LISTA LIBROS CORREXIDA CURSO 15-16

DETECTADOS ERROS NALGÚNS ISBN DA LISTA DE LIBROS, PROCEDEMOS A PUBLICAR UNHA NOVA CON ELES CORREXIDOS.

DESCULPADE AS MOLESTIAS

Libros e Material curso 2015 - 2016

Libros 2015 - 2016 Material 2015-2016

ENTROIDO 2015

ESTE ANO, COMO ESTAMOS TAN MATEMÁTICOS E MATEMÁTICAS DISFRAZÁMONOS DISTO MESMO... QUE VOS PARECE COMO NOS QUEDOU A FESTA?

ESTÁS BUSCANDO UNHA ESCOLA DE CALIDADE EN FERROL?

COÑECE A NOSA ESCOLA E NOSO PROXECTO EDUCATIVO from Laura Vázquez Moreira on Vimeo.

PREMENDO NO DOCUMENTO ADXUNTO (AO FINAL DESTE ARTIGO) TES ESTA PRESENTACIÓN EN PDF PARA VOLVER MIRALA CON CALMA SE O PREFERIDES.

DURANTE TODO O MES DE MARZO PODEDES VIR A COÑECER O CENTRO DENDE AS 9 ÁS 14 H PARA VER A ESCOLA EN ACCIÓN NAS NOSAS

XORNADAS DE PORTAS ABERTAS.

ADEMAIS TEMOS UNHA

CHARLA INFORMATIVA

PARA ACHEGARVOS Á NOSA FORMA DE TRABALLAR E DE ENTENDER O ENSINO O VINDEIRO MARTES 17 DE MARZO ÁS 17 H.

TENDES AQUÍ O LIPDUB QUE FIXEMOS O CURSO PASADO ONDE VEREDES AOS NOSOS ALUMNOS E ALUMNAS

E AQUÍ TENDES A NOSA ACTUACIÓN ESTRELA

O QUÉROTE MÁIS!

CEIP Manuel Masdías (Ferrol):Querote mais 2 from Maribel on Vimeo.

DÍA DA PAZ DEDICADO A MALALA YOUSAFZAI, XANEIRO 2015

Grazas ao CEIP FRIAN-TEIS por esta presentación

CHOCOLATADA POLA PAZ

Mi película from Laura Vázquez Moreira on Vimeo.

APÚNTATE NO MASDÍAS

ABERTO PRAZO DE MATRÍCULA CURSO 2015-2016

PRAZO DE ENTREGA DE SOLICITUDES DO 1 AO 23 DE MARZO

CALENDARIO PROCESO DE ADMISIÓN (PREMER AQUÍ)

ORDE DO 12 DE MARZO DE 2013 QUE REGULA O PROCESO DE ADMISIÓN (PREMER AQUÍ)

OFERTA POSTOS ESCOLARES VACANTES (PREMER AQUÍ)

IMPRESO SOLICITUDE DE ADMISIÓN (PREMER AQUÍ)

XORNADA DE PORTAS ABERTAS DO 1 AO 23 DE MARZO EN HORARIO DE 9:00 A 14:00 OU MARTES E MÉRCORES DE 16:00 A 18:00

PARA MAIOR INFORMACIÓN PREMER NO SEGUINTE ENLACE: http://www.edu.xunta.es/web/node/14293

MATRICÚLATE NO MASDÍAS

Andas a buscar un cole de calidade para o teu fillo ou filla?.

O Masdías é o teu cole!!

Matrícula a partires do 1 de marzo.

Corre a voz!!

1ª SEMANA DE GRUPOS INTERACTIVOS

Como moitos e moitas xa sabedes, este ano estamos a por en marcha uns GRUPOS INTERACTIVOS en todas as aulas da escola, dende 4º de Infantil a 6º de Primaria para mellorar o rendemento académico e a tamén enriquecer as relacións da comunidade educativa implicando ás familias e outras persoas do barrio interesadas, no desenvolvemento dunhas actividades nas aulas cada 15 días. Este ano comezamos enmarcando estas actividades no traballo das matemáticas. Aquí tendes algunhas fotos da primeira experiencia!

Moitas grazas a todos os voluntarios e voluntarias por facer posíbel

esta iniciativa da escola.

TODA A ESCOLA CELEBRA O GALARDÓN DE FERROLÁN DO ANO 2014

Este venres 9 de xaneiro todos os alumnos e alumnas do Masdías xunto cos mestres e mestras celebramos o recoñecemento recibido dende o concello. Aquí tendes as fotos da xuntanza: