Benvida

CEIP CALVO SOTELO

COLEXIO PLURILINGÜE E ABALAR

Avda. de Compostela, s/n (Uceira) 32500 O Carballiño (OURENSE)

Tfno: 988271419

Correo-e: ceip.calvo.sotelo@edu.xunta.es

O blog do cole:ALVO SOTELO

Infantil

Actividades máis destacadas do quefacer diario dos nenos e nenas de 3, 4 e 5 anos.

Calvo Sotelo              Uceira            Campo da Feira

Suxerencias e actividades do Departamento de Inglés.

Recomendacións e realizacións do Equipo da Biblioteca Escolar.

Un espazo de expresión da materia Educación en Valores.

Entroido 2016

O venres 5 de febreiro celebramos no cole a festividade do Entroido. Profes, alumnos e alumnas divertímonos coas actividades organizadas polo Equipo de Actividades Extraescolares e Complementarias.

• Taller de elaboración de Mecos.
  • Desfile.
  • Loita de Mecos.

2ª proba do campo a través

O día 2 de febreiro, despois dun aplazamento por causa da choiva celebrouse a segunda proba de campo a través, no Puzo do Lago de Maside. Nela participamos varios centros do contorno e os nosos alumnos e alumnas quedaron acadaron unhas boas clasificacións.

Semana do Entroido 2016

Do 1 ao 5 de febreiro celebramos no centro a Semana do Entroido. Con este motivo, e dado que o lema da nosa biblioteca este ano é "os maiores tamén contan", durante esta semana viremos disfrazados da parella de velliños da película "UP".

Día da Paz

O venres día 29 de xaneiro, celebramos no colexio o Día da Paz, cun acto organizado polo Equipo de Convivencia do Centro.

Os nenos e nenas trouxeron durante a semana un zapato decorado con motivos sobre a paz. Con eles compúxose a palabra PAZ no patio do colexio e profes, alumnos e alumnas situándonse ao seu arredor, leron un manifesto e cantaron a canción "Tu enemigo" de De Juanes e Pablo López.

Preme nas fotos para ver os zapatos decorados e o acto.

Admisión de Alumnado 2016-2017

De acordo cos prazos establecidos na disposición adicional primeira da Orde de 12 de marzo de 2013, que regula o procedemento de admisión, o próximo 1 de febreiro inícianse os trámites do procedemento, coa reserva de praza nun centro de adscrición (Reserva de Praza para cambiar dun centro a outro adscrito, do 1 ao 15 de febreiro)

Publícanse, xa que logo, os formularios de solicitudes e a propia orde na seguinte ligazón:

LIGAZÓN

Festival de Nadal 2015

O día 17 de decembro celebramos o festival de nadal para os nenos e nenas de educación primaria. Estivemos acompañados de pais, nais, avós, avoas e outras persoas achegadas.

Esperamos que disfrutarades con todos nós, nenos, nenas, profesores, profesoras que traballamos a reo para que este festival fora un momento de unión entre familias e colexio, que traballamos pola educación dos nenos e nenas para que sexan uns homes e mulleres iguais, tolerantes, solidarios,... en definitiva "xente de ben"

Ogallá vos gustara!

Só nos queda desexarvos unhas moi BOAS FESTAS DE NADAL. Disfrutade das vacacións, das comidas, dos agasallos e sobre todo da compañía dos seres queridos. Vémonos o vindeiro ano 2016, o día 7 de xaneiro.

FELICIDADE A TODOS E TODAS!

Tarxetas de Nadal 2015

Este ano o concurso de tarxetas de Nadal, organizado polo Equipo de Dinamización da Lingua Galega, tivo como protagonista ao APALPADOR, un personaxe galego que percorría os pobos galegos deixando regalos e castañas aos nenos e nenas máis necesitados. O noso Papá Noel galego.

Escolleuse unha tarxeta gañadora por nivel, e con ela felicitouse o Nadal ás familias. Noraboa aos gañadores!

Adornos de Nadal

Este ano, o Equipo de Actividades Extraescolares e Complementarias solicitou a colaboración de todas as familias, para que axudaran aos seus fillos e fillas na elaboración de adornos de Nadal para decorar o centro.

O resultado foi espectacular; botas, bastóns, estrelas, bolas e papás noel encheron o cole do espíritu navideño.

Gracias pola vosa colaboración!

Títeres: "Lío en la granja"

O pasado día 14 de decembro os alumnos e alumnas de 1º e 2º de E.P., acudiron ao Auditorio de Ourense a ver a obra de títeres "Lío en la granja".

Nesta divertida actuación, o alumnado puido pasar unha mañá distinta, pero aprendendo ao mesmo tempo valores tan importantes como o respeto polo compañeiros e o perigo dos prexuizos sociais, o perdón ante un erro e a necesidade de non xulgar antes de tempo a ninguén. Todo isto, maxistralmente transmitido a través dun espectáculo dinámico e orixinal da compañía Comediants La Baldufa.