O COLEXIO CUMPLE 50 ANOS

50 ANOS MOVÉNDONOS !!

OUR SCHOOL IS 50 YEARS OLD!!

No noso centro participamos en diferentes proxectos

no plan proxecta de

imnovación educativa

compartimos experiencias

na rede

sección bilingüe en 6º:

educación para a cidadanía

plan de mellora de

bibliotecas escolares

CELEBRAMOS O ENTROIDO MOVÉNDONOS CON MOITO RITMO

XORNADAS DE PORTAS ABERTAS

As familias que estean interesadas en recibir información do funcionamento deste centro escolar antes do comenzo do proceso de admisión de novo alumnado para o curso 2015/16, que vai ser no mes de marzo, pode asistir a unha das xuntanzas informativas que terán lugar nas seguintes datas:

1. Martes, 24 de febreiro de 2015, ás 16.00 horas

2. Mércores, 25 de febreiro de 2015, ás 10:00 horas.

Nestas xuntanzas daremos información do proceso de admisión e do horario, actividades, servizos e funcionamento do noso centro.

Non é preciso anotarse, simplemente asistir a hora e data que máis conveña.

PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO

Información neste enlace en cor azul sobre o proceso de admisión de alumnado para o próximo curso 2015/16 con formularios para as solicitudes.

PUNTO COMPLEMENTARIO

Se foxe necesario baremar porque se presenten máis solicitudes que vacantes, no Consello Escolar deste centro aprobouse que computarán con 1 punto complementario aquelas solicitudes nas que se pidan só centros públicos, segindo as instrucións da orden do 12 de marzo de 2013 sobre o procedemento de admisión de alumnado.

LETRAS DE PRIORIDADE

Para os efectos da resolución de desempate na puntuación final, conforme ao resultado do sorteo, as letras de prioridade que afectan ao primeiro apelido son as letras H e E; así mesmo afectan ao segundo apelido as letras W e T.

ESTUDACHES NO COLEXIO EIJO GARAY? (Agora ILLAS CÍES)

Este ano celebramos o noso 50 aniversario e queremos lembrar contigo todos estes anos.

Tes fotos daquela época? Gardas as túas notas, cadernos ou libros? Gañaches algún premio ou trofeo co cole? e, por riba de todo, conservas recordos que queres compartir con nós?

Como se chamaban os teus profes?

E os teus compañeiros?

A que xogabas nos recreos?

Castigábante moito?

A onde fuches de excursión..?

Con todo isto, e máis, queremos revivir a nosa historia e convertila nunha mostra que todos poidamos contemplar e aprender dela.

Precisamos da túa colaboración: escríbenos ou fotografía as túas lembranzas; podes envialas por correo electrónico ou achegalas ao colexio polo medio que ti queiras. Anima tamén aos teus compañeiros.

O noso correo electrónico é: ceip.illas.cies@edu.xunta.es

O correo postal: CEIP Illas Cíes. Av. Castelao, nº 59, 36209. Vigo

Moitas grazas e ata pronto!!

FESTIVAL DE NADAL 2014

A CAROLINA DO ILLAS CÍES