CONVOCATORIA DE AXUDAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADES ESPECÍFICAS DE APOIO EDUCATIVO, CURSO 2024-2025

O prazo de presentación é do 30 de abril ao 13 de setembro de 2024, ambos inclusive.

As solicitudes deberán cumplimentarse mediante formulario en internet: https://www.educacionfpydeportes.gob.es/servicios-al-ciudadano/catalogo/general/05/050140/ficha/050140-2024.html

Poderán presentarse en sede electrónica acompañando en formato PDF (escaneado) a documentación requerida.

No suposto de que o solicitante non dispoña de firma aceptada pola sede electrónica, unha vez cumplimentada a solicitude de forma telemática deberá imprimir o modelo e presentalo con todas as firmas requeridas e demais documentación, nalgún dos lugares indicados no Artículo 10 da Resolución.

RESOLUCIÓN

MÁIS INFORMACIÓN

LISTAXE DE ADMITIDOS E FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA

LISTAXE DEFINITIVO DE ADMITIDOS

Todo o alumnado que solicitou praza dentro do prazo establecido (do 1 ao 20 de marzo) está admitido no centro.

As listaxes están dispoñibles de dúas formas:

-No taboleiro de anuncios interno do centro.

-A través da aplicación de “Admisión Alumnado”, sendo necesario consultalas co certificado dixital ou chave 365.

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA

As datas para a formalización de matrícula son do 20 ao 30 de xuño, de 9h a 14h.

Pode descargar a documentación a cubrir nas seguintes ligazóns ou recollela na secretaría do centro:

-Relación de toda a documentación a achegar.

-Formulario de inscripción Anexo III-1.

-Documentos internos.

-Documentación ANPA.

O 27 de xuño haberá unha reunión coas familias de novo ingreso para explicar as normas de organización e funcionamento do centro e calquera dúbida que poida xurdir.

VACANTES CURSO 24/25

Publicación de prazas vacantes para o curso 2024-2025

Prezadas familias:

PUBLICAMOS  a listaxede vacantes por cursos para o vindeiro curso 2024-2025

do noso centro:

ETAPA

VACANTES

EDUCACIÓN

INFANTIL

20(2NEE)

EDUCACIÓN

PROCESO DE ADMISIÓN

PERIODO ORDINARIO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO

Estimadas familias,

O período ordinario de admisión para o novo alumnado (4º Educación infantil e alumnado que cambia de centro) será do 1 ao 20 de marzo. Adxuntamos o impreso (ED550B) e un manual de axuda para as familias. Tamén se pode descargar na páxina admisiónalumnado ou ben recollelo na secretaría do centro.

A solicitude de admisión poderá facerse de tres formas distintas:

Presentando o impreso ED550B cuberto a man ou a ordenador na secretaría do centro que soliciten en primeiro lugar.

Presentando a solicitude creada  a través da aplicación admisiónalumnado no centro educativo solicitado en primeiro lugar.

Creando a solicitude na propia aplicación admisiónalumnado e presentada a través da Sede Electrónica (se se ten certificado dixital ou Chave 365)

Documentación requerida

• Solicitude
  • Libro de Familia.
  • Alumnado con NEAE informe que o acredite.

HORARIO DE ATENCIÓN NO PERÍODO DE ADMISIÓN DO 1 AO 20 DE MARZO

LUNS

8:45 a 9:45 e de 10:40 a 14:00

MÉRCORES

8:45  a 11:30

XOVES

11:30 A 14:00

VENRES

8.45 a 9:50 e de 11:30 a 14:00

Recordatorio

ENTROIDO POLINIZADOR

XORNADA PORTAS ABERTAS

PICA NA IMAXE E VEN VISITARNOS!!!

CELEBRACIÓN DÍA DA PAZ 2024.

PINCHA NA IMAXE