Web interactivas
|
||
Europa, o noso continente
|
||
España, un territorio de Europa
|
Comunidades autónomas y sus provincias (en galego) | |
Unidad 1: Relevo e ríos de Galicia
|
Web interactivas
|
Jclic
|
O relevo de Galicia
|
||
|
||
Galicia desde el espazo
|
||
As montañas de Galicia
|
||
Unha paisaxe de montaña
|
||
As chaira de Galicia
|
||
Unha paisaxe de chaira
|
||
As costas de Galicia
|
||
Unha paisaxe de costa
|
||
Os ríos de Galicia
|
||
Os encoros
|
Unidad 2: Clima, vexetación e fauna de Galicia
|
Web interactivas
|
Jclic
|
O clima de Galicia
|
||
¿Qué é un climograma?
|
||
A nosa vexetación
|
||
Estratos de vexetación
|
||
A fauna da nosa comunidade
|
||
Animales en peligro de extinción en Galicia
|
||
Conservemos o medio natural de Galicia
|
|
|
Espacios protexidos de Galicia
|
Unidad 3: Poboación e economía de Galicia
|
Web interactivas
|
Jclic
|
A poboación de Galicia
|
||
EL ESTUDIO DE LA POBLACIÓN (SM Ud. 12)
|
||
Que é a densidade de poboación?
|
||
Características da nosa poboación
|
||
Que é unha pirámide de poboación?
|
LAS PIRÁMIDES DE POBLACIÓN (SM Ud. 12)
|
|
O sector primario
|
||
O sector secundario
|
||
O sector terciario: comercio e turismo
|
||
O turismo en Galicia
|
||
O sector terciario: transportes
|
AUTOEVALUACIÓN DE LA UNIDAD (SM Ud. 12)
|
Unidad 4: El gobierno de Galicia
|
Web interactivas
|
Jclic
|
As Comunidades Autónomas
|
||
Galicia, unha Comunidade Autónoma
|
||
Instituciones de goberno e competencias
|
||
Composición das instituciones de Goberno de Galicia
|
||
Os símbolos e a festa de Galicia
|
||
Festas e tradicións de Galicia
|
HISTORIA
|
Web interactivas
|
Jclic
|
A Historia e as súas etapas
|
Unidad 5: Os primeiros poboadores
|
Web interactivas
|
Jclic
|
Cazadores e colleiteiros
|
La Prehistoria |
|
LA PREHISTORIA V | ||
UN VIAJE A TRAVÉS DE LA HISTORIA | ||
LA PREHISTORIA II | ||
LA PREHISTORIA III | ||
LA PREHISTORIA IV (actividades ANAYA)
|
||
Pintores de covas
|
||
A técnica da pintura rupestre
|
||
Agricultores e gandeiros
|
||
Metalúrxicos, artesáns e comerciantes
|
||
Como elaboraban obxectos de metal?
|
Unidad 6: No tempo dos romanos
|
Web interactivas
|
Jclic
|
Os pobos prerromanos: os celtas
|
LA EDAD ANTIGUA (ampliación)
|
|
LOS PUEBLOS DEL MEDITERRÁNEO (ampliación)
|
||
LA EDAD ANTIGUA II (Actividades)
|
||
A vida nun poboado celta
|
||
Os pobos prerromanos: os iberos
|
||
Ritual funerario ibero
|
||
Hispania, provincia romana
|
||
LA EDAD ANTIGUA (Actividades)
|
||
EN TIEMPOS DE LOS ROMANOS (Recomendado)
|
||
ROMA, EXPLENDOR DE LA ANTIGUEDAD (ampliación)
|
||
Un campamento romano
|
||
A vida nas cidades
|
CONOCE DÓNDE VIVÍAN LOS ROMANOS (Animación)
|
|
A elaboración do pan
|
||
A vida en el campo
|
||
A relixión romana e o cristianismo
|
||
A expansión do cristianismo
|
||
TESTEANDO: LA EDAD ANTIGUA |
Unidad 7: A época dos castelos
|
Web interactivas
|
Jclic
|
A Península Ibérica na Idade Media
|
ÁRABES Y CRISTIANOS (Ampliación)
|
|
LA EDAD MEDIA (Ampliación)
|
||
LA EDAD MEDIA II (Ampliación)
|
||
LA EDAD MEDIA III (Ampliación)
|
||
LA EUROPA FEUDAL (Ampliación)
|
||
LA EDAD MEDIA IV (actividades ANAYA)
|
||
MAPAS DE LA EDAD MEDIA EN ESPAÑA (activid. ANAYA)
|
||
LA EDAD MEDIA V (Actividades)
|
||
LA EDAD MEDIA VI (Actividades)
|
||
O Islam e a mesquita
|
EL ISLAM (Ampliación)
|
|
Al-Andalus
|
||
Os nobres
|
||
O castelo feudal
|
LA ÉPOCA DE LOS CASTILLOS (Recomendado)
|
|
Os monxes
|
||
Un mosterio medieval
|
||
Os campesiños
|
||
Un feudo medieval
|
||
A cidade medieval
|
||
Iglexas e catedrais
|
||
TESTEANDO: La Edad Media |
Unidad 8: Galicia: da Prehistoria á Idade Media
|
Web interactivas
|
Jclic
|
As nosas terras na Prehistoria
|
||
O megalitismo en Galicia
|
||
As nosas terras en tempos dos romanos
|
||
Lucus Augusti
|
||
As nosas terras na Idade Media
|
||
Santiago de Compostela
|
Unidad 9: Los Seres Vivos
|
Web interactivas
|
Jclic
|
Características dos seres vivos
|
LOS SERES VIVOS (Recomendado)
|
Los seres vivos I (Recomendado)
|
LOS SERES VIVOS II (Ampliación) | Los seres vivos II (Ampliación cadenas alimentarias y ecología) | |
WebQuest: LOS SERES VIVOS | Los seres vivos III (Ampliación de la célula y ecología) | |
Seres vivos e seres activos
|
||
As células
|
LAS CÉLULAS (Recomendado)
|
|
LA CÉLULA II | ||
ESTRUCTURA DE LOS SERES VIVOS (Recomendado)
|
||
O microscopio | ||
Seres vivos unicelulares e pluricelulares
|
EL SER HUMANO COMO ANIMAL PLURICELULAR (Ampliación- Muy completo) | |
A clasificación dos seres vivos
|
CLASIFICACIÓN DE LOS SERES VIVOS I | |
CLASIFICACIÓN DE LOS ANIMALES | ||
LOS SERES VIVOS I (Recomendado)
|
||
CLASIFICACIÓN DE LOS SERES VIVOS II (Recomendado) | ||
CLASIFICACIÓN DE LOS SERES VIVOS III (Recomendado)
|
||
CLASIFICAMOS LOS SERES VIVOS (Ampliación) | ||
REPASO TEMA 9 |
REPASO LA UNIDAD (Recomendado)
|
Repaso la Unidad I |
REPASO LA UNIDAD II | Repaso la Unidad II (Ampliación) |
Unidad 10: Os animais
|
Web interactivas
|
Jclic
|
Esponxas, celentéreos e equinodermos
|
LOS ANIMALES INVERTEBRADOS I (Clasificación)
|
|
LOS ANIMALES INVERTEBRADOS II Clasificación Vert- In)
|
||
INVERTEBRADOS (Clasificación)
|
||
EQUINODERMOS (Clasificación)
|
||
LOS ANIMALES INVERTEBRADOS III (Programación)
|
||
A simetría nos animais
|
||
Vermes e moluscos
|
GUSANOS (Clasificación)
|
|
LOS MOLUSCOS (Clasificación)
|
||
GRUPOS DE MOLUSCOS (SM Ud. 3)
|
||
LA AVENTURA DE GERMÁN (Verme)
|
||
Artrópodos
|
||
EL MUNDO ANIMAL (Grupos vert-Invert. Resúmenes)
|
||
INVERTEBRADOS (Explicación e actividades)
|
||
LOS ANIMALES INVERTEBRADOS (Actividades)
|
||
Os vertebrados
|
LOS ANIMALES VERTEBRADOS I (Clasificacion e activ.)
|
|
LOS ANIMALES VERTEBRADOS II (Información e activ)
|
||
LOS ANIMALES VERTEBRADOS III (Clasificación. Sinxela)
|
||
LOS ANIMALES VERTEBRADOS V (Actividades)
|
||
LOS ANIMALES VERTEBRADOS VI (Program. completa)
|
||
Peixes
|
||
Anfibios e réptiles
|
LOS ANFIBIOS (Información e imaxes)
|
|
LOS REPTILES (Información e imaxes)
|
||
PECES, ANFIBIOS Y REPTILES (tipos de réptiles)
|
||
CLASIFICACIÓN DE ANFIBIOS Y REPTILES (Ampliación)
|
||
Aves
|
LAS AVES I (Información e imaxes)
|
|
LAS AVES II (morfoloxía, nutrición, relación e reprod,)
|
||
LA OCA DE LAS AVES (xogo)
|
||
LAS AVES III (Ampliación- Tipos de aves)
|
||
A alimentación das aves
|
||
Mamíferos
|
LOS MAMÍFEROS I (Información e imaxes)
|
|
GRUPOS DE MAMÍFEROS (Ampliación)
|
||
REPASO LA UNIDAD I (Teórico- Esquemas)
|
||
REPASO LA UNIDAD (Actividades)
|
Unidad 11: As plantas
|
Web interactivas
|
Jclic
|
As plantas e a súa clasificación
|
||
As fanerógamas ou plantas con flores
|
||
Distintos tipos de raíces
|
||
LA FOTOSÍNTESIS (SM Ud. 4)
|
||
A respiración das planta
|
||
A importancia das plantas
|
||
Web interactivas
|
Jclic
|
|
Os fungos
|
Unidad 12: A reprodución humana
|
Web interactivas
|
Jclic
|
A reprodución humana. Diferenzas de sexo
|
LA REPRODUCCIÓN Ärbol Genealógico
|
|
A fecundación e o desenvolvemento do cigoto
|
||
O aparello reprodutor
|
||
O embarazo e o parto
|
||
Da infancia á vellez
|
ETAPAS DA VIDA |
Nuetro cuerpo: nacemos y crecemos
|
REPASO
|
LA FUNCIÓN DE REPRODUCCIÓN EN LOS SERES HUMANOS ACTIVIDADES DE REPASO | |
Actividades do BLOG
|
Unidad 13: A reprodución dos animais
|
Web interactivas
|
Jclic
|
A reprodución sexual. A fecundación
|
||
O caracol, un animal hermafrodita
|
||
O desenvolvemento do embrión
|
||
Ovos simples, ovos complexos
|
||
O desenvolvemento e o coidado das crías
|
||
Metamorfose dun insecto
|
||
A reprodución asexual
|
||
A xemación nos corais
|
Unidad 14: A reprodución das plantas
|
Web interactivas
|
Jclic
|
LAS PLANTAS (Recomendado)
|
||
Recomendado
|
||
Partes da flor | ||
Distintos tipos de corola
|
||
Polinización, fecundación e formación da semente
|
||
O froito. Espallamento e xerminación das sementes
|
||
Tipos de froitos
|
||
Outros tipos de reprodución vexetal
|
||
Reprodución asexual artificial
|
||
AUTOEVALUACIÓN (Recomendado)
|
Unidad 15: A materia e os materiais
|
Web interactivas
|
Jclic
|
Propiedades da materia: masa e volume. Densidade
|
LA MATERIA I (Ampliación)
|
|
Os estados da materia
|
ESTADOS DE LA MATERIA I (Concepto)
|
|
ESTADOS DE LA MATERIA II (Ampliación y actividades)
|
||
LA MATERIA (Ampliación)
|
||
LOS ESTADOS DE LA MATERIA II (actividades ANAYA)
|
||
SÓLIDOS, LÍQUIDOS Y GASES (Actividades)
|
||
Principais cambios de estado
|
CAMBIOS DE LA MATERIA (Actividades ANAYA)
|
|
CAMBIOS FÍSICOS Y CAMBIOS QUÍMICOS (Ampliación)
|
||
LOS CAMBIOS PUEDEN SER TEMPORALES O PERMANENTES I (Recomendado)
|
||
LOS CAMBIOS PUEDEN SER TEMPORALES O PERMANENTES II (Recomendado)
|
||
CAMBIOS FÍSICOS Y QUÍMICOS (Actividades)
|
||
Substancias puras e mesturas
|
CAMBIOS FÍSICOS Y QUÍMICOS. MEZCLAS (Actividades)
|
|
Técnicas de separación de compoñentes
|
JUGAMOS A SEPARAR SUSTANCIAS (Actividades)
|
|
Reaccións químicas
|
||
Os materiales e as súas propiedades
|
||
Materiales naturais
|
||
Materiales artificiais
|
||
TESTEANDO: FUERZA Y MATERIA |
Unidad 16:A enerxía
|
Web interactivas
|
Jclic
|
A enerxía
|
||
Fontes de enerxía non renovables
|
||
Centrais eléctricas que usan enerxía calorífica
|
||
Fontes de enerxía renovables
|
||
A calor
|
||
Efectos da calor
|
||
Produción y consumo de energía
|
||
Algunhas medidas para un consumo responsable de enerxía
|
||
Enerxía y forzas
|
||
Clases de forzas
|
TALLERES
|
||
Web interactivas
|
Jclic
|
|
Día de...
|
||
Actividades diversas
|
||
Máis actividades no noso blog