ADMISIÓN ALUMNADO PRÓXIMO CURSO 2016/17

As familias interesadas en coñecer as características do noso colexio e o seu funcionamento, así como do proceso de admisión do alumnado para o próximo curso escolar, poderán asistir as xornadas de PORTAS ABERTAS que imos realizar para tal fin.

DATAS:

Martes, 1 de marzo, ás 16:00 horas.

Mércores, 2 de marzo, ás 10:00 horas.

Poden elexir a data que máis interese, sen cita previa.

Para conseguir máis información dos colexios e do proceso de admisión de alumnado, premer neste enlace.

CONSUM-ILLAS: COM-VIVO+

Neste curso escolar queremos potenciar o consumo responsable cun proxecto de traballo que chamamos:

COSUM-ILLAS

CON - VIVO +

No noso centro participamos en diferentes proxectos

ENTROIDO 2016

MERCADO CONSUM-ILLAS

FESTIVAL DE NADAL 2015

AUXILIAR DE CONVERSA

Este retrato foi feito por Noa, de 5º curso.

Anna é a nosa auxiliar de conversa en lingua inglesa.

Anna é de Wisconsin, dos Estados Unidos de America.

Vai estar con nós casi todo o curso, os martes e mécores, durante 6 horas á semana.

Axúdanos na clase de inglés, cóntanos historias e costumes do seu país, cántanos cancións...É moi lista e moi guapa.

PROXECTO " CONSUM-ILLAS. CON - VIVO +"

Co este proxecto queremos potenciar no noso alumnado a educación para o consumo responsable, así como motivar un traballo activo e colaborativo de alumnado e profesorado.

Consideramos que o consumo responsable é un compoñente fundamental para axudar o noso alumnado a empregar de forma responsable os recursos dispoñibles.

MIÑOCAS 2015