OS XOGOS OLÍMPICOS

Presentámosvos o primeiro número da nosa revista: " As investigacións de Olegario", este ano adicado a os xogos olímpicos. Esperamos que vos guste.

AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR E LIBROS DE TEXTO. FONDO SOLIDARIO DE LIBROS

O día 16 de maio de 2016 publicouse no DOG a Orde do 27 de abril de 2016 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texo e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria en centros sostidos con fondos públicos.

PARA MÁIS INFORMACIÓN PREME NA SEGUINTE IMAXE:

IMPRESO PARA REALIZAR A SOLICITUDE

ACCEDE Á PAXINA DA CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN

CAMBIO NÚMERO DE TELÉFONO

Debido á modernización do sistema de comunicación que está levando a cabo a Xunta de Galicia en todos os centros, a partires do día 6 de abril de 2016 pasamos a ter un novo número de teléfono e fax:

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2016/2017

LISTADOS DEFINITIVOS DE ADMITIDOS/AS E NON ADMITIDOS/AS

De acordo co artigo 30.3 da Orde do 12 de marzo de 2013, DOG do 15 de marzo, contra esta relación, as persoas interesadas poderán formular reclamación ante o Consello Escolar, no prazo de 5 días hábiles contados a partir do día seguinte ao da súa publicación.

De acordo coa Orde do 12 de marzo de 2013, DOG do 15 de marzo, do 1 ao 29 de marzo establécese o prazo de presentación de solicitudes de admisión do novo alumnado. Para informar de dito proceso terán lugar unhas reunións ao longo do mes de marzo:

• Martes, día 1, ás 16:30 horas
  • Xoves, día 3, ás 12:30 horas
  • Mércores, día 9, ás 16:30 horas
  • Mércores, día 16, ás 12:30 horas

Non é necesario inscrición previa.

Lexislación aplicable:

Calendario, prazas vacantes e normas a ter en conta.

Área de influencia do centro.

Centros adscritos.

Baremo e acreditación.

Servicios complementarios

Impreso para a solicitude de admisión

HORARIO DE SECRETARÍA: de 12:30 a 13:30 horas

Para máis información podes acceder a páxina da Consellería de Cultura, Educación e O. U. mediante esta ligazón.

X TARRIOMERÍA

SÁBADO 28 DE MAIO

Chega xa a X edición da Tarriomería. Será unha xornada de portas abertas para toda a comunidade educativa, ex-alumnos/as e veciños/as en xeral. Esperámosvos a todas e todos a partires das 10:30 horas. Próximamente publicaremos o programa.

AQUÍ ATOPARÁS MÁIS INFORMACIÓN