CAMBIO DE NOME DO CENTRO

ADMISIÓN E MATRÍCULA CURSO 2024 - 2025

Comedor escolar. App ColeCHEF

Calquera persoa usuaria persoa do comedor, BECADA OU NON, ten que rexistrarse na app ColeCHEF, para poder usar o servizo de comedor a partir do LUNS 11/09/2023.

Haberá tres modalidades de uso:

- Os que asisten todos os días.

- Os que quedan uns días fixos á semana.

- E os eventuais, que deberán avisar con dous días de antelacións (hábiles).

CÓDIGO DO CENTRO: ESKRL0MB85

As dúbidas que xurdan serán contestadas no seguinte correo: soporteapp@colechef.com

ou no teléfono 942 420 018, ou  directamente no teléfono de SERUNION 986 453 040

Queres coñecernos?

Se queres coñecernos, chama por teléfono e concerta unha cita.

PUNTO LARANXA CONTRA O ACOSO E O CIBERACOSO ESCOLAR

Desde hoxe contamos no centro con un PUNTO LARANXA contra o acoso e o ciberacoso escolar.

É un punto físico, ben identificado, que funciona como unha caixa de correo a través da cal o alumnado poderá comunicar ou denunciar, desde unha posición totalmente anónima, posibles situacións de acoso ou ciberacoso que sufran ou que perciban en terceiros.

Do mesmo xeito, pódese empregar anónimamente o punto laranxa a través de canle telemática a través da nosa páxina web. Está ubicado no curruncho inferior do lateral esquerdo da páxina oficial do centro.

Participación activa das familias

As familias desempeñan un papel fundamental para a prevención do acoso e o ciberacoso e, polo tanto, neste plan cobra unha especial relevancia a súa contribución para a prevención de conflitos e a resolución pacífica destes. De aí que se promova unha estreita colaboración entre as familias e os centros educativos habilitando liñas de comunicación coa escola para traballar de maneira conxunta.

Que é o acoso ou ciberacoso?

A modo de recordatorio e darlle o correcto uso a esta ferramenta, deixamos no documento adxunto o protocolo de acoso e coberacoso no que se definen estas actuacións.