Benvida

CEIP CALVO SOTELO

COLEXIO PLURILINGÜE E ABALAR

Avda. de Compostela, s/n (Uceira) 32500 O Carballiño (OURENSE)

Tfno: 988271419

Correo-e: ceip.calvo.sotelo@edu.xunta.es

O blog do cole:ALVO SOTELO

Infantil do Edificio Calvo Sotelo

Actividades máis relevantes desenvolvidas cos nenos e nenas de 3, 4 e 5 anos.

Infantil do Edificio Uceira

Actividades máis destacadas do quefacer diario dos nenos e nenas de 3, 4 e 5 anos.

Infantil do Edificio Campo da Feira

Actividades máis salientables realizadas cos nenos e nenas de 3, 4 e 5 anos.

Suxerencias e actividades do Departamento de Inglés.

Recomendacións e realizacións do Equipo da Biblioteca Escolar.

Abalar 6º A

Blog dos alumnos e alumnas deste curso, dirixidos polo profe de Lingua e Coñecemento.

A ventá aberta

dos soños

Abalar 6ºB

Experiencias realizadas polos alumnos e alumnas desta aula Abalar.

Abalar 6º C

Blog desta aula abalar, dirixido pola súa titora.

UCEIRA

Contidos 5º de Primaria

Recursos educativos complementarios ao currículo e xogos, para traballar nas aulas Abalares.

Día Mundial da Poesía

Con motivo do Dia Mundial da Poesía, 21 de marzo, fixemos un recitado, baixo o lema "SÉ POETA POR UN DÍA",no que participaron todos os ciclos de Primaria e Infantil, en sesións de mañá e tarde.

Resultou moi ameno e entretido!

Preme neste enlace para ver algúns recitados: ENLACE

Saída do 3º ciclo a Ourense

O día 31 de marzo, os nenos e nenas do 3º ciclo foron a cidade de OURENSE a unha actividade ofertada por Nova Galicia Banco e aproveitaron para visitar tamén o Claustro de San Francisco.

Antes da visita, realizaron no cole actividades previas, que fixeron que a saída fose máis didáctica e productiva.

A actividade musical correu a cargo do grupo de percusión ODAIKO, que interpretou varias pezas musicais.

Semana doTaekwondo

Do 25 ao 31 de marzo tiveron lugar no Centro prácticas de Taekwondo con persoal especializado, para alumnos e alumnas de terceiro, cuarto, quinto e sexto de primaria. Durante unha sesión proxectóuselles un documental con clases de adulto e "junior", exhibicións e combates e noutra sesión impartíuselles unha clase práctica.

Acto de Inauguración da Exposición "O mundo dos Sellos"

Día 19 de marzo ás 11 da mañá celebramos un Acto de Inauguración ao que asistiron varias personalidades, entre outros:

• D. Manuel Corredoira. Director Xeral de Educación
  • D. Argimiro Marnotes. Alcalde de O Carballiño.
  • Dna. Mercedes Gallego. Xefa Territorial de Ourense.
  • D. Ángel Pérez. Director de Zona de Correos.
  • D. Juan Carlos Blanco. Representante da F.E.S.O.F.I

Tamén nos acompañaron directores doutros Centros Educativos da Comarca, representantes de Asociacións Culturais, Membros do Consello Escolar do Centro, da Asociación Filatélica Miño e de Correos.

Gracias a todos pola asistencia e participación neste acto.

Exposición Escolar: "O Mundo dos Selos"

Un monitor nacional de filatelia da Comisión de Xuventude da Federación Española de Sociedades Filatélicas (FESOFI) visitará nos próximos días do mes de marzo o CEIP Plurilingüe Calvo Sotelo no seu edificio de A UCEIRA para unha actividade pedagóxica patrocinada por Correos: a exposición Escolar titulada “EL MUNDO DE LOS SELLOS" que terá lugar entre os días 17 ao 21 de MARZO de 2014 no Salón de Actos do Centro. Esta actividade ten como obxectivo mostrar a historia do correo dende o seu nacemento ata a nosa época, coa axuda dun audiovisual e uns expositores, para recuperar a correspondencia epistolar e ensinarlles a preparar correctamente os sobres para o seu envío por vía postal.

La programación sigue este esquema:

Luns, a primera hora, chegada e montaxe dos expositores. A Exposición  componse dun máximo de 10 paneiss a 2 caras e acompáñanse por dous pupitres de metacrilato á altura dos máis pequenos e cartelóns informativos.

Xa dende o luns, darán comenzo as primeiras clases, que se axustarán ás sesións do Centro.

O Centro programou para o día 19 de marzo ás 11:00 da mañá  un acto de Presentación e Inauguración, á que están invitados responsables do Concello de O Carballiño y de Correos locales, Autoridades Educativas, directivos dotros centros da localidade, Consello Escolar, ANPA, Asociacións Culturais, entre otros. Ese día  presentaranse asemade os selos persoalizados dedicados ao colexio.

É interesante destacar que a tarde do mércores 19 será declarada como “Día de Portas Abertas” para que todos os sectores da Comunidade Educativa e da localidade poidan coñecer o programa e a Exposición patrocinada por Correos.

Finalmente, e dadas as características propias do Centro,  realizaranse actividades simultáneas nos edificios do “Campo da Feira” e “Calvo Sotelo”, ademáis das programadas na Uceira, que acolle a exposición.

As actividades previas que se fixeron no Centro, e que foron o primeiro paso para que esta exposición chegue ao Colexio están resumidas na seguinte presentación:

Admisión de alumnado para o curso 2014-2015

Iníciase o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que imparten ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato.

Desde o día 1 de marzo e ata o 20  do mesmo mes está aberto o prazo de solicitude de praza no noso centro para novo alumnado ou para o que proceda doutros centros educativos.

O procedemento está regulado pola Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado (DOG)

O resto do alumnado, que este ano estivo matriculado no noso centro, ten Reservada a Praza de oficio no centro.

IMPORTANTE: As familias que soliciten praza para os seus fillos ou fillas noutro centro, teñen que achegarnos unha copia da solicitude entregada nese novo centro.