ESTÁS BUSCANDO UNHA ESCOLA DE CALIDADE EN FERROL?

PREMENDO NO DOCUMENTO ADXUNTO (AO FINAL DESTE ARTIGO) PODERÁS COÑECER MELLOR A NOSA ESCOLA E O NOSO PROXECTO EDUCATIVO.

DURANTE TODO O MES DE MARZO PODEDES VIR A COÑECER O CENTRO DENDE AS 9 ÁS 14 H PARA VER A ESCOLA EN ACCIÓN NAS NOSAS

XORNADAS DE PORTAS ABERTAS.

ADEMAIS TEMOS UNHA

CHARLA INFORMATIVA

PARA ACHEGARVOS Á NOSA FORMA DE TRABALLAR E DE ENTENDER O ENSINO O VINDEIRO MARTES 10 DE MARZO ÁS 17 H.

TENDES AQUÍ O LIPDUB QUE FIXEMOS O CURSO PASADO ONDE VEREDES AOS NOSOS ALUMNOS E ALUMNAS

E AQUÍ TENDES A NOSA ACTUACIÓN ESTRELA

O QUÉROTE MÁIS!

CEIP Manuel Masdías (Ferrol):Querote mais 2 from Maribel on Vimeo.

DÍA DA PAZ DEDICADO A MALALA YOUSAFZAI, XANEIRO 2015

Grazas ao CEIP FRIAN-TEIS por esta presentación

CHOCOLATADA POLA PAZ

Mi película from Laura Vázquez Moreira on Vimeo.

APÚNTATE NO MASDÍAS

ABERTO PRAZO DE MATRÍCULA CURSO 2015-2016

PRAZO DE ENTREGA DE SOLICITUDES DO 1 AO 23 DE MARZO

CALENDARIO PROCESO DE ADMISIÓN (PREMER AQUÍ)

ORDE DO 12 DE MARZO DE 2013 QUE REGULA O PROCESO DE ADMISIÓN (PREMER AQUÍ)

OFERTA POSTOS ESCOLARES VACANTES (PREMER AQUÍ)

IMPRESO SOLICITUDE DE ADMISIÓN (PREMER AQUÍ)

XORNADA DE PORTAS ABERTAS DO 1 AO 23 DE MARZO EN HORARIO DE 9:00 A 14:00 OU MARTES E MÉRCORES DE 16:00 A 18:00

PARA MAIOR INFORMACIÓN PREMER NO SEGUINTE ENLACE: http://www.edu.xunta.es/web/node/14293

MATRICÚLATE NO MASDÍAS

Andas a buscar un cole de calidade para o teu fillo ou filla?.

O Masdías é o teu cole!!

Matrícula a partires do 1 de marzo.

Corre a voz!!

1ª SEMANA DE GRUPOS INTERACTIVOS

Como moitos e moitas xa sabedes, este ano estamos a por en marcha uns GRUPOS INTERACTIVOS en todas as aulas da escola, dende 4º de Infantil a 6º de Primaria para mellorar o rendemento académico e a tamén enriquecer as relacións da comunidade educativa implicando ás familias e outras persoas do barrio interesadas, no desenvolvemento dunhas actividades nas aulas cada 15 días. Este ano comezamos enmarcando estas actividades no traballo das matemáticas. Aquí tendes algunhas fotos da primeira experiencia!

Moitas grazas a todos os voluntarios e voluntarias por facer posíbel

esta iniciativa da escola.

TODA A ESCOLA CELEBRA O GALARDÓN DE FERROLÁN DO ANO 2014

Este venres 9 de xaneiro todos os alumnos e alumnas do Masdías xunto cos mestres e mestras celebramos o recoñecemento recibido dende o concello. Aquí tendes as fotos da xuntanza:

ACTO DE ENTREGA DAS MENCIÓNS DE FERROLAN DO ANO NO TEATRO JOFRE POLO SAN XIAO

Como sabedes hoxe, 7 de xaneiro de 2015, fomos recoller a mención de Ferrolan do Ano que recibeu o noso centro xunto con outros catro centros máis da nosa cidade. Está  menció é para nós, os centros de educación infantil e primaria de San Xoán de Filgueiras, Recimil e Manuel Masdías, segundo  as palabras do alcalde de Ferrol, "en homenaxe á dedicación  a favor do alumnado procedente das minorías étnicas". Aquí tendes varias fotos deste acto:asinando o director, Oscar González Montañés, no Libro de Ouro da cidade; recollendo o galardón; durante os discursos das directoras e director destes tres centros e, finalmente, durante o arroz con leite ao que nos convidaron a todos os participantes do evento.

As

E aquí tendes as ligazón a algunhas noticias da prensa relacionadas:

Diario de Ferrol

La Voz de Galicia

"A DIVERSIDADE FAI QUE AS DIFERENZAS SUMEN E NOS ENRIQUEZAN A TOD@S"

Nesta nova noticia do Diario de Ferrol temos un pequeno fragmento dunha entrevista feita a Oscar González, o noso director, con motivo do galardón que recibeu a nosa escola de Ferrolan do ano. Premendo na imaxe accederedes ao xonal.

ACCÉSIT PARA O CEIP MANUEL MASDÍAS NOS II PREMIOS DE MEDIOAMBIENTE APROEMA

Como de seguro que moitos e moitas lembraredes, hai dous anos realizamos como proxecto anual do centro un proxecto titulado CÓDIGO 3R centrado na clasificación do lixo, reciclaxe, redución do consumo, reutilización de materiais e, sobre todo, na concienciación para levar estas prácticas ás nosas casas e ao noso barrio. Enmarcamos esta labor dentro do Plan Proxecta da Xunta, concretamente no programa Recíclate con Sogama. Finalmente acadamos o 3º premio de Galicia polo traballo conxunto da nosa comunidade educativa, agora si que vos acordades eh!

Pois ben, este ano APROEMA, Asociación Profesional de Empresas Medioambientales de Galicia,  concedeunos un accésit dentro dos seus premios de medioambiente por este mesmo proxecto. Os premios e accésits  se repartiron en moi diversos proxectos medioambientais realizados por diferentes entidades públicas e privadas. Nós fomos un dos dous centros educativos galardoados. Premendo na seguinte foto, na que lembramos aquel premio de hai dous anos, accederedes á noticia publicada polo Diario de Ferrol.

Unha vez máis, NORABOA A TODOS E TODAS!!