Skip to Content

Fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar para alumnado matriculado en primaria, secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2016/2017

Prazo para presentar solicitudes
  • O prazo para presentar solicitudes iniciarase o día seguinte da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia e rematará o día 23 de xuño de 2016 (este incluído).
  • O alumnado que, unha vez transcorrido o prazo indicado, se incorpore a un centro docente sostido con fondos públicos procedente de fóra de Galicia ou dun centro situado en Galicia pero non sostido con fondos públicos poderá presentar a solicitude no prazo dun (1) mes contado a partir do día seguinte á formalización da matrícula. Non se poderán presentar solicitudes despois do 31 de marzo de 2017.

    Descarga da solicitude

  • Orde do 27 de abril de 2016

ADMISIÓN DE ALUMNOS E ALUMNAS PARA O CURSO ESCOLAR 2016-2017 (LISTAXES DEFINITIVAS)

En cumprimento da normativa vixente, correspondente ao proceso de admisión de alumnos e alumnas para o curso escolar 2016-2017, procédese á publicacións das listaxes DEFINITIVAS de admitidos e non admitidos.

De acordo coas garantías e límites da Lei orgánica 15/1999, do 13 de decembro, de protección de datos de carácter persoal, as persoas interesadas no procedemento de admisión poderán consultar as listaxes definitivas coa puntuación desagregada dos criterios de baremo na secretaría do centro.

Contra esta resolución se poderá formular reclamación mediante un recurso de alzada ante o Xefe Territorial da Consellería de Cultura, Educación e O. U. da Coruña, no prazo dun mes a contar a partires do día 15 de maio de 2016.

O prazo de formalización de matrícula será desde o día 20 ao 30 de xuño de 2016. Poderán recoller a documentación necesaria na Secretaría  ou descargala da páxina web do colexio uns días antes de abrirse o prazo.

 

LISTAXES DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS

 

 

OBRADOIROS DE SCRATCH NO NOSO CENTRO

 

O alumnado de 5º curso de educación primaria está a punto de finalizar a súa formación inicial como programadores de videoxogos. Grazas ao convenio de colaboración coa ONG Axuda en Acción, que subvenciona os obradoiros enmarcados no proxecto GENIOS.ORG, tanto nenos coma nenas desenvolveron ao longo de 12 sesións prácticas dirixidas polo especialista en Scratch, D. Horacio González Diéguez, os conceptos sobre a educación en valores.

A mostra dos traballos realizados polo alumnado pódese consultar no seguinte enlace:

https://scratch.mit.edu/studios/1845770/

 

6º DE INFANTIL CELEBRA O DÍA DAS LETRAS GALEGAS COAS FAMILIAS

“Siempre hay que saber cuándo una etapa llega a su fin. Cerrando ciclos, cerrando puertas, terminando capítulos; no importa el nombre que le demos, lo que importa es dejar en el pasado los momentos de la vida que ya se han acabado”.

Paulo Coelho. EL ZAHIR. Editorial Planeta

Para despedir o noso paso pola etapa de infantil e celebrar o día das letras galegas, estamos a convidar as nosas familias á representación do conto de Michael Rosen titulado “Imos cazar un oso”.

       Dende o momento en que lles informei deste agasallo, todos os días chegaban da casa con interrogantes sobre cando, onde, en que intre … así que lles propuxen aclarar todas estas dúbidas publicitando o evento. Para iso antes tivemos que observar e analizar diferentes modelos de carteis de películas infantís. 

Durante unha semana dialogaron no Recanto da Biblioteca sobre as características deste tipo de texto: contido, a quen se dirixe, a súa intencionalidade,  as imaxes …

·         “Son el anuncio de la peli; hacen el anuncio para que la gente vaya a ver la peli. Dice sólo en cines porque significa que en la tele no la van a echar”.

·         “Los hicieron los autores, los que hicieron las pelis para saber las películas que podemos ver en el cine”.

·         “Estoy leyendo… Maléfica, el título. Son letras que se ven bien, grandes”.

·         “Hay unas pequeñitas para explicar los actores o poner los nombres de los actores”.

·         “Y una foto de lo que están haciendo. Podemos ver de qué personaje es”.

·         “Ahí hay números, ahí abajo. Veo un número y después otras letras debajo de las letras grandes, son pequeños. El mes en que fue, el número del día. Ya pasó fue en 2015”.

·         “Allí arriba hay unas letras, de los creadores de… también hicieron esta peli. Disney, dice Disney, porque es de Disney”.

·         “Mary Poppins pone la música, ¡¡Supercalifragilisticoespialidoso!! Lo vi y lo leí”.

·         “Uno de facebook, no es un canal. Es un sitio donde puedes jugar a juegos y también tienes documentos”.

Despois cada grupo foi dando pautas de cómo pensaban que se debería elaborar o cartel, de tal xeito que o venres tiñamos cinco borradores. Foi necesario adicar unha semana máis para consensuar un formato que incluira as aportacións de todos/as antes de edítalo.  

Falaron de que a información imprescindible debería ser moi precisa …

·         “El día de la semana, como lunes, martes … El mes, el número del día: 23 de maio del 2016. Con letras no muy pequeñitas porque si no, no las leen”.

·         “Y a qué hora es, porque si vas muy tarde ya había cerrado la sala dónde está. Cuando la tengan preparada”.

·         “¡Tienes que poner dónde es! Para que no piensen que es en nuestra clase o abajo. Hay que ponerles que es en el cole naranja de primaria, de nuestro cole Emilia Pardo Bazán”.

… pero diferente dos aspectos persuasivos (“Que lo vamos a hacer nosotros; ven a ver el cuento que vamos a hacer nosotros”). Finalmente quedaron claras as indicacións dos derradeiros detalles, relacionando así o contido coa forma gráfica:

·         “Nosotros actuando”.

·         “Poner los nombres de los actores. A los papás como les gusta ver a sus niños, les pondremos sus nombres, todos nuestros nombres. Son letras pequeñitas”.

·         “El título encima de los nombres, en letras grandes”.

·         “Tiene que poner teatro, porque a lo mejor se creen que van a leer un cuento”.

·         “Una foto de la portada, porque así saben que es el cuento de Vamos a cazar un oso”.

·         “Hay que poner un oso grande y fabuloso porque lo decía a todas horas; con letras medianas”.

·          “Arriba de todo unas letras que ponen de los creadores de la peli de magia”.

·          “Abajo para todos, para pequeños y para adultos”.

Rematado o traballo quedaba decidir cómo darlle difusión.

·         “En la puerta del colegio para que lo puedan ver todos los padres cuando te traen al colegio”.

·         “Pueden ir a la página del cole para verlo en un ordenador, en el móvil y en las tablets”.

Así que agardamos a vosa asistencia, desexando que vos guste e o pasedes ben.

MAR Santiago Arca, abril 2016

ENTREGA DO CHEQUE SOLIDARIO 2016

 

O día 21 de abril de 2016 realizamos na biblioteca escolar o acto de entrega do cheque solidario 2016, á entidade COCIÑA ECONÓMICA da Coruña.

No acto estivo presente unha escolma de alumnado de educación primaria en representación de todo o alumnado do colexio. Por parte da Cociña Económica asistiu o seu presidente actual D. Alberto Martí Villardefrancos acompañado dun asistente social (Pablo).

Logo dunha presentación audiovisual na que se daba conta da historia e das actividades da Cociña Económica da Coruña, o alumnado tivo a oportunidade de realizar varias preguntas sobre o seu funcionamento.

O cheque solidario correspondente á recadación do XVIII Rastrillo da Solidariedade ascendeu á cantidade de:

2.863,00 €

Esta cifra vai a permitir aos responsables da Cociña Económica continuar co reparto dun bocadillo para a merenda dos seus usuarios ao longo de todo un mes.

Grazas a toda a comunidade educativa do CEIP Emilia Pardo Bazán pola súa colaboración.

 

 

 

Distribuir contido


by Dr. Radut