APRENDIZAXE POR PROXECTOS - MELLORANDO AS COMPETENCIAS CLAVE

Co obxectivo de lograr unha educación de calidade para todo o alumnado e desenvolver ao máximo posible as súas capacidades, dende hai uns cursos o centro está desenvolvendo un Proxecto documental integrado anual. Planificamos o proxecto en reunións conxuntas dos equipos docentes. Incluído na Programación Xeral Anual, abarca obxectivos da Biblioteca, do EDLG, do equipo TIC, de Actividades Complementarias, ademais de integrarse no currículo dos diferentes niveis.

Deseñamos tarefas integradas e actividades que distribuimos ao longo do curso.

A partir desta programación básica o profesorado selecciona estándares avaliables dos diferentes niveis de E. Infantil e Primaria, relacionados con tarefas a realizar e abarcando diferentes materias.

O presente curso escolar 2023-2024, o noso proxecto foi Multicines Leirado: aprendizaxe, cámara, acción!

Proxectos de cursos anteriores: