UNHA VISITA MOI ESPECIAL!!!!

Que ben o pasamos hoxe!!!!

Paco Nogueiras estivo na Biblioteca do centro cos nenos e nenas de Educación Infantil.

Gozamos dunha xornada inesquecible cos seus contos e coa súa música.

Grazas Paco!!!

ENTROIDO OLÍMPICO 2016!!!

Chegou o día!!!

Parece que teremos sorte e a climatoloxía permitirá que celebremos o noso ENTROIDO OLÍMPICO!!!

Esperamos que nos acompañedes durante o desfile para encher as rúas de Conxo da ledicia olímpica!!!

Animádevos e vide disfrazados!!!

FELIZ ENTROIDO A TODOS E TODAS!!!

COLABORACIÓN DA COMUNIDADE EDUCATIVA CO BANCO DE ALIMENTOS DE SANTIAGO

¡Grazas pola vosa colaboración!

Amosamos unha foto con todos os alimentos que entregamos o venres 29 de xaneiro ao Banco de alimentos de Santiago de Compostela.

AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria publica hoxe no Diario Oficial de Galicia a orde de convocatoria das axudas para a adquisición de material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria ou educación especial en centros sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2015/16.

Poden solicitar esta axuda as familias cunha renda per cápita familiar igual ou inferior a 5.400 euros

A partir do 02 de setembro e ata o 2 de outubro, as nais e pais poderán solicitar a axuda no centro no que estean escolarizados os seus fillos onde, unha vez constatado o cumprimento dos requisitos, se lles facilitará un vale de 50 euros por neno que poderán consumir nos establecementos adheridos ao programa ata o 31 de outubro de 2015. Estas bolsas serán complementarias ao uso do fondo público de libros de texto ou ás axudas á adquisición de libros de texto, segundo sexa o caso.

ACCEDE AOS REQUISITOS

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO DESTINADO AO ALUMNADO MATRICULADO EN 3º E 5º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

AXUDA PARA A ADQUISIÓN DE LIBROS DE TEXTO PARA O PRÓXIMO CURSO PARA OS ALUMNOS/AS DE 1º,2º,4º E 6º DE PRIMARIA

PARA ACCEDER Á INFORMACIÓN PINCHA AQUÍ

ACLARACIÓNS E PLAZOS

LISTAS DEFINITIVAS DE ADMISIÓN DE ALUMNOS CURSO 2015-2016

Pulsa aquí para a lista de admitidos de 4º Infantil

Pulsa aquí para a lista de non admitidos de 4º Infantil

Pulsa aquí para a lista de admitidos definitivos de Primaria

Para aclaracións sobre as listas dende aquí

LISTAXE PROVISIONAL DA ADMISIÓN DE ALUMNOS DO CURSO 2015/16.

LISTAXE PROVISIONAL

Reunido o Consello Escolar do CEIP Plurilingüe Cardeal Quiroga Palacios o martes 21 de abril ás 17:15horas publícase a listaxe provisional da admisión de alumnos do curso 2015/16.

Poderase presentar reclamación ante o Consello Escolar do centro nos cinco días hábiles contados a partir do día seguinte á publicación destas listaxes (DO 23 AO 28 DE ABRIL, AMBOS INCLUSIVE)

* De non coincidir os domicilios familiar e fiscal, as persoas interesadas deberán presentar a seguinte documentación complementaria: copia do título que lexitime a ocupación da vivenda declarada como domicilio familiar (escritura de compraventa ou donación, contrato de aluguer) e contrato de alta de recibos actualizados de suministros ( auga, luz, gas) a nome da persoa ou persoas que solicitan a admisión.

VER NOS ADXUNTOS A LISTA DE ADMITIDOS DE 3 ANOS E A LISTA DE PRIMARIA

ADMISIÓN DE ALUMNADO CURSO 2015-2016

SE QUERES VER A BAREMACIÓN DE SOLICITUDES DE PRAZA E O PRAZO DE PRESENTACIÓN DE DOCUMENTACIÓN PARA

AS ADMITIDAS PINCHA AQUÍ

PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNOS/AS 2015/2016

NORMATIVA(pincha para acceder): ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a

admisión en centros docentes sustentados con fondos públicos que imparten ensinanzas de 2º ciclo de infantil, de

educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de

maio,de educación.

PRAZO DE PRESENTACIÓN DAS SOLICITUDES DE ADMISIÓN

O prazo será do 1 ao 23 de Marzo.

DOCUMENTO PARA SOLICITAR A ADMISIÓN (ver adxunto 1)

POSTOS ESCOLARES OFERTADOS (ver adxunto 2)