Benvida

CEIP CALVO SOTELO

COLEXIO PLURILINGÜE E ABALAR

Avda. de Compostela, s/n (Uceira) 32500 O Carballiño (OURENSE)

Tfno: 988271419

Correo-e: ceip.calvo.sotelo@edu.xunta.es

O blog do cole:ALVO SOTELO

Infantil

Actividades máis destacadas do quefacer diario dos nenos e nenas de 3, 4 e 5 anos.

Calvo Sotelo              Uceira            Campo da Feira

Suxerencias e actividades do Departamento de Inglés.

Recomendacións e realizacións do Equipo da Biblioteca Escolar.

Un espazo de expresión da materia Educación en Valores.

Xogando ao Atletismo

O día 26 de maio participamos na xornada "Xogando ó Atletismo", organizada pola agrupación Deportiva Arenteiro, e que tivo lugar no pavillón Paco Chao do Carballiño.

Igual que outros anos, o torneo resultou ser moi competitivo. O noso centro quedou clasificado en 1º posición na categoría benxamín e en 4º na alevín.

Hai que felicitar a todos os participantes pola súa deportividade e bo comportamento.

Visita á Praza de Abastos de O Carballiño

O día 25 de maio os alumnos e alumnas de 4º e 6º de Ed. Primaria visitaron á Praza de Abastos de O Carballiño, nunha actividade organizada polo Concello. Alí recibiron diversas explicacións das pescadeiras, que lles ensinaron e nomearon os peixes que tiñan a venda. Logo un carniceiro explicoulles varias cousas sobre a carne: a súa conservación, normativa para a súa compra e venda, etc.

Por últimos recibiron uns agasallos.

Axudas Libros de Texto curso 2016-17

Xúntase a Orde do 27 de abril de 2016 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2016/17.

LIGAZÓN

Listaxe Definitiva de admitidos e excluidos para o curso 2016-17

Para dar cumprimento a orde 12 de Marzo de 2013, DOG 15 de Marzo de 2013, pola que se desenvolve o procedemento de admisión de alumnado en centros públicos ..., e atendendo ao seu artigo 19 "criterios xerais de baremo"... procedemos a expoñer a listaxe definitiva de admitidos e excluídos según os criterios citados e logo da aprobación do Consello Escolar en sesión celebrada o día 04 de Maio de 2016.

LISTAXE DEFINITIVA

Aparatos e sistemas

Os alumnos e alumnas de 5º A de primaria construiron maquetas dos aparatos e sistemas do corpo humano, na área de Naturais.

Uns traballos moi elaborados!

Charla sobre alcolismo

O día 25 de abril os alumnos e alumnas de 5º e 6º de primaria, asistiron a unha Charla sobre o alcolismo dada por varias persoas pertencentes ao grupo 24 horas de acólicos anónimos de Ourense.

Torneo de Minibalonmán

O día 20 de abril participamos no torneo de minibalonmán que organizou a agrupación Deportiva Arenteiro, e que tivo lugar no pavillón Paco Chao do Carballiño.

Os equipos presentes no campionato foron: Ceip da Pena da Sela do Irixo, Ceip Otero Pedrayo de Amoeiro, Ceip Nosa Sª de Xuvencos de Boborás, Cpi Virxe da Saleta de Cea e Ceip Calvo Sotelo de O Carballiño.

Acadamos o quinto posto e pasámolo xenial, xa que nos volvemos atopar cos amigos doutros coles da comarca.

Hai que felicitar a todos os participantes no torneo pola súa deportividade e comportamento.

Listaxe de Admitidos e Excluídos para o curso 2016-2017

Para dar cumprimento a orde 12 de Marzo de 2013, DOG 15 de Marzo de 2013, pola que se desenvolve o procedemento de admisión de alumnado en centros públicos ..., e atendendo ao seu artigo 19 "criterios xerais de baremo"... procedemos a expoñer a listaxe provisional de admitidos e excluídos según os criterios citados e logo da aprobación do Consello Escolar en sesión celebrada o día 20 de Abril de 2016.

LISTAXE DE ADMITIDOS E EXCLUÍDOS

Romeo y Julieta

Los alumnos/as de 5º A han estado trabajando con su profe en un proyecto sobre William Shakespeare, con motivo del 400º aniversario de la muerte del escritor.

Uno de los grupos se ha animado a representar una famosa escena de una de sus obras más conocidas.

¡Esperamos que os guste!

Haz click en la fotos para ver la representación y más imágenes