Historial académico do alumnado de 6º non dispoñible

Debido a que os sistemas informáticos da Consellaría de Educación (XADE) non están adaptados á normativa vixente (LOMCE), os historiais e expedientes académicos dos alumnos/as de 6º curso de Ed. Primaria non poden ser xerados e certificados polo que o día 29 de xuño non poderán ser entregados como estaba previsto. Lembramos que para formalizar a matrícula no instituto non son necesarios ditos documentos.

Publicarase un novo aviso cando estén dispoñibles.

Rogamos desculpen as molestias.

MATRÍCULA 2016/2017

O prazo de matrícula para todo o alumnado admitido para o curso 2016/2017 é do 20 ao 30 de xuño.

Horario de atención ao público: de 10 a 13 horas.

GRUPO DE TEATRO BENXAMIN DO CEIP DE TARRÍO

O grupo de teatro 6º de Infantil B participou no XIX Certame de teatro Candilejas Don Bosco coa obra "A mellor oferta". Felicidades pola vosa participación.

AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR E LIBROS DE TEXTO. FONDO SOLIDARIO DE LIBROS

O día 16 de maio de 2016 publicouse no DOG a Orde do 27 de abril de 2016 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texo e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria en centros sostidos con fondos públicos.

PARA MÁIS INFORMACIÓN PREME NA SEGUINTE IMAXE:

IMPRESO PARA REALIZAR A SOLICITUDE

ACCEDE Á PAXINA DA CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN

CAMBIO NÚMERO DE TELÉFONO

Debido á modernización do sistema de comunicación que está levando a cabo a Xunta de Galicia en todos os centros, a partires do día 6 de abril de 2016 pasamos a ter un novo número de teléfono e fax: