1ª SEMANA DE GRUPOS INTERACTIVOS

Como moitos e moitas xa sabedes, este ano estamos a por en marcha uns GRUPOS INTERACTIVOS en todas as aulas da escola, dende 4º de Infantil a 6º de Primaria para mellorar o rendemento académico e a tamén enriquecer as relacións da comunidade educativa implicando ás familias e outras persoas do barrio interesadas, no desenvolvemento dunhas actividades nas aulas cada 15 días. Este ano comezamos enmarcando estas actividades no traballo das matemáticas. Aquí tendes algunhas fotos da primeira experiencia!

Moitas grazas a todos os voluntarios e voluntarias por facer posíbel

esta iniciativa da escola.

TODA A ESCOLA CELEBRA O GALARDÓN DE FERROLÁN DO ANO 2014

Este venres 9 de xaneiro todos os alumnos e alumnas do Masdías xunto cos mestres e mestras celebramos o recoñecemento recibido dende o concello. Aquí tendes as fotos da xuntanza:

ACTO DE ENTREGA DAS MENCIÓNS DE FERROLAN DO ANO NO TEATRO JOFRE POLO SAN XIAO

Como sabedes hoxe, 7 de xaneiro de 2015, fomos recoller a mención de Ferrolan do Ano que recibeu o noso centro xunto con outros catro centros máis da nosa cidade. Está  menció é para nós, os centros de educación infantil e primaria de San Xoán de Filgueiras, Recimil e Manuel Masdías, segundo  as palabras do alcalde de Ferrol, "en homenaxe á dedicación  a favor do alumnado procedente das minorías étnicas". Aquí tendes varias fotos deste acto:asinando o director, Oscar González Montañés, no Libro de Ouro da cidade; recollendo o galardón; durante os discursos das directoras e director destes tres centros e, finalmente, durante o arroz con leite ao que nos convidaron a todos os participantes do evento.

As

E aquí tendes as ligazón a algunhas noticias da prensa relacionadas:

Diario de Ferrol

La Voz de Galicia

"A DIVERSIDADE FAI QUE AS DIFERENZAS SUMEN E NOS ENRIQUEZAN A TOD@S"

Nesta nova noticia do Diario de Ferrol temos un pequeno fragmento dunha entrevista feita a Oscar González, o noso director, con motivo do galardón que recibeu a nosa escola de Ferrolan do ano. Premendo na imaxe accederedes ao xonal.

ACCÉSIT PARA O CEIP MANUEL MASDÍAS NOS II PREMIOS DE MEDIOAMBIENTE APROEMA

Como de seguro que moitos e moitas lembraredes, hai dous anos realizamos como proxecto anual do centro un proxecto titulado CÓDIGO 3R centrado na clasificación do lixo, reciclaxe, redución do consumo, reutilización de materiais e, sobre todo, na concienciación para levar estas prácticas ás nosas casas e ao noso barrio. Enmarcamos esta labor dentro do Plan Proxecta da Xunta, concretamente no programa Recíclate con Sogama. Finalmente acadamos o 3º premio de Galicia polo traballo conxunto da nosa comunidade educativa, agora si que vos acordades eh!

Pois ben, este ano APROEMA, Asociación Profesional de Empresas Medioambientales de Galicia,  concedeunos un accésit dentro dos seus premios de medioambiente por este mesmo proxecto. Os premios e accésits  se repartiron en moi diversos proxectos medioambientais realizados por diferentes entidades públicas e privadas. Nós fomos un dos dous centros educativos galardoados. Premendo na seguinte foto, na que lembramos aquel premio de hai dous anos, accederedes á noticia publicada polo Diario de Ferrol.

Unha vez máis, NORABOA A TODOS E TODAS!!

NORABOA A TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA DO MASDÍAS: O TÍTULO DE FERROLÁN DO ANO PARA 5 CENTROS EDUCATIVOS, ENTRE ELES O CEIP MANUEL MASDÍAS POLA SÚA LABOR DE INTEGRACIÓN.

Volvemos a ser noticia nos xornais, esta vez na Voz de Galicia e no Diario de Ferrol polo título de Ferrolán do Ano que este ano se concederá a cinco centros educativos da cidade. Os premios recolleranse o vindeiro 7 se xaneiro no Teatro Xofre. Podedes ler estas noticias premendo nas correspondentes ligazóns:

NOTICIA NA VOZ DE GALICIA

NOTICIA NO DIARIO DE FERROL

NADAL 2014

Este ano comezamos o Nadal, como sempre, adornando a escola de festa. Como este curso estamos a participar no Proxeccto Europeo ERASMUS + decidimos que os adornos da nosa ÁRBORE estivesen relacionados con distintos países europeos.

Ademais cada aula fixo un mural sobre as personaxes e tradicións típicas do Nadal nestas novas terras. Estes murales aparecen a continuación en orde:

E non podían faltar, coma todos os anos, as postais felicitando as festas a toda a comunidade educativa:

AQUÍ VOS DEIXAMOS UNHA MOSTRA DE FOTOS DO ENSAIO XERAL E DO FESTIVAL DE NADAL DESTE 2014

E AQUÍ ALGÚNS DOS VÍDEOS DA FESTA

CANCIÓN "SANTA IS HIS NAME-O", PRIMEIRO E SEGUNDO DE PRIMARIA from Laura Vázquez Moreira on Vimeo.

IMG 7630 from Laura Vázquez Moreira on Vimeo.

SAMAÍN E MAGOSTO

A CONTINUACIÓN TENDES DÚAS MONTAXES FOTOGRÁFICAS DA FESTA DO SAMAÍN E MAGOSTO NA NOSA ESCOLA:

GRAZAS A TODOS E TODAS POR PARTICIPAR!!

E AQUÍ TENDES ALGÚNS VÍDEOS DAS ACTUACIÓNS DA TARDE, NON PERDADES DETALLE!!

IMG 7369 from Laura Vázquez Moreira on Vimeo.

IMG 7363 from Laura Vázquez Moreira on Vimeo.

IMG 7367 from Laura Vázquez Moreira on Vimeo.

TODA A ESCOLA BAILA O THRILLER DE MICHAEL JACKSON from Laura Vázquez Moreira on Vimeo.

HOXE SOMOS NOTICIA NO DIARIO DE FERROL: A PARTICIPACIÓN DAS FAMILIAS NOS COLEXIOS, OBXECTO DE ESTUDO DUN NOVO PROXECTO EUROPEO.

No seguinte artigo, ao que podedes acceder premendo na imaxe, fálasenos da participación de tres colexios ferroláns, entreles o noso, neste novo proxecto europeo ERASMUS +. O proxecto céntrase este ano na integración e participación das familias dos nosos alumnos e alumnas dentro das escolas. Para iso os directores e directoras destas escolas xunto cun representante do CFR de Ferrol realizaron esta semana a primeira xuntaza en Varsovia, Polonia, para compartir estas experiencias e traballar en conxunto sobre o tema.