CONSUM-ILLAS: COM-VIVO+

Neste curso escolar queremos potenciar o consumo responsable cun proxecto de traballo que chamamos:

COSUM-ILLAS

 

CON - VIVO +

No noso centro participamos en diferentes proxectos

                                        

 

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2016/17

VACANTES ESCOLARIZACIÓN

4º EDUCACIÓN INFANTIL(3 anos) : 22+ 3 Neae

5º EDUCACIÓN INFANTIL(4 anos) : 1

6º EDUCACIÓN INFANTIL(5 anos) : 0

1º EDUCACIÓN PRIMARIA: 0

2º EDUCACIÓN PRIMARIA: 0

3º EDUCACIÓN PRIMARIA: 0

4º EDUCACIÓN PRIMARIA: 0

5º EDUCACIÓN PRIMARIA: 3

6º EDUCACIÓN PRIMARIA: 2

 

RESULTADO DO SORTEO PARA AS LETRAS DE PRIORIDADE EN CASO DE EMPATE NA PUNTUACIÓN( orden 12 de marzo de 2013)

Para os efectos da resolución de desempate na puntuación final, conforme ao resultado do sorteo, as letras de prioridade que afectan ao primeiro apelido son H e C, e as letras E e A para o segundo apelido.

 

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS

4º INFANTIL(3 ANOS)

1. Matías Reinaldo

2. Roque Barreira

3. Tirso Rojo

4. Brais Cameán

5. Gabriel Febrero

6. Juan Gilo

7. Leo Varela

8. Kenai Coello

9. Mikhail Ryzhkov

10. Clara Otero

11. Nico Pérez

12. Joel Pillado

13. Lucas Rodríguez

14. Hugo Seoane

15. Bruno Bernárdez

16. Martina Collazo

17. Valeria González Salgado

18. Valeria González Carrera

 

NON ADMITIDOS

 

6º EDUCACIÓN INFANTIL (5 ANOS)

1. Erick De Oliveira

1º PRIMARIA

1. Bryan De Oliveira

2. Izan Balbona

PRAZO DE RECLAMACIÓN: ATA O 15 DE ABRIL

  

 

ENTROIDO 2016

MERCADO CONSUM-ILLAS

FESTIVAL DE NADAL 2015

AUXILIAR DE CONVERSA

Este retrato foi feito por Noa, de 5º curso.

Anna é a nosa auxiliar de conversa en lingua inglesa.

Anna é de Wisconsin, dos Estados Unidos de America.

Vai estar con nós casi todo o curso, os martes e mécores, durante 6 horas á semana.

Axúdanos na clase de inglés, cóntanos historias e costumes do seu país, cántanos cancións...É moi lista e moi guapa.

 

PROXECTO " CONSUM-ILLAS. CON - VIVO +"

Co este proxecto queremos potenciar no noso alumnado a educación para o consumo responsable, así como motivar un traballo activo e colaborativo de alumnado e profesorado.

Consideramos que o consumo responsable é un compoñente fundamental para axudar o noso alumnado a empregar de forma responsable os recursos dispoñibles. 

 

MIÑOCAS 2015

Distribuir contido