosa lingua segue viva e muda nestas fontes etnográficas e, deste xeito, enriqueceremos o noso vocabulario, facendo que esas palabras sexan audibeis ao manipular os obxectos, e ao mesmo tempo as xentes veranse reflectidas no seu pasado máis o menos inmediato.

CONTIDOS

Están recollidos en stands de diferentes temáticas:

• Recreación dunha xastrería, apeiros de labranza, colmado, café-bar, pousada, barbería, escola, igrexa, biblioteca, salón recreativo, carpintería, xoguetería, sala de cine e quiosco de prensa.
  • Bibliografía da época e recursos didácticos: audiovisuais, impresos e manipulativos.
  • Fotografías, postais e láminas que amosan a paisaxe e a sociedade de Ourense. O Carballiño e outras localidades galegas.
  • Carteis de cine, moedas, billetes, selos, discos de pizarra e vinilo, ferramentas, máquinas de escribir, Santos das casas, colección de caixas de mixtos, cámaras fotográficas, tocadiscos,...

CENTROS QUE PARTICIPAN

Os colexios de Vila de Arenteiro, Sagrado Corazón, IES Nº1, IES Chamoso Lamas. Ceip de Beariz e Ceip Terras de Maside, ademáis do noso centro.

Saída a Ourense: "Os Narigudos"

Os nenos e nenas de 1º e 2º de primaria, acudiron ao Auditorio de Ourense a unha actividade organizada pola Fundación de Abanca, o mércores día 25 de febreiro:"Os Narigudos" de Tanxarina Títeres.

Un teatro de monicreques: Na illa dos Narigudos, todo son problemas por mor dos enormes narices dos seus habitantes. Bartolo é escollido para ir procurar a solución á casa do Chan Tanda, o home máis sabio do mundo. Máis a vida está chea de tentacións. E se puidese trocar o seu nariz por un máis pequeno? A obra fai reflexionar sobre a solidariedade e a importancia de valorarnos como somos.

Campionato de Badminton

O mércores 25 de febreiro, celebrouse a final comarcal de bádminton da Comarca do Carballiño, organizado pola Agrupación Deportiva Arenteiro e coordinada por Cristina, nas instalacións do IES Nº 1 do Carballiño.

O noso centro tivo 12 representantes nas categorías alevín masculino e feminino.

Participaron, ademáis do noso centro, os colexios de Boborás, O Irixo e Vila do Arenteiro. Foi unha xornada moi intensa na que, ademáis de competir, convivimos cos nosos compañeiros dos outros centros.

Conquerimos 3 medallas:

Na categoría Alevín masculino:

• 1º posto para Daniel Fariñas Ameijeiras.
  • 3º posto para David Martínez Rivera.

Na categoría Alevín feminino:

• 2º posto para Noa Casas Hernández.

Para visionar máis fotos preme na seguinte ligazón

OUTRAS FOTOS DO CAMPIONATO

O Entroido 2015

O venres día 13 celebramos o entroido no cole. Os disfraces ocuparon as aulas: tanto profesorado como alumnado.

Final Provincial de Campo a Través

O sábado 31 de xaneiro celebrouse a Final Provincial de Campo a Través, en Ribadavia. O noso Centro participou con cinco equipos: infantil masculino, alevín masculino e feminino e benxamín masculino e feminino:

Un día de Deporte e un gran compañeirismo! Noraboa a todos os participantes polo seu esforzo.

Día da Paz 2015

O venres 30 de xaneiro conmemoramos o Día da Paz. Este ano cada titoría decorou unha camiseta coas que fixemos unha exposición na entrada do Centro.

Tamén un grupo de alumnos e alumnas representou unha coreografía no pavillón, coa asistencia de todos os nenos e nenas do edificio da Uceira.