Orientación educativa

DEPARTAMENTO    DE    ORIENTACIÓN

O Departamento de Orientación é un órgano especializado que apoia o labor do centro e do conxunto do profesorado en todas aquelas actuacións encamiñadas a asegurar unha formación integral do alumnado e á adaptación dos procesos de ensino ás características e necesidades de todos os alumnos e alumnas.

Para iso, este órgano ten encomendado participar na planificación e desenvolvemento das actuacións que se desenvolvan no centro para facilitar a atención á diversidade do alumnado tanto a través dos procesos de ensino que se desenvolven nas distintas áreas curriculares como a través da acción titorial e da orientación académica e profesional.

Máis información:

Todos os cursos este departamento elabora un Plan anual que formará parte da PXA e nel concrétanse as actuacións que se van levar a cabo.

Metodoloxías innovadoras

Aprendizaxe cooperativa en Ed. Infanti