RESERVA DE PRAZA NO INSTITUTO ADSCRITO IES MENDIÑO 2024-2025

O alumnado de 6º de Educación Primaria, do noso centro, que desexe continuar a súa formación no centro adscrito IES MENDIÑO deberá realizar a reserva de praza.

A presentación de solicitudes pode ser :

•   Telemáticamente
    • Cubrir a solicitude , asinar e presentala  no Ceip Oteiro das Penas.
    • Cubrir   e asinar a solicitude telemáticamente na Sede Electrónica.
  •   Forma presencial
    • Cubrir a solicitude manualmente e presentar asinada  no  Ceip Outeiro das Penas. A solicitude levarana do centro

Prazo de presentación: 15 de xaneiro-5 de febreiro.

Consulta da listaxe de alumnado admitido

• 22 de febreiro no taboleiro de anuncios do CEIP Outeiro das Penas ou na aplicación admisiónalumnado.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2023/2024

A partir de mañán día 5 de xullo ata o día 7 de xullo inclusive poden vir a recoller ao centro os vales para libros e material escolar.
Horario: 10:00h -14:00h

Nota: Poden chamar antes ao centro para saber se llo concederon ou non.
Teléfono: 886120381

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA PARA O ALUMNADO DE NOVO INGRESO

Dende o día 22 ata o 30 de xuño ábrese o prazo para a formalización de matrícula  do alumnado de novo ingreso.

Poden pasar polo centro en horario de mañán de 9:30h ata 14:00h.

AXUDAS ADQUISICIÓN LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2023/2024

Publicada a convocatoria do fondo Solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar para o curso académico 2023/2024 (ORDE. do 10 de maio,DOG venres 19 de maio do 2023 ).

Prazo de presentación: Do 20 de maio ao 21 de xuño, ámbolos dous inclusive.

Beneficiarios: Alumnado de 1º a 6º de Educación Primaria.

Forma de presentación:

-Electrónica

-Presencial con asistencia da aplicación

-Presencial manual

Documentación:

-Solicitude (en documento adxunto)

-AnexoII (xa incluído na propia solicitude )

-Fotocopia do libro de familia

-De ser o caso, sentenza xudicial de separación ou divorcio e/ou convenio onde conste a custodia do menor.

ANEXO SOLICITUDE

ACTIVIDADES STEAM DE 4º, 5º E 6º.

Rematou o curso 2022/23 e chega o momento de facer un pequeno balance do traballado nos cursos de 4º, 5º e 6º no que se refire ao ámbito STEAM (siglas en inglés de ciencia, enxeñería, tecnoloxía, arte e matemáticas) como base do proxecto de polos creativos. Preme nas imaxes para ver os vídeos.

• Realidade aumentada. Realizamos actividades con realidade aumentada utilizando o programa Quivervision.com dentro dun taller internivel de ámbito STEAM no primeiro trimestre para todo o alumnado do centro en grupos mixtos en idade e xénero ao longo de 10 semanas.

• Nos polos tamén traballamos robótica, como os grupos son de idades variadas imos pouco a pouco por iso o alumnado de 4º escolleu o xogo Scottie Go, un xogo físico e interactivo que nos permite programar por bloques titorizados en todo momento.

• Este curso comezamos a traballar cos xogos de mesa e programación de accións e linguaxe computacional en 4º, 5º e 6º como paso previo á programación en programas como scratch… utilizando xogos como o globe twister, mouse manía, robot turtles, scottie go, algoracing…

• Traballamos coa robótica a diferentes niveis utilizando o robot Mbot e diferentes sensores para traballar proxectos STEAM en 5º. Proxecto segue liñas.

• Participamos este curso en Digicraft coa realización de diferentes actividades para 5º e 6º xa que o material que utilizamos é a placa makey makey polo que o proxecto de digicraft se relaciona co de polos creativos ao compartir o mesmo material.

• En 6º tamén utilizamos os lego WeDo para facer diferentes proxectos STEAM de montaxe e programación.