MATRÍCULA CURSO 2020/2021

En cumprimento da normativa que regula o proceso de admisión e matrícula:

•  DECRETO 254/2012, do 13 de decembro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten as ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

• ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

• ORDE do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

• RESOLUCIÓN DA CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN, UNIVERSIDADE E FORMACIÓN PROFESIONAL DO 7 DE MAIO DE 2020 SOBRE O RESTABLECEMENTO DO PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO DO 2º CICLO DE EDUCACIÓN INFANTIL, EDUCACIÓN PRIMARIA, EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA E BACHARELATO EN CENTROS DOCENTES SOSTIDOS CON FONDOS PÚBLICOS PARA O CURSO ACADÉMICO 2020/2021

INFÓRMASE  QUE O PRAZO DE  FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA  ABRANGUE DENDE O 1 ATA O 10 DE XULLO.

Pódese recoller a documentación na administración do centro ou descargar clicando nos seguintes enlaces:

1. Documentación necesaria para a formalización da matrícula.

2. Anexo III. Documento formalización matrícula.

3. Información ALERXIAS E OUTRAS PATOLOXÍAS.

4. Autorización USO DA IMAXE.

5. Cuestionario LINGUA MATERNA.

6. Materias optativas ( Relix/valores).

O horario da administración é de luns a venres de 9:00h a 14:00h