AVALIACIÓN DE DIAGNÓSTICO

Segundo o disposto pola normativa vixente, este curso comezará a realizarse en 4º de EP a Avaliación de Diagnóstico que posúe carácter informativo, formativo e orientador para os centros, para o profesorado, para o alumnado e as súas familias ou persoas titoras legais e  para o conxunto da comunidade educativa. A súa finalidade última é contribuír á mellora da calidade e da equidade da educación, a través do coñecemento do grao de adquisición das competencias adquiridas polo alumnado.
Realizarase os días 10 e 11 de abril e consistirá nunhas probas escritas onde se avaliarán a competencia matemática e as competencias en comunicación lingüística en Lingua Galega e Literatura, en Lingua Castelá e Literatura e en Lingua Estranxeira: Inglés, no noso caso.

CAMBIO DE NOME DO CENTRO

ADMISIÓN E MATRÍCULA CURSO 2024 - 2025

Comedor escolar. App ColeCHEF

Calquera persoa usuaria persoa do comedor, BECADA OU NON, ten que rexistrarse na app ColeCHEF, para poder usar o servizo de comedor a partir do LUNS 11/09/2023.

Haberá tres modalidades de uso:

- Os que asisten todos os días.

- Os que quedan uns días fixos á semana.

- E os eventuais, que deberán avisar con dous días de antelacións (hábiles).

CÓDIGO DO CENTRO: ESKRL0MB85

As dúbidas que xurdan serán contestadas no seguinte correo: soporteapp@colechef.com

ou no teléfono 942 420 018, ou  directamente no teléfono de SERUNION 986 453 040

Queres coñecernos?

Se queres coñecernos, chama por teléfono e concerta unha cita.