MATRÍCULA CURSO 2022/2023

Informamos dos plazos do periodo de matriculación do novo alumnado para o curso 2022-2023.

• Educación Infantil e Educación Primaria do 20 ao 30 de xuño.

Dende as citadas datas terán a sua disposición no centro o documento de formalización de matricula Anexo III-1 así coma o resto de impresos e listado de documentación requerida.

DOCUMENTO DE FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA (PARA DESCARGAR)

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2021/2022

Preme na imaxe para acceder ao documento.

PROCESO DE MATRICULACIÓN

prazo do período de matriculación do novo alumnado para o curso 2021-2022, tanto en Educación Infantil como en Educación Primaria, vai dende o día 20 de xuño ata o 30 de xuño de 2021.

Dende o día 20 de xuño de 2021 terán á súa disposición no centro o documento para a formalización da matrícula (ANEXO III-1) que tamén poden descargar premendo sobre esta ligazón, así como  resto de impresos e listado de documentación requerida.

CONVOCATORIA DE SOLICITUDES DE AXUDA PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2021/2022

Convocatoria de solicitudes de axuda para adquisición de libros de texto e material escolar para o curso 2021/2022

Dende o 21 de maio e ata o 22 de xuño podedes solicitar as axudas para adquisición de libros de texto e material escolar para o alumnado que no curso que vén faga 1º ou 2º curso de Educación Primaria e para o reparto de libros do fondo solidario de libros de texto e adquisición de material escolar para o alumnado que faga  3º, 4º, 5º ou 6º curso de Educación Primaria.

Tedes toda a información no seguinte enlace: https://www.edu.xunta.es/fondolibros/

O alumnado de 5º curso de Educación Primaria participará no Proxecto EDIXGAL e polo tanto non terá axuda para libros xa que utilizarán libro dixital, pero si poden optar á axuda de material escolar.

Podedes cubrir os Anexos I e II, que figuran debaixo desta publicación, imprimilos e entregalos no centro. Tamén podedes facer o trámite de maneira telemática seguindo as instrucións do enlace anterior.

O horario para a entrega das solicitudes será de 9:30 h a 10:30 h de luns a venres.

ADMISIÓN DO ALUMNADO (CURSO 2021/2022)

Preme na imaxe para ampliar

Abre a pestana 'adxuntos' ou preme sobre esta ligazón para acceder ao documento de solicitude de admisión.