try another color:
try another fontsize: 60% 70% 80% 90%
CEIP Os Casais

Benvidos!

"Maio: mes das letras galegas e dos maios"

O 17 de Maio celebramos o Día das Letras Galegas,este é un día de exaltación da lingua de Galicia a través da súa manifestación literaria. Comezou a celebrarse o 17 de maio do 1963, coincidindo co centenario da primeira edición de Cantares gallegos, de Rosalía de Castro. Para conmemorar o primeiro día das letras publicouse unha edición crítica de Cantares gallegos, realizada por Fermín Bouza Brey. A festividade tivo un alcance e unha significación extraordinarios, e foi moi ben acollida non só a nivel literario senón tamén nos ambientes populares. Dende aquela dedícaselle o día de cada ano a unha figura significativa da literatura galega, coa única condición de que no ano da súa conmemoración teña pasado un mínimo de dez dende a data de falecemento da persoa homenaxeada. Oficialmente, trátase dun día de carácter festivo en toda Galicia.

Este ano adicamos este día a Xosé Fernando Filgueira Valverde, controvertido intelectual galego, foi co-fundador do Seminario de Estudos Galegos e director do Instituto Padre Sarmiento e o Museo de Pontevedra. Presidiu o Consello da Cultura Galega e foi membro da Real Academia Galega. É autor dunha moi numerosa obra, nomeadamente nos campos da historia, literatura, arqueoloxía e antropoloxía de Galicia. Adícaselle o Día das Letras de 2015 polo seu traballo a prol da cultura galega.

Aquí na web da coordinadora de EDLG poderedes atopar moita información e xogos

E tamén este mes celebramos Os Maios

"Os maios" é unha celebración que festexa a despedida do inverno, a floración das plantas e a aparición dos primeiros froitos; a data de celebración vai desde abril ata mediados de maio.Os maios máis tradicionais e característicos tiñan forma cónica, cunha estructura feita de varas e vimbios recubertos con fiuncho, hedras, espadanas, flores, laranxas, cintas, cascas de ovos, etc... Era transportado por un neno que ía no seu interior, e cantaba unha estrofa ou dicía un refrán que repetían os demais compoñentes do grupo dando voltas arredor do "maio". Hoxe en día, ademais da forma tradicional, intentan imitar casas, castelos, cruceiros, murallas, etc...ou elaboranse tamén alfombras florais que fan debuxos

• Admisión de novos alumn@s para o curso 2015-16

• ESCOLA PÚBLICA DE TOD@S E PARA TOD@S: Novas propostas

• Somos centro Abalar! Toda a información pinchando aquí

• Fotos na galería

Último álbum publicado
    Obradoiro de saúde_15
    ...
  • Galería

• Últimas novas publicadas
    Noraboa a Paula Cutrín de 6º!!! 2 premios nunha semana!
    O obradoiro de saúde gustounos moito!
    Grazas a todos! O mercadiño solidario foi un éxito!
    Gañadores do certame "Día da Ciencia en Galego"
    Mercadiño de Inverno da nosa biblio
    Amencer 2013
    Novembro: Semanas da Literatura Oral
    29-11-2013 Plan director para o 3º ciclo
    Noraboa Miriam!!!
    Sección Bilingüe no 1º ciclo!
    Amencer 2014
    Mini BTT Concello de Fene

Calendario de actividades e saídas
    29-5-15 Obra de teatro en inglés/Exhibición extraescolares/Despedida Lindsay