AGRADECEMENTO SEMANA DA PAZ

Queremos comunicarvos o resultado do RASTRILLO SOLIDARIO que entre todos levamos adiante.
Para nós, esta idea tiña sobre todo un valor educativo: sentir cos nen@s que os problemas do mundo son tamén nosos. Este obxectivo foi sobradamente cumprido.
Por outra parte, o resultado económico foi moi positivo, xa que recaudamos 1.217,89 euros. É unha cantidade importante xa que os precios foron de 1 € e 0,5€ na maioría dos casos e isto supón que se manexaron cerca de 2.000 obxectos aportados polas familias e persoal do centro.
Esta experiencia de traballo conxunto, nos confirma que cando pais, nenos e profesores nos implicamos nun mesmo proxecto, o resultado é positivo e gratificante para todos: trasmitir a mesma idea solidaria desde a casa e desde a escola.
Os cartos recollidos serán entregados á ONG Ecodesarrollo Gaia a próxima semana no tempo de comedor nun acto formal no que participará todo o alumnado.
Gracias polos 541 kg de alimentos. Gracias pola roupa aportada. Gracias polos máis de 200 artigos de hixiene. Gracias  pola vosa participación no rastrillo. Gracias por acoller estas actividades  e facelas vosas.

É TEMPO DE ENTROIDO

Durante a semana do 1 ao 5 de febreiro celebraremos o ENTROIDO con distintas actividades, rematando cun desfile de comparsas no paseo marítimo de O Burgo (se o tempo o permite) o   VENRES DÍA 5.

PREME NESTA LIGAZÓN PARA CONSULTAR O PROGRAMA DO DÍA 5

AQUÍ PODES CONSULTAR OS MANDADIÑOS DO MECO

A continuación tes tres cadernos co vocabulario básico do entroido en Galicia, para poder velos preme no que che interese e abrirase un arquivo en PDF.

PARA SABER MÁIS SOBRE O ENTROIDO PREME AQUÍ