Benvida

CEIP CALVO SOTELO

COLEXIO PLURILINGÜE E ABALAR

Avda. de Compostela, s/n (Uceira) 32500 O Carballiño (OURENSE)

Tfno: 988271419

Correo-e: ceip.calvo.sotelo@edu.xunta.es

O blog do cole:ALVO SOTELO

Infantil do Edificio Calvo Sotelo

Actividades máis relevantes desenvolvidas cos nenos e nenas de 3, 4 e 5 anos.

Infantil do Edificio Uceira

Actividades máis destacadas do quefacer diario dos nenos e nenas de 3, 4 e 5 anos.

Infantil do Edificio Campo da Feira

Actividades máis salientables realizadas cos nenos e nenas de 3, 4 e 5 anos.

Suxerencias e actividades do Departamento de Inglés.

Recomendacións e realizacións do Equipo da Biblioteca Escolar.

Abalar 6º A

Blog dos alumnos e alumnas deste curso, dirixidos polo profe de Lingua e Coñecemento.

A ventá aberta

dos soños

Abalar 6ºB

Experiencias realizadas polos alumnos e alumnas desta aula Abalar.

Abalar 6º C

Blog desta aula abalar, dirixido pola súa titora.

UCEIRA

Contidos 5º de Primaria

Recursos educativos complementarios ao currículo e xogos, para traballar nas aulas Abalares.

Festival Fin de Curso 1ª Parte

primeira parte do Festival de Fin de Curso 2013-2014 foi para Ed. Infantil, 1º, 2º e 3º de Ed. Primaria e celebrouse o martes día 17 de xuño.

As actuacións foron as seguintes:

1. Coreografía Fanki (1ª parte) coa canción "Bailando" de Enrique Iglesias por nenos e nenas de 3º.
  2. Conto: "A Maxia dun Xoguete", por nenos e nenas de 1º C.
  3. Cancións dos alumnos e alumnas de primeiro:
    • "Imos Bailar" 1º A
    • "Nadando sen parar" 1º B
    • "Imitar" 1ºC
  4. Cancións de Ed. Infantil:
    • "O Xogo da Carrasquiña" 3 anos.
    • "O Pirimpimpin" 4 anos.
    • Coreografía da canción "Grease" 5 anos.
  5. Escenificación da canción "Papaventos de Papel" por os nenos e nenas de 2º A e 2º B.
  6. Posta en escena da canción "E ti, telo, telo" por alumnos e alumnas de 2º B e 2º C.
  7. Dramatización da obra de teatro "Mulleres dun tempo" a cargo de alumnos e alumnas de 3º e algúns de 4º.
  8. Canción "A Xoaniña" por nenos e nenas de 1º B.
  9. Coreografía Fanki (2ª parte) coa canción "Bailando" de Enrique Iglesias por nenos e nenas de 3º.

Disfrutade vendo as seguintes imaxes do evento!

Excursión de 5º de Educación Primaria

Os nenos e nenas do 5º de primaria foron de excursión o día 28 de maio: Visita guiada a Pontevedra e Parque Natura de Marín foi o máis destacado do día.

Visitamos Allariz

Os nenos e nenas do 1º ciclo de primaria visitaron Allariz o día 28 de maio: o museo do vestido, o museo do xoguete, unha escola de hípica, etc.

Que divertido!

Distribución de alumnado de 3 anos por edificios

CRITERIOS PARA A DISTRIBUCIÓN DE ALUMNADO DE ED. INFANTIL

O Consello Escolar do centro estableceu criterios para desviar alumnado do edificio Uceira aos outros dous (segundo consta na acta do Consello Escolar do 5 de maio de 2010), debido a que por contar con comedor escolar, este edificio é o máis solicitado, e só conta con 25 prazas de 3 anos.

A prioridade para quedar no edificio Uceira é a seguinte:

1. Ser alumno ou alumna transportado (sen transporte a mediodía).
  2. Ter opción a entrar no comedor.
  3. Estar domiciliado preto do Centro (Avda. Compostela)
  4. Ter irmáns matriculados no Centro.
  5. Os nenos restantes, en caso de ter prazas sobrantes, entrarán nun sorteo público ao que se convocarán aos pais/nais implicados e e a representantes do Consello Escolar.

Os dous edificios Campo da Feira e Calvo Sotelo completaranse por solicitudes dos pais/nais e por proximidade ao edificio.

Na seguinte ligazón podedes consultar os listados:

LISTADO PROVISIONAL

Gratuidade Solidaria

Está aberto o prazo para solicitar axudas para adquisición de libros de texto, materiais curriculares e material didáctico e complementario, para o curso 2014-2015, ata o 2 de xullo do 2014.

A solicitude farase na Secretaría do Centro no que o alumno ou alumna esté matriculado o vindeiro curso.

Toda a información na páxina da Xunta.