BENVIDOS E BENVIDAS AO CURSO ESCOLAR 2020/2021

Benvidos e benvidas ao novo curso escolar tan atípico.

Sabemos que estades a desexar ter información de como vai a ser o comezo e a volta ás aulas dos vosos fillos e fillas.

Aínda estamos a traballar na adaptación do protocolo COVID-19, o cal é modificado case diariamente.

En canto teñamos claro o proceder e as normas dentro do noso centro será publicado tanto na páxina web, comunicado pola aplicación Abalar e trasladado a ANPA.

Esperamos poñelo no voso coñecemento ao inicio da semana próxima.

Do que si podemos informar é que o comezo das clases será coa incorporación gradual do alumnado, tal e como publicou a consellería de Educación o luns 31 de agosto de 2020:

• O xoves 10 comezarán as clases o alumnado de  4º curso de Educación Infantil (3 anos) e 5º de Infantil (4 anos); 1º, 2º e 3º de Educación Primaria e o alumnado de Educación Especial.

•  O venres 11 comezarán as clases  o alumnado de de 6º de Educación Infantil e os de 4º, 5º e 6º de Educación Primaria.

• O HORARIO DO CENTRO É O HABITUAL.

A entrada estes dous días cumprirá o seguinte:

1. UN ÚNICO ACOMPAÑANTE POR ALUMNO/A E SEMPRE CON MASCARILLA.

2. ACCEDERASE AO RECINTO POLA CANCELA PRINCIPAL E SAIRASE POLA CANCELA QUE SE ATOPA PR´XIMA AO PAVILLÓN.

3. O ALUMNADO DE EDUCACIÓN INFANTIL FARÁ FILA NOS LUGARES SINALADOS NO PATIO CUBERTO DA ZONA DE XOGO DE INFANTIL. (será recollido nesE lugar polas titoras).

4. 3. O ALUMNADO DE EDUCACIÓN PRIMARIA FARÁ FILA MANTENDO A DISTANCIA DE SEGURIDADE NO PATIO CUBERTO . (será recollido nesE lugar polas titoras  e titores).

ÁS 9:00H, UNHA VEZ QUE O ALUMNADO FAGA AS FILAS, O FAMILIAR DEBE RETIRASE E HABERÁ UNHA PEQUENA CHARLA NO APARCADOIRO.

Disculpade as molestias e moitas grazas pola vosa comprensión.