Día da Paz

Dia da paz 2022

O venres a tarde celebramos o día da paz no cole, o tempo acompañounos para poder reunirnos ao aire libre e así poder presentar aos nosos compañeiros todo o traballado realizado nestas semanas: bailes, cancións, maracas, as pombas de Picasso, etc. Ademáis pegamos por clases as flores que faltaban para finalizar o mural da paz colaborativo. Aqui podedes ver algunhas imaxes da celebración.

Álbum: Celebracións -> Día da Paz 2021

Dia da paz 2017

O 30 de Xaneiro de 2009, Ano internacional da Aprendizaxe dos dereitos humanos, a comunidade educativa do CEIP Antonio Vázquez de Rairiz de Veiga celebramos todos xuntos o DIA ESCOLAR DA PAZ, cunha pequena festa na que participou todo o colexio, e quen tiña como invitados aos maiores do Centro “A Solaina” e os veciños mais pequenos  da Galescola.

Durante a maña realizamos actividades relacionadas co Día da Paz e xa pola tarde, e cos nosos invitados, recitamos poesías e cantamos cancións, para recordarlles a todos e a nos mesmos a necesidade de vivir en Paz, non solo ese día senón todos os días do ano.

Leer mais...