Benvida

Benvidos á web do CEIP Plurilingüe da Espiñeira-Aldán.

Ola! Son Espiñeiriña a mascota deste cole. Benvid@s!

PLAN DE CONSUMO DE FROITA NAS ESCOLAS

Este curso 2015-2016 o noso colexio vai participar no "Plan de consumo de froita nas escolas" coa axuda finacieira da Unión Europea.

Imos ter catro períodos (semanas) de froita no cole, onde todo o alumnado recibirá unha peza no recreo.

O primeiro período será do 14 ao 18 de decembro de 2015.

"SAMAÍN 2015" 29 DE OUTUBRO NO CEIP ESPIÑEIRA

PIC NA CANCIÓN "AMODIÑO" PARA ESCOITALA E APRENDELA PARA O CONCERTO DO SAMAÍN DO DÍA 29.

"FESTA DA HISTORIA"

Mañá, venres 19 de xuño celebraremos a "Festa da Historia". Vide disfrazados de época para a ocasión.

CONCURSO DE ADHESIVOS 2015

Convocamos un concurso de adhesivos para animar a usar máis a lingua galega e así poder aprendela, mellorar na súa expresión... Aquí podedes ver algúns destes anos pasados.

Poden participar todos os membros da nosa comunidade educativa: alumnado, profesorado,persoal non docente, xunto cos seus familiares: irmáns, irmás, nais, pais, avoas, avós, tíos, tías, curmás, curmáns... Tamén as vosas amizades, aínda que non sexan de aquí.

O prazo para a entrega rematará o luns 8 de xuño. O adhesivo gañador distribuirase entre todos os membros da nosa comunidade educativa e farase chegar tamén aos demais centros da zona.

• A persoa gañadora poderá escoller como premio un CD, ou Libro con CD e/ou DVD, con cancións en galego, que se poida conseguir no mercado.SorrisoSorprendido