12 MESES DOCE PAISAXES

CURSO 2013/2014     12 MESES DOCE PAISAXES        12 MONTHS TWELVE LANDSCAPES

Participamos no PLAN PROXECTA para fomentar a innovación educativa co proxecto "12 meses doce paisaxes".

Para ver o noso proxecto pica en...

PREMIO AOS MELLORES PROXECTOS

O CEIP ILLAS CÍES recibiu o terceiro premio aos mellores proxectos do programa Froita Escolar dentro do Plan Proxecta do curso 2012/13 co proxecto "Froitas para o Corazón". Felicitacións a todos!!

CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2014/15

No próximo curso escolar 2014/15 as clases comenzan o día 10 de setembro de 2014 e finalizan o 19 de xuño de 2015.

As vacacións de Nadal serán dende o 22 de decembro ata o 7 de xaneiro, ambos inclusive.

As vacacións do Entroido, os días 16, 17 e 18 de febreiro.

As vacacións de Semana Santa serán dende o 30 de marzo ata o 6 de abril, ambos inclusive.

Máis información aquí.

PERIODO DE ADAPTACIÓN DO ALUMNADO DE 3 ANOS NO CURSO 2014/15

O periodo de adaptación será dende o día 10 ata o 23 de setembro, no que os nenos e nenas entrarán as 11 horas e sairán as 13:55 horas.

Listado de incorporación ao centro, no documento adxunto.

GRADUACIÓN FIN DE ETAPA 2014

IMPRESOS MATRÍCULA

Xa poden pasar pola secretaría do colexio a recoller os impresos de matrícula para o alumnado de novo ingreso.

AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO

A consellería convoca axudas para a adquisición de libros de texto para alumnado de educación primaria, secundaria e educación especial.

Poderán solicitala as familias que teñan unha renda per cápita igual ou inferior a 9000 euros.

As solicitudes deberán presentarse en soporte papel (anexo I da orde), preferentemente no centro no que estea matriculado o alumno/a, entre os días 2 de xuño e o 2 de xullo, ambos inclusive.

O anexo da solicitudee a documentación necesaria pódese ver no seguinte enlace:

Máis información no DOG do día 30 de maio.

REUNIÓN DE NAIS/PAIS DO ALUMNADO DE NOVO INGRESO DE INFANTIL 3 ANOS

O mércores, 25 de xuño, ás 10:00 horas, terá lugar unha reunión de nais/pais do alumnado de novo ingreso para infantil de tres anos no próximo curso escolar 2014/15.