LISTAXES DE SOLICITUDES ADMITIDAS E EXCLUÍDAS PARA A DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS ENTRE O ALUMNADO DE PRIMARIA

A relación provisional de solicitudes admitidas e excluídas publicarase exclusivamente no taboleiro de anuncios do centro o día 11 de xaneiro de 2022.

As persoas interesadas poderán formular reclamación no centro os días 12 e 13 de xaneiro.

A relación definitiva publicarase exclusivamente no taboleiro de anuncios do centro o día14 de xaneiro de 2022.

Serán máscaras hixiénicas reutilizables que cumpran coa normativa UNE 0065, con un número de lavados suficientes para que alcancen para todo o curso.

Para recollelas deberán solicitar cita telefónica a partires do luns 17 na administración do centro. TFNO: 881880609

ORDE do 28 de outubro de 2021 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta consellería, así como en centros privados concertados, no curso 2021/22 (código de procedemento ED330E).