BENVIDOS

Libros de texto e materiais para o curso 14 -15

Calendario Escolar         Menú do comedor escolar
  HORARIOS 14 -15   CALENDARIO ESCOLAR   ORGANIGRAMAS   NOVAS ANUAIS   ACT. EXTRAESCOLARES   MENÚ COMEDOR
      EN BREVE

Avda Mac Mahón s/n- 15403 - Ferrol

Tlfno. 981 35 46 99 - 689 22 11 54 - Orientación: 981 35 67 93

ceip.isaac.peral@edu.xunta.es

Para localizar o centro...

Localización do centro Localización do centro

OS NOSOS BLOGS

Pequeblog
  MÉRGÚLLATE NA LECTURA LECTURA NA REDE
LENGUATICS MATEMÁTICAS INFORMATIZADAS

BLOGÑECEMENTO

CIRCULARES INFORMATIVAS

PROXECTO EXPERIMENTAL E-DIXGAL

O NOSO CENTRO SELECCIONADO PARA A INCORPORACIÓN AO PROXECTO EXPERIMENTAL DE UTILIZACIÓN DE LIBROS DIXITAIS E-DIXGAL

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria publicou o 22/04/2014 unha Resolución pola que se convocaba a selección de centros para participar no proxecto experimental "Educación dixital" durante o curso 14-15.

Esta convocatoria vai dirixida aos centros Abalar e, os colexios seleccionados disporán de libros e outros materiais dixitais cos que poidan desenvolver o currículo de 5º de Primaria no curso 14-15, ampliándose a outros cursos nos anos seguintes. A selección dos centros para participar neste proxecto implica, pola súa gratuidade, a exclusión expresa como beneficiario do alumnado de 5º de EP das axudas para adquisición de libros de texto xa que o alumnado non terá que mercar os libros de texto impresos.

O NOSO CENTRO FOI SELECCIONADO PARA A INCORPORACIÓN NESTE PROXECTO EXPERIMENTAL DE UTILIZACIÓN DE LIBROS DIXITAIS, POLO QUE AS FAMILIAS DO ALUMNADO QUE NO CURSO VINDEIRO ESTÉN EN 5º DE PRIMARIA, NON SOLICITARÁN AS AXUDAS DE LIBROS DE TEXTO PORQUE NON TERÁN QUE MERCALOS.

Si que deberán mercar o resto do material que está especificado.

Máis información do proxecto no portal educativo da Xunta de Galica

A principio de curso realizaremos unha reunión informativa coas familias.