E. Dinamiz. Ling. Galega

SEMANA DO LIBRO

Este programa de radio está adicado á festividade do Día do Libro. Asique... animádevos a ler

A PARROQUIA DE FOZARA

Esta semana tivemos a gran sorte de poder entrevistar á nai dun alumno e dunha alumna do colexio que vive en Fozara. Grazas por contarnos cousiñas sobre esta aldea de Ponteareas

DÍA MUNDIAL DA SAÚDE

O día 7 de Abril celébrase o Día Mundial da Saúde polo que neste programa investigamos un chisquiño sobre as orixes de dita celebración

O WATERPOLO

Neste programa de radio investigamos sobre un deporte olímpico: o waterpolo

A PARROQUIA DE PADRÓNS

Neste programa de radio puidemos entrevistar a nai dunhas alumnas que viven en Padróns; podendo así coñecer máis cousiñas desta aldea. Moitas graas pola colaboración!

8M - DÍA DA MULER

O día 8 M celébrase o Día Internacional Da Muller polo que dende a nosa escola decidimos investigar un pouquiño sobre este tema.

A PARROQUIA DE RIBADETEA

Neste programa de radio tivemos a gran sorte de poder entrevistar a unha nai que vive en Ribadetea. Atendede!

DÍA DE ROSALÍA

O 23 de Febreiro celebramos o día de Rosalía de Castro. Dende este programa de radio rendémoslle unha pequena homenaxe.

O ENTROIDO

Aproveitamos esa semana de entroido para indagar sobre os diferentes tipos de entroidos que se viven en Galicia. Tamén falaremos un puquiño dun entroido coñecido a nivel mundial.

O DÍA DA PAZ

O programa desta semana está adicado á celebración do Día da Paz