Saltar navegación

Avaliación

Autoavaliación do alumnado

Agora que xa rematastes a tarefa, ides avaliarvos vos mesmos, para saber se traballastes adecuadamente ou non:

AUTOAVALIACIÓN
Comportácheste ben na aula durante a realización da webquest.
Visitaches as ligazóns recomendadas na orde establecida.
Gustouche esta actividade e pasáchelo ben facéndoa.
Escoitaches e respectaches as opinións dos teus compañeiros de clase.
Achegaches ideas pertinentes na posta en común.
Realizaches as tarefas encomendadas nos prazos establecidos.
Esforzácheste na elaboración do traballo.
Revisaches o traballo despois da posta en común e antes de entregalo.
Presentaches o teu traballo a toda a clase.
Coidas que lograches adquirir novos coñecementos sobre a Violencia de Xénero

Baremo:

00 a 29 puntos=mellorable
30 a 39 puntos=ben
40 a 50 puntos=moi ben
Violencia de xénero

Criterios de avaliación das tarefas

Unha vez presentados os traballos na aula, avaliarase:

• O traballo en equipo: Capacidade do alumnado para levar a cabo a tarefa traballando en grupo.
  • Elaboración do material: Avaliarase tamén o resultado do traballo.
MOI BEN (5 puntos) BEN/REGULAR (3 puntos) MELLORABLE (1 puntos)
TRABALLO COOPERATIVO Amosan respecto polas ideas de cada un e comprométense coa calidade do traballo. Amosan respecto polas ideas de cada un e algúns comprométense coa calidade do traballo. Discuten ou non respectan as ideas dos outros. O traballo non é feito por todos os membros do grupo.
PREPARACIÓN Trae sempre todo o material preciso e está listo para traballar. Case sempre trae o material preciso e está listo para traballar. A menudo esquece o material e non está listo para traballar.
USO DE INTERNET Usa todas as ligazóns suxeridas e navega facilmente e sen asistencia. Usa algunhas das ligazóns suxeridas e navega sen problemas. Necesita axuda e asistencia para empregar os enlaces suxeridos.
EXPRESIÓN ESCRITA Frases ben elaboradas e vocabulario abundante. Frases elaboradas e vocabulario adecuado. Frases simples e vocabulario escaso.
ORTOGRAFÍA E GRAMÁTICA Sen erros gramaticais e ortográficos. Algúns erros gramaticais ou ortográficos. Moitos erros gramaticais ou ortográficos.
CONTIDOS A información é correcta, clara e precisa. Unha gran porcentaxe da información é correcta, clara ou precisa. Hai varios erros na información do traballo.
PRESENTACIÓN É un traballo moi orixinal.
Os vídeos están moi ben editados.
É un traballo relativamente atractivo.
Edita os vídeos gravados.

Non é nada atractivo.
Non edita os vídeos gravados.

ORGANIZACIÓN Información con títulos, subtítulos e texto ben ordenado e claro. Información con títulos, subtítulos e texto claros. Información pouco organizada.
PRESENTACIÓN ORAL Traballo moi interesante e moi ben presentado. Certos problemas na presentación pero mantén o interese da audiencia. Mal presentada e non logra manter o interese da audiencia.
RESOLUCIÓN DE PROBLEMAS Participa con propostas orixinais no apartado de Conclusión. Participa no debate do apartado de Conclusión. Non aporta ideas nin argumentos nas Conclusión.

Baremo:

00 a 29 puntos=mellorable