Benvida

CEIP CALVO SOTELO

COLEXIO PLURILINGÜE E ABALAR

Avda. de Compostela, s/n (Uceira) 32500 O Carballiño (OURENSE)

Tfno: 988271419

Correo-e: ceip.calvo.sotelo@edu.xunta.es

O blog do cole:ALVO SOTELO

Infantil

Actividades máis destacadas do quefacer diario dos nenos e nenas de 3, 4 e 5 anos.

Calvo Sotelo              Uceira            Campo da Feira

Suxerencias e actividades do Departamento de Inglés.

Recomendacións e realizacións do Equipo da Biblioteca Escolar.

Un espazo de expresión da materia Educación en Valores.

Aparatos e sistemas

Os alumnos e alumnas de 5º A de primaria construiron maquetas dos aparatos e sistemas do corpo humano, na área de Naturais.

Uns traballos moi elaborados!

Charla sobre alcolismo

O día 25 de abril os alumnos e alumnas de 5º e 6º de primaria, asistiron a unha Charla sobre o alcolismo dada por varias persoas pertencentes ao grupo 24 horas de acólicos anónimos de Ourense.

Torneo de Minibalonmán

O día 20 de abril participamos no torneo de minibalonmán que organizou a agrupación Deportiva Arenteiro, e que tivo lugar no pavillón Paco Chao do Carballiño.

Os equipos presentes no campionato foron: Ceip da Pena da Sela do Irixo, Ceip Otero Pedrayo de Amoeiro, Ceip Nosa Sª de Xuvencos de Boborás, Cpi Virxe da Saleta de Cea e Ceip Calvo Sotelo de O Carballiño.

Acadamos o quinto posto e pasámolo xenial, xa que nos volvemos atopar cos amigos doutros coles da comarca.

Hai que felicitar a todos os participantes no torneo pola súa deportividade e comportamento.

Listaxe de Admitidos e Excluídos para o curso 2016-2017

Para dar cumprimento a orde 12 de Marzo de 2013, DOG 15 de Marzo de 2013, pola que se desenvolve o procedemento de admisión de alumnado en centros públicos ..., e atendendo ao seu artigo 19 "criterios xerais de baremo"... procedemos a expoñer a listaxe provisional de admitidos e excluídos según os criterios citados e logo da aprobación do Consello Escolar en sesión celebrada o día 20 de Abril de 2016.

LISTAXE DE ADMITIDOS E EXCLUÍDOS

Romeo y Julieta

Los alumnos/as de 5º A han estado trabajando con su profe en un proyecto sobre William Shakespeare, con motivo del 400º aniversario de la muerte del escritor.

Uno de los grupos se ha animado a representar una famosa escena de una de sus obras más conocidas.

¡Esperamos que os guste!

Haz click en la fotos para ver la representación y más imágenes

Día da Árbore, da Auga e da Poesía.

A Insua dos Poetas acolleu, o xoves día 7 de abril, unha actividade lúdica-didáctiva na que o noso centro participou cunha representación de 25 alumnos e alumnas de 6º de E.P.

En total máis de 400 escolares de todos os centros da comarca e algúns da Ribeira, que plantaron árbores, expuxeron traballos e recitaron poesías.

Cada colexio apadriñou unha variedade de árbore, a nós tocounos o CASTIÑEIRO.

(Premer nas imaxes para ver a presentación dos traballos e a plantación da árbore)

Ligazón a outras noticias sobre a actividade

Ligazón a outras imaxes sobre a actividade

Relevo de Interior de España

Os nenos e nenas de 5º C elaboraron maquetas co relevo de interior de España.

Un traballo moi logrado!

Entrevista a Manuel Domínguez

Martín, Lucía e Brais, alumnos de 5º de E.P., entrevistaron ao cociñeiro carballiñés, Manuel Domínguez, o día 21 de marzo, a proposta do Equipo de Dinamización da Lingua Galega. As preguntas da entrevista foron elaboradas polos alumnos e alumnas de 5º curso, na materia de valores, e esta incluirase na Revista Escolar "O Alustre", que se publicará a finais de curso.

Manuel Domínguez é un cociñeiro da nosa comarca, e antigo alumno do noso colexio, que impulsou a nova cociña galega en Madrid, dando un significado á mesma baseado na creatividade, innovación e sentimento. Como recoñecemento a súa labor acaba de acadar unha estrela Michelín.

GRAZAS POLA SÚA COLABORACIÓN!

Día da Árbore

O xoves día 17 de marzo, celebramos no colexio do Día da Árbore. Entre todos plantamos tres árbores no patio, que nos proporcionou a Deputación de Ourense.