CHEGA O SAMAÍN

PRIMEIRO DÍA DE MERENDAS DE MEDO,...

SEGUNDO DÍA, E AS FAMILIAS SEGUEN A SORPRENDERNOS!

AbalarMóbil

As familias que o desexen poden baixar e utilizar AbalarMóbil. Trátase dunha aplicación que permite consultar a información dos seus fillos/as a través do teléfono móbil ou tablet dende calquera lugar, de forma cómoda e rápida.

A descarga desta aplicación faise dende Apple store (se o sistema operativo é IOS) ou dende Play Store (se o sistema operativo é Android).

As familias que descarguen AbalarMóbil van a poder dispoñer das seguintes funcionalidades:

• Acceder aos datos persoais

• Consultar as cualificacións

• Consultar e xustificar as faltas de asistencia

• Consultar as faltas de conduta

• Solicitar unha cita de titoría

• Consultar os datos do centro educativo

• Consultar os avisos ou notificacións por parte do profesorado ou do centro educativo.

• Consultar as  incidencias creadas polo profesorado

• Modificar o idioma da aplicación

VOLVEMOS AO COLE!!

OLA FAMILIAS!

COMEZAMOS O NOVO CURSO 2015-2016 O VINDEIRO XOVES 10 DE SETEMBRO NO NOSO HORARIO DE SEMPRE, DE 9.00 A 14.00 H. AGÁS OS NOVOS NENOS  E NENAS DE 4º DE INFANTIL, DE 2-3 ANOS, QUE COMEZAN EN HORARIO DE ADAPTACIÓN.

XA ESTAMOS DESEXANDO VERVOS DE NOVO A TOD@S!

UN CALOROSO SAÚDO DE TODO O EQUIPO DE MESTRES E MESTRAS DO MASDÍAS!!

+++++++++++++++++++++++++++++++++

A PRIMEIRA REUNIÓN COA TITORA E AS FAMILIAS DOS NOVOS NENOS E NENAS DE 4º DE INFANTIL, 2-3 ANOS, QUE SE INCORPORAN ESTE ANO POR PRIMEIRA VEZ Á ESCOLA, SERÁ O MARTES 8 ÁS 12.00H.

+++++++++++++++++++++++++++++++

LISTA LIBROS CORREXIDA CURSO 15-16

DETECTADOS ERROS NALGÚNS ISBN DA LISTA DE LIBROS, PROCEDEMOS A PUBLICAR UNHA NOVA CON ELES CORREXIDOS.

DESCULPADE AS MOLESTIAS

Libros e Material curso 2015 - 2016

Libros 2015 - 2016 Material 2015-2016

ENTROIDO 2015

ESTE ANO, COMO ESTAMOS TAN MATEMÁTICOS E MATEMÁTICAS DISFRAZÁMONOS DISTO MESMO... QUE VOS PARECE COMO NOS QUEDOU A FESTA?

ESTÁS BUSCANDO UNHA ESCOLA DE CALIDADE EN FERROL?

COÑECE A NOSA ESCOLA E NOSO PROXECTO EDUCATIVO from Laura Vázquez Moreira on Vimeo.

PREMENDO NO DOCUMENTO ADXUNTO (AO FINAL DESTE ARTIGO) TES ESTA PRESENTACIÓN EN PDF PARA VOLVER MIRALA CON CALMA SE O PREFERIDES.

DURANTE TODO O MES DE MARZO PODEDES VIR A COÑECER O CENTRO DENDE AS 9 ÁS 14 H PARA VER A ESCOLA EN ACCIÓN NAS NOSAS

XORNADAS DE PORTAS ABERTAS.

ADEMAIS TEMOS UNHA

CHARLA INFORMATIVA

PARA ACHEGARVOS Á NOSA FORMA DE TRABALLAR E DE ENTENDER O ENSINO O VINDEIRO MARTES 17 DE MARZO ÁS 17 H.

TENDES AQUÍ O LIPDUB QUE FIXEMOS O CURSO PASADO ONDE VEREDES AOS NOSOS ALUMNOS E ALUMNAS

E AQUÍ TENDES A NOSA ACTUACIÓN ESTRELA

O QUÉROTE MÁIS!

CEIP Manuel Masdías (Ferrol):Querote mais 2 from Maribel on Vimeo.

DÍA DA PAZ DEDICADO A MALALA YOUSAFZAI, XANEIRO 2015

Grazas ao CEIP FRIAN-TEIS por esta presentación

CHOCOLATADA POLA PAZ

Mi película from Laura Vázquez Moreira on Vimeo.

MATRICÚLATE NO MASDÍAS

Andas a buscar un cole de calidade para o teu fillo ou filla?.

O Masdías é o teu cole!!

Matrícula a partires do 1 de marzo.

Corre a voz!!

09/06/2014

Random image

Nos nosos diarios apareceu o maravilloso que foi este tempo de vacacións.