III CONVIVENCIA DE EDUCACIÓN INFANTIL

III CONVIVENCIA DE E.I.

O día 19 de xuño de 2008, como ven sendo xa habitual no noso colexio, celebrouse a III Convivencia de Educación Infantil, na que se reunen os nosos alumnos e alumnas do colexio e das escolas adscritas, cos seus mestres e mestras, pais e  nais. Nesta convivencia levanse a cabo varios obradoiros a cargo de nais e pais dos alumnos e alumnas, tamén acuden organismos colaboradores como son Bombeiros, Garda Civil e Seguros Santa Lucía que ensinan os rapaces o seu labor.

Estes obradoiros pódense ofertar e levar a cabo precisamente pola gran colaboración das familias e mestres pero tamén pola gran aportación das entidades colaboradoras.

Para ver todo isto entra no apartado de Actividades -> III Convivencia E. Infantil, desta mesma web do C.E.I.P. "Nosa Señora dos Remedios".