Benvida

CEIP CALVO SOTELO

COLEXIO PLURILINGÜE E ABALAR

Avda. de Compostela, s/n (Uceira) 32500 O Carballiño (OURENSE)

Tfno: 988271419

Correo-e: ceip.calvo.sotelo@edu.xunta.es

O blog do cole:ALVO SOTELO

Infantil

Actividades máis destacadas do quefacer diario dos nenos e nenas de 3, 4 e 5 anos.

Calvo Sotelo              Uceira            Campo da Feira

Suxerencias e actividades do Departamento de Inglés.

Recomendacións e realizacións do Equipo da Biblioteca Escolar.

Fondo Solidario de libros de texto para 3º de Ed. Primaria: Listado definitivo

Listado definitivo de alumnos e alumnas de 3º de Ed. Primaria, que recibirán libros do Fondo de Libros do Centro, coa relación dos libros obxecto da axuda:

LISTADO DEFINITIVO

Fondo Solidario de libros de texto para 3º de Ed. Primaria

Publicamos o listado provisional de admitidos e excluidos no Fondo Solidario de Libros de Texto para 3º nivel de Ed. Primaria.

ADMITIDOS                                 EXCLUIDOS

ACLARACIÓN : O Centro non dispón de Libros LOMCE no banco de libros do centro, por tanto estamos a espera de recibir instruccións para que os admitidos poidan ter o material adaptado correspondente.

Libros de Texto para o curso 2015-16

Os libros de texto e materiais curriculares para o curso 2015-16, serán os seguintes:

Distribución de alumnado de 3 anos por edificios. Curso 2015-16

Na seguinte ligazón pódese consultar a distribución provisional de alumnado de 3 anos por edificios: Uceira, Calvo sotelo e Campo da Feira.

Listado provisional de comedor para o curso 2015-16

Na seguinte ligazón pódese consultar o listado provisional de admitidos no comedor escolar, para o vindeiro curso 2015-16.

Gratuidade Solidaria de Libros de Texto

A gratuidade solidaria de libros de texto para o curso 2015-16, levarase a cabo mediante dous procedementos:

• Axudas para a adquisición de libros de texto: para 1º, 2º, 4º e 6º (no noso centro, 6º será E-DIXGAL).
  • Fondo solidario de libros de texto: para 3º e 5º (no noso centro, 5º será E-DIXGAL).

Toda a información na seguinte ligazón:

GRATUIDADE SOLIDARIA

O Alustre 2014-15

Último número da nosa Revista Escolar: O Alustre.

Excursión de 5º de Primaria a Pontevedra

O día 27 de maio, os alumnos e alumnas de 5º de primaria sairon de Excursión a cidade de Pontevedra co seguinte itinerario:

• Visita guiada pola cidade.
  • Visita ao museo de dita cidade.
  • Comida na Praia Fluvial.
  • Visita ao Castelo de Villasobroso (Ponteareas)

Xogando ao Atletismo 2015

O mércores 20 de maio, participamos no pavillón "Paco Chao" na derradeira competición deportiva do curso 2014-2015, XOGANDO AO ATLETISMO".

Este ano celebramos a VII  edición dunha das actividades deportivas favoritas dos nenos e nenas.

Participamos todos os colexios da Agrupación Deportiva Arenteiro.

O noso centro e máis o colexio de Cea repartíronse os primeiros postos nas categorías de alevíns e benxamíns.

Para ver máis fotos premer na seguinte ligazón:

OUTRAS FOTOS