Saltar navegación

Proceso

Orixes desta conmemoración

Irmás MirabalEsta tarefa realizarémola individualmente. Cada un de vós deberá completar o cuestionario que se facilita máis abaixo, sobre a orixe desta celebración, investigando nas ligazóns que se achegan.

Mural Violencia de Xénero

Mural violencia de xéneroTodo o alumnado de clase repartirase en 5 grupos para realizar esta actividade.

Cada grupo buscará en Internet, i en xornais en formato papel, novas que fagan referencia a situacións de violencia de xénero. Con todas as novas recollidas realizaremos un gran mural nos corredores do colexio.

O mural será completado con frases e "slogans" alusivos á erradicación da "Violencia de xénero". As bolboretas tamén terán o seu protagonismo no mural...pescudade o por que?

Seranos de utilidade as seguintes ligazóns:

Curta sobre a violencia de xénero

Curta Violencia de xéneroAo mesmo tempo que realizamos a actividade anterior, cada un dos grupos deberá realizar un pequeno guión sobre un dos diferentes tipos de violencia de xénero que pode sufrir unha muller: física; psíquica; económica; social e sexual. Cada grupo escollerá un tipo de violencia diferente aos demais.

Unha vez que elaborado un pequeno borrador do guión, este, será representado e gravado polos membros do grupo. Empregaredes as cámaras de vídeo do colexio ou as cámaras dos vosos teléfonos móbiles ou tablets. Para editar as curtas podedes empregar algún dos programas que se achegan, ou outros diferentes, o voso titor guiaravos neste proceso.