O BOLBORETEIRO DO LOPE

O LOPE DE VEGA COMPROMÉTESE COA CONSERVACIÓN
DAS BOLBORETAS EN ESPAÑA

Alumnado de 5º de Ed. Primaria ven de por en marcha un oasis para bolboretas dentro do gran xardín do colexio. O oasis ao que bautizaron como O Bolboreteiro consiste nunha plantación de diversas plantas aromáticas autóctonas que servirán de refuxio para as bolboretas da nosa contorna. O Bolboreteiro foi incorporado ao mapa do proxecto da asociación Zerynthia (asociación española para a protección das bolboretas e o seu medio) sumándose á rede de espazos repartidos por España. Asociación ZERYNTHIA | Oasis de mariposas (asociacion-zerynthia.org)

LOBMO SAN

Lombo San é unha iniciativa que nace para intentar mellorar a hixiene postural do noso alumnado mediante sensores. Desta volta, tocoulle ao alumnado de 3º e 4º probar esta proposta. Agardamos que vos guste.

" Apadriña a un sedentario "

O obxectivo de "Apadriña a un sedentario" é intentar que todo o alumnado e compañeiros/as, familiares e amigos/as consigan alcanzar niveles de Actividade Física aceptables, aumentando o tempo de actividade motriz.

AXUDAS DO CONCELLO

Publicáronse as bases reguladoras para a concesión de axudas municipais a familias con fillos/as en Ensino Obrigatorio para o curso 2023/24 que convoca o CONCELLO DE VIGO.

Segundo consta na convocatoria:

- Aquelas familias que foron beneficiarias das axudas no curso 2022/2023 non están obrigadas a presentar o certificado de matrícula.

- As familias que non foron beneficiarias e precisen o certificado de matrícula poderán solicitado a través do correo electrónico: ceip.lopedevega@edu.xunta.gal. Tamén pode ser descargado dende ABALAR/ESPAZO FAMILIAS se dispón de chave365 ou certificado dixital .

O alumnado de 1º de E.P. e de nova incorporación ao centro levarán a casa os certificados de matrícula.

Lembrámoslles que estas axudas non se tramitan no centro, son convocadas polo Concello de Vigo, as dúbidas que xurdan deberán consultalas directamente no CONCELLO.

RECURSOS EDUCATIVOS