FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA CURSO 2016-2017

Lembramos aos admitidos que deberán formalizar a matrícula na secretaría do Colexio dende o 20 ao 30 de xuño de 2015 en horario de 9:00 a 14:00 horas os días laborables.

DOCUMENTACIÓN NECESARIA

1.- Impreso de matrícula Anexo III-1 (recoller en Secretaría). DESCARGAR IMPRESO.

2.- Ficha de datos persoais (recoller en Secretaría). DESCARGAR FICHA.

3.-Impreso de autorización dos dereitos de imaxe (recoller en Secretaría). DESCARGAR AUTORIZACIÓN.

4.- Cuestionario lingua materna para as familias de educación infantil. DESCARGAR IMPRESO.

5.- Outros documentos:

* 6 Fotografías tamaño carné para o alumnado de educación infantil.

* 2 Fotografías tamaño carné para o alumnado de educación primaria.

6.- Fotocopia Tarxeta Sanitaria.

LIBROS DE TEXTO 2016-2017

AVISO: O libro de Valores Sociais e Éticos en Primeiro Curso únicamente deben mercalo os/as alumnos/as que NON escolleron a opción de Relixión.

Os Equipos Docentes deste centro aprobaron as listaxes de Libros de Texto e material compementario para o vindeiro curso escolar 2016-2017. Se desexan consultala poden facelo no seguinte enlace:

LIBROS DE TEXTO 2016-2017

MATERIAL ESCOLAR INFANTIL 4º CURSO (3 ANOS)

MATERIAL ESCOLAR INFANTIL 5º CURSO (4 ANOS)

MATERIAL ESCOLAR INFANTIL 5ºB CURSO (4 ANOS)

MATERIAL ESCOLAR INFANTIL 6º CURSO (5 ANOS)

MATERIAL ESCOLAR PRIMARIA 1º CURSO
MATERIAL ESCOLAR PRIMARIA 2º CURSO

MATERIAL ESCOLAR PRIMARIA 3º CURSO

MATERIAL ESCOLAR PRIMARIA 4º CURSO

MATERIAL ESCOLAR PRIMARIA 5º CURSO

MATERIAL ESCOLAR PRIMARIA 6º CURSO

ESTREA DA OBRA: O LAGO DOS CISNES

ADMISIÓN DE ALUMNOS E ALUMNAS PARA O CURSO ESCOLAR 2016-2017 (LISTAXES DEFINITIVAS)

En cumprimento da normativa vixente, correspondente ao proceso de admisión de alumnos e alumnas para o curso escolar 2016-2017, procédese á publicacións das listaxes DEFINITIVAS de admitidos e non admitidos.

De acordo coas garantías e límites da Lei orgánica 15/1999, do 13 de decembro, de protección de datos de carácter persoal, as persoas interesadas no procedemento de admisión poderán consultar as listaxes definitivas coa puntuación desagregada dos criterios de baremo na secretaría do centro.

Contra esta resolución se poderá formular reclamación mediante un recurso de alzada ante o Xefe Territorial da Consellería de Cultura, Educación e O. U. da Coruña, no prazo dun mes a contar a partires do día 15 de maio de 2016.

O prazo de formalización de matrícula será desde o día 20 ao 30 de xuño de 2016. Poderán recoller a documentación necesaria na Secretaría  ou descargala da páxina web do colexio uns días antes de abrirse o prazo.

LISTAXES DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS

LETRAS GALEGAS 2016

LETRAS GALEGAS

Manuel María Fernández Teixeiro naceu en Outeiro de Rei, na Terra Cha, en 1929. É autor dunha chea de libros, utilizando todos os xéneros literarios: poesía, narrativa, teatro,... sendo un dos poetas galegos mais musicados.

A Real Academia Galega dedicoulle, polo seu compromiso co idioma galego, o día das Letras galegas de 2016.

Compartimos algúns dos momentos da nosa homenaxe.

UNHA VISITA MOI ESPECIAL

O pasado xoves tivemos unha visita moi especial na aula de 3 anos C. Veu a cadela Luna acompañada das súas monitoras Irene e Julia para facer na hora de psicomotricidade unha sesión de actividades asistidas con animais.

Foi un día moi entretido. Despois de presentarnos e darlle unha agarimosa benvida, comenzamos a disfrutar dun momento de xogo con ela: imitacións, circuitos e un complicado quebracabezas.

Pasámolo tan ben que cando quixemos darnos conta, o tempo xa rematara. Esperamos que no vindeiro curso recibamos unha nova visita das nosas novas amigas.

BUBELAS E BUBELIÑAS

O martes, día dez de xuño foI un día moi especial. Dentro do proxecto “O meu amigo maior” os nenos de 5º A de Educación Primaria e 5º B de Educación Infantil representamos unhapequena peza de teatro titulada: “Os contos de Manuel María”. Pasámolo todos moi ben, pais, nais, avós, amigos. . . pero sobre todo os pequenos e grandes actores que con tanta ilusión e un pouco de medo,esperaban ese día.

Foi a culminación dun curso no que os nenos coñecéronse e empezaron a quererse cada xuntanza un pouco máis. Os pequenos atoparon, nos seus amigos maiores, alguén a quen admirar e traerlle, ás veces, un debuxo ou calquer pequeno agasallo feito, sobre todo, con moito agarimo. Os maiores atoparon, nos seus pequenos amigos, alguén a quen coidar e a maneira de facerse, poucoa pouco, algo máis responsables. En definitiva, aprenderon a madurar.

A nós, as profes, emocionounos moito velos traballar xuntos e como buscaba cada un á súa parella para traballar, xogar ou simplemente darse a man e camiñar xuntos. Esperamos que o vindeiro curso sexa, cando menos, coma este.

Conchy e Aurora.

ENCONTRO 1º CURSO DE GEN1OS PARTY

O día 16 de xuño de 2016 unha representación do alumnado de 5º curso de educación primaria tivo a oportunidade, grazas á colaboración da ONG Axuda en Acción, de participar en Madrid na GEN10S Party. Un evento que congregou na capital de España ao alumnado doutros centros educativos, das diferentes CCAA, que traballaron durante o curso escolar coa aplicación Scratch na programación de videoxogos sobre aspectos relacionados coa educación en valores, no marco do proxecto educativo http://genios.org, de Axuda en Acción en colaboración con Google.org.

Acompañados da mestra dona Mª José Ferrer Varela viaxaron os/as alumnos/as: Mara Leis Cambeiro (5ºA), Sergio Corgo Blanco (5ºB), Carmen Carou Montero (5ºC).

Na viaxe tiveron tempo para facer unha visita polos arredores do Museo do Prado e do centro da capital madrileña antes de acceder áo Media Lab-Prado, que é un laboratorio cidadán de produción, investigación e difusión de proxectos culturais que explora as formas de experimentación e aprendizaxe colaborativo que xurdiron das redes dixitais.

VER IMAXES DA VIAXE